Reggel 8:00-óra.
Nehézkesen, de magamhoz tértem és a legfurcsább az volt, hogy a saját ágyamban ébredtem, Ash mellett.
Vajon hogy keveredtem a szobámba? Egyedül biztos nem tudtam volna feljönni. Lehet hogy az este folyamán, Ashton nyithatott rám a mosdóban és ő hozhatott vissza? Mert azt nem hinném, hogy Luke ilyenre képes lett volna. Majd kiderül.
Magam mellé vetettem a tekintetemet és a mélyen alvó Ash-el találtam szembe magam. Felültem az ágyamban, majd pedig lecaplattam az emeletről. Cal és Mich, lent ültek az étkező asztalnál és éppen reggeliztek. Ekkor egy torok köszörülés zökkentett ki a gondolataimból, ami a hátam mögül jött. Megfogtam a lépcső korlátot és óvatosan hátra néztem.-Nem akarnál végre tovább menni? Mert nem férek el tőled.- Motyogta ingerülten Luke.
-Luke?- Szólalt fel döbbenten Cal. Ránéztem a meglepett fiúra és lecaplattam a lépcsőről. Ekkor úgy robbant be hozzánk az öröm, ami a félév alatt, még soha. Calum és Michael odarohantak Luke-hoz és átölelték. Odalépkedtem a konyha pulthoz és öntöttem magamnak kávét, majd pedig kivettem egy szál cigit a dohányzó asztalom lévő dobozomból és az öngyújtómat. Kimentem a házból és azzal sem foglalkoztam, hogy csak egy hosszú póló és egy fehérnemű volt rajtam. Igaz hihetetlenül hideg volt kint, de nem igazán érdekelt. Leültem a lépcsőre és rágyújtottam.
Felnéztem az égre és észrevettem, hogy nagyom be van borulva. Nem sokára esni fog az eső, ez nem vitás.
Nyugodtan ittam a kávémat és szívtam a cigarettámat, egészen addig, amíg meg nem láttam Joe autóját, a feljáróra parkolni. Kiszálltak a kocsiból Vanda-val és odacaplattak hozzám.-Jó reggelt.- Köszöntek egyszerre.
-Nektek is.-
-Örülök, hogy ilyen korán ébren vagytok, mert jó lenne ha próbálnátok egyet, még a koncert előtt.- Mondta Joe.
-Miféle koncert?- Lepődtem meg, ő csak értetlenkedve nézett rám.
-A Pláza közepén fogtok fellépni. Nem emlékszel?-
-De! Már igen.- Feleltem. Egyáltalán nem emlékszem, de nem baj. -Egyébként Luke vissza jött.- Szaladt ki a számon.
-Igen?- Döbbentek le egyszerre és abban a pillanatban berohantak a házba.
***Luke szemszöge***
Nem gondoltam volna, hogy Emma kivételével, ennyire örülni fognak nekem. Még Joe és Vanda is nagy mosollyal üdvözöltek. Mondta Joe, hogy elintézi hogy vissza állhassak a bandába, aminek felettébb örülök.
-Mi történt Luke? Hova tűntél félévre?- Kérdezte Joe.
-Ez hosszú történet.- Feleltem és beleittam a kávémba.
-Majd örülnék neki, ha elmesélnéd.- Mosolygott.
-Mindenképpen.- Feleltem.
***Emma szemszöge***
Miután elszívtam a cigit, vissza caplattam a házba és leraktam a poharamat a pultra, majd pedig elindultam az emeletre.
-Hova mész?- Kérdezte Joe, én pedig vissza fordultam a lépcsőn állva.
-Hát valami ruháért.- Feleltem. Biccentett a fejével Vanda-nak, hogy menjen ki a házból. A lány rögvest elindult.
-Mindenkinek hoztunk fellépő ruhát, csak hát most sajnos Luke-nak nincs, de majd a következő koncertre beszerzek neked is egyet.- Mondta és vissza is jött Vanda, a ruhákkal a kezében és a kezembe nyomta az enyémet.
-Köszi.- Mondtam és bementem a mosdóba. Leraktam a ruhát a törölköző szekrényre és levetettem az alvós ruhámat. Lezuhanyoztam, majd pedig felvettem a koncert ruhát, ami egy fekete testhez álló nadrágot és egy szintén fekete 5sos feliratos, mélyen kivágott felsőt takart. Megfésülködtem és megszárítottam a hajamat, majd pedig fogatmostam Kisminkeltem magamat, ami most elég szolidra sikeredett, de majd ott úgy is megerősítik a sminkesek. Kihúztam feketére a szemeimet és egy kis szempillaspirált vittem fel a pilláimra. Betettem a szennyesbe az alvós ruhámat és kicaplattam a mosdóból. Csináltam magamnak egy szendvicset, amit nyugodtan elkezdtem elfogyasztani, az étkező asztalnál ülve.
-Emma.- Szólított Joe és odacaplatott hozzám az asztalhoz. -Örülnék neki, ha akkor majd átvennéd a megbeszélt ruhát a pláza öltözőjében.- Miféle megbeszélt ruha? Miért nem emlékszem ezekre?
-Milyen ruhát?-
-Te most szórakozol velem? Megbeszéltük, hogy az 5sos koncert előtt, egy hosszú fekete ruhában színpadra fogsz lépni, a "The Heart Wants What It Wants„ című számoddal.-
-Jól van.- Profi színészeket megszégyenítve felnevettem. -Csak szívattalak. Tudom hogy megbeszéltük.- Mondtam.
-Nem vagyok vicces kedvemben.- Jelentette ki. -11:00-re már ott kell lennünk és örülnék neki, ha 9:00-re mindenki fel lenne öltözve és ha 10:00-ig elpróbálnátok az összes számaitokat, beleértve a szóló számodat is Emma.- Mondta és tapsolt egyet. -Most viszont rágyújtok.- Fogta magát és kiment Vanda-val az udvarra.
Vajon a drog miatt felejthettem el a koncertet? Vagy Amnesia-s lennék?***
8:30-van és egyedül ülök a kanapén és az üres Tv-t bámulom. Teljesen el vagyok bambulva.
Ekkor hirtelen valaki befogta a szemeimet hátulról, amin teljesen meglepődtem és meg is ijedtem. Hirtelen megfordultam és szembe néztem Ash-el.-Jó reggelt, szépségem.- Mondta és az ajkaimra lehelte a csókját.
-Jó reggelt.- Mosolyogtam. Elindult a konyha pult felé és öntött magának kávét, majd pedig készített reggelit. Felálltam a kanapéról és leültem az asztalhoz, ő pedig mellém.
-Mond csak Ash. Te az éjjel folyamán, nem ébredtél fel és nem mentél ki a mosdóba?- Na most kiderül, hogy kinyitott rám az este.
ESTÁS LEYENDO
꧁Emma A Rocker Lány꧂♪[5SOS] 3/3 Évad♪[BEFEJEZETT]
FanficNagyon jól tudom, hogy milyen érzés magányosnak lenni, én szinte egész életemben az voltam és vagyok is. Egyetlen egy barátom sincs a suliban, valamiért átnéznek rajtam, de ez még a jobbik eset, mert van rá példa, amikor verekedésbe keveredem és pe...