Καποιες φορές ερωτεύεσαι χωρις να το θες ενα άτομο. Στον ερωτα δεν εχει προγράμματα. Έτσι είμαι και με τον Αχιλλέα... Τον εχω ερωτευτεί χωρίς να το θέλω αλλα τουλάχιστον αξίζει να δώσω μια προσπάθεια...
Άλη μια μέρα στο διαμέρισμα του Αρη...
-Αρης:Αλιστον!! Έχεις δει πουθενά το κινητό μου??
-Εγω: Αρη ψάξε βρες το!!
-Αρης: Τι ειπες?? Ειχε έρθει διπλα μου πλέον.... Ωχχ....
Άρχισε να με γαργαλαει και εμενα να μου εχει πονέσει η κοιλιά μου
-Εγω: Αρηηηαχαχαψ στα... μα... τα... χαχαχαχ ελαααααχαχαχαχα!
-Αρης: Κινητό??
-Εγω: δεν ξέρω!!
-Αρης: Εντάξει σταματάω!! Αλλα εσύ θα πας να κανεις ένα μπάνιο γτ σε λιγο θα εχεις επισκέψεις και δεν θα σε γνωρίσει μικρή!!
-Εγω:Υπονοεις κατι??
-Αρης: Σου λεω ξεκάθαρα οτι εχεις γίνει σαν αρκούδα με τοσες τριχες στα πόδια σου...
-Εγω: Βλαμενο!! Ειπα και του εδωσα μια μπουνια στο στομάχι
-Αρης: Αουτσ αυτο πόνεσε...
-Εγω: Σε λιγο θα φοράς και στέμα μικρή πριγκίπισα...
Έφυγα πριν θυμώσει... Έτρεξα γρήγορα στο μπάνιο για να μην με προλάβει.
-Αρης: θα περιμένω να βγεις μικρή!!
Φοναζε εξω απο το μπάνιο...
Εγω ανενόχλητη εκανα μπάνιο και βγήκα μετα απο μια ώρα...
-Αρης: Καλώς την γοργόνα μου!! Χαχαχ
-Εγω: Βλάκα...
-Αρης: Καλαααα.... Ετοιμάσου γτ ο δικός σου δεν κρατιέται....
Οσο πιο γρήγορα μπορούσα έβαλα ρουχα βάφτηκα ελαφρά και πηγα στο σαλόνι που καθόταν ο Αρης.-Αρης: ποποπο μια κουκλα κολλητή που χω εγώ... Τωρα πήγαινε κατω γτ τοση ωτα σε περιμένει και λεει οτι δεν φεύγει αν δεν κατευεις...
-Εγω: Κάνατε και πηγαδακι με τον μπατσο??
-Αρης: ολο και σε κατι θα μας φανεί χρήσιμος...
-Εγω: Σε φιλώ ββ!!Ετσι κατέβηκα να δω το Αχιλλέα τοσες μερες που του κραταω μούτρα μου έλειψε το γουρούνι!!
-Αχιλλέας: Την επόμενη φορά που θα μου κρατήσεις μουτρα τοσο πολύ θα φυγω μα την παναγια!! τωρα ελα εδώ πριν σου ορμισω...
-Εγω: Γτ τι θα γίνει τοτε??
-Αχλ: Ασε τα πονηρά για πιο μετά. Ειπε και μου έκλεισε το μάτι. Τωρα εχουμε έξοδο και εχω να κυκλοφορίσω μια πριγκίπισα μωρο μου!!
-Εγω: Που θα πάμε??
-Αχιλ: Θα δεις λέμε!!!
-Εγω:ποση ώρα??
-Αχιλ: ασε τις ερωτήσεις μικρή!!
-Εγω:Δεν είμαι και 18 γέρο!!
-Αχιλ:Μμμ πολύ καιρό ειχα να το ακούσω αυτο απο τα χείλη σου μωρό μου!!
Και εκεί σταματησαν οι κουβέντες!! με έπιασε και με φίλησε με τόσο πάθος που δεν με ειχε ξανά φιλήσει ποτέ!!!
Μετά πήγαμε σε ενα ταβερνακι διπλα απο την θάλασσα και φαγαμε.
Κατσαμε στην ακρογιαλιά και βλεπαμε τα αστέρια και την πανσελινο. Ηταν τοσο ρομαντικά που το πονηρό δεν άργισε... Μου εβγαλε τα ρούχα και κάναμε παθιασμένο έρωτα κατω απο το φως του φεγγαριού...
ESTÁS LEYENDO
Εγω με μπατσο??? ΠΟΤΕ
RomanceΗ Αλιστον... μια καλλονή φοιτήτρια... Ξανθιά Με μπλέ μάτια Ωραίο σωμα με καμπύλες. Αχιλλέας... ο πιο ομορφος αστυνομικός... Μελαχρινός Με καφέ μάτια Ωραίο σωμα με κοιλιακούς και ψιλός.