3/93. Lucas újra játszadozni akar, de nem engedhetem! ♪

424 40 3
                                    

-Nem ébredtem fel az este. Miért kérdezed?- Felvonta a szemöldökeit.

Akkor valóban Luke láthatott, amikor be voltam drogozva és valóban ő vitt fel a szobámba. Akkor ez kedves dolog volt tőle.

-Csak kérdeztem.- Mosolyogtam. Ekkor megjelent Luke, aki teljesen másképpen nézett ki mint eddig. Egy sima fekete nadrág és egy ing volt rajta. Odacaplatott a pulthoz és öntött magának kávét, majd pedig a pultra támaszkodott és elkezdte olvasni a mai újságot. Majdnem kiköpte a kávét.

-Micsoda? Hogy megszöktem a pszichiátriáról?- Felnevetett. -Hiszen tegnap engedtek ki.- Jó tudni hogy ki engedték, én is azt hittem hogy megszökött. -Imádom ezeket a pletyka lapokat. Most már tényleg ki kell tisztáznom magam.- Mondta.

-Luke beszélhetnénk?- Kérdezte Ash.

-Mond.- Vágta rá Luke.

-De négy szemközt.-

-Jó.- Motyogta. Felállt Ashton és bementek az egyik szabad mosdóba.

***Ashton szemszöge.***

Bementünk Luke-val a fürdőszobába, majd pedig becsuktam utánunk az ajtót. -Figyelj haver.- Mondtam és nyeltem egyet. -Sajnálom a tegnapot. Nem akartam hogy ez így alakuljon, ha akarod szakítok Emma-val.- Nagyon nem akarok, de ha egyszer vissza áll a bandába, akkor nem lehet köztünk összetűzés. Meg aztán senki sem tudja Luke-on kívül, hogy együtt vagyok Em-el.

-El van felejtve. Mondanám azt, hogy szakíts vele, de nem mondom. Majd rá fog jönni, hogy ki is kell neki valójában, de én nem szólok bele.- Mondta.

-Ezzel arra célzol, hogy szerinted vissza fog menni hozzád?- Felvontam a szemöldökeimet.

-Nem mondtam, de fent áll a lehetősége.-

Meglepődtem nem is kicsit. -Egy valamiben egyezzünk meg! Ha velem marad, vagy ha kibékül veled, mi akkor se fújjunk egymásra. Jól van?-

-Oké.- Felelte. -Akkor ez egy verseny? Mint régen? Amikor felváltva húztuk meg a suli legdögösebb csajait?- Felnevetett.

-Ez nem verseny! Legalább is az én részemről nem az.- Feleltem.

-Hidd el, ez az lesz! Emma nem fog sokáig ellenállni nekem, hiába szeret téged.- Mondta.

-Ezt utálom benned Lucas! Te mindenből versenyt akarsz csinálni. Azt hiszed hogy Emma egy trófea, amit ki tehetsz a szekrényedre? Figyelj! Ő egyáltalán nem olyan, mint az eddigi volt barátnőid. Emma iszonyat sokáig szenvedett miattad. Drog függő lett és rengeteget sírt utánad. Nagyon nehezen engedett közel magához engem. Bízott benne hogy vissza fogsz jönni és várt rád.-

-Aha de azért szétette a lábait, annak a cirokseprű hajú drogosnak. Szerinted elhiszem, hogy tényleg érez vagy érezett irántam? Ashton nem lehetsz ennyire hülye. Nekem már csak arra kellene Emma, hogy meghúzzam párszor aztán ennyi. Tőlem azt csinálsz vele amit akarsz.- Mondta és kiment a mosdóból.
Hát igen Luke vissza tért. Ismét minden lányt csak arra fog használni, de Emma-t nem hagyom! Nem érdemli meg ő, hogy még Lucas is kihasználja újra.

***Emma szemszöge.***

Kijöttek a srácok a mosdóból, majd pedig Ash magához vette a koncert ruháját, ami a kanapén volt és vissza caplatott az említett helységbe. Luke leült velem szembe és csak nézett.

-Mit bámulsz?- Kérdeztem homlok ráncolva.

-Téged.-

-Azt tudom, de miért?-

-Azt nézem, hogy milyen jól vagy ahhoz képest, hogy az éjjel a mosdó közepén, a padlón fetrengtél bedrogozva.- Mondta és felnevetett. -Te egy szégyen vagy.- Jelentette ki és rácsapott az asztalra röhögve, majd pedig felállt és odajött hozzám, végül pedig mögém állt. Eltűrte a nyakamból a hajamat és a fülemhez hajolt. -De az én szégyenem.- Suttogta és belecsókolt a nyak hajlatomba. Kezeit a hasamra simította.

-Hagyd abba!- Vágtam rá és fel álltam. -Mit képzelsz te magadról?- Kérdeztem és szembe fordultam vele. Elkezdett felém caplatni én pedig meghátráltam, de a pult megakadályozott a tovább lépkedésben. Ekkor a kezeit a pultra tette, de úgy hogy köztük voltam én.

-Emma, Emma, Emma. Látom nem tanultál semmit. Tudod, ami az enyém, az az enyém is marad.- Újra elkezdte a nyakamat csókolgatni.

-Luke. Hagyd abba.- Suttogtam.

-Te sem akarod hogy abba hagyjam, szóval csönd legyen.- Motyogta a nyak hajlatomba. Hirtelen megragadta a karomat és felrángatott az emeletre.

-Engedj el!- Mondtam, de ő nem foglalkozott velem. Bevitt a szobájába és bezárta az ajtót, a kulcsot pedig a szekrény tetejére tette, amit nem értem el. -Kérlek ne csináld Luke.-

-Nem csinálok én semmit, csak szeretkezni fogok a barátnőmmel.- Mondta és megragadta a felsőmet és magához húzott. Próbáltam eltolni magamtól, de nem sikerült. Levette a pólómat és az ágyra dobta. Engemet pedig a falnak nyomott és egy apró menekülési esélyt sem hagyott. Elkezdte a nyakamat csókolgatni.

-Kérlek Luke! Elmentél, én vártam rád, de nem jöttél. Össze jöttem Ashton-al és nem fogom megcsalni!-

Hirtelen felnézett az arcomra. -Bezzeg engem meg csaltál.-

-Luke kérlek. Tudod hogy vártam rád és nem akartalak megcsalni, de Harry tőrbecsalt. Kihasznált, majd pedig rászoktatott a drogra.- Kezeimet a mellkasára tettem, hogy egy kicsit távolabb tudjam magamtól tartani.

-Nem érdekel a magyarázkodásod.- Mondta és elvette az egyik kezével a kezemet és újra elkezdte a nyakamat ostromolni. Hazudnék ha azt mondanám, hogy nem esik jól! Sőt még a lábaim is beleremegnek, de nem engedhetem hogy Lucas játsszon velem! Nem csalom meg Ashton-t. Nem érdemli meg. Továbbra is próbáltam eltolni magamtól.

-Luke.- Suttogtam, bár hangosan akartam mondani, de a feltörekvő vágy, teljesen elgyengített. -Hagyd abba.- Hallottam, hogy remegve sóhajtott egyet és kifújta a levegőt, majd pedig folytatta tovább. A nyakamtól az ajkamig csókolgatott, majd pedig belenézett a szemeimbe.

-Akarlak.- Suttogta és megcsókolt. Beletúrt a hajamba, a másik kezével pedig a csípőjéhez emelte az egyik combomat. Szégyellem, de akaratom ellenére vissza csókoltam. A hajamban lévő kezét levezette a vállamra és lehúzta rólam a melltartó pántot.

-Luke.- Motyogtam a csókunkba. Ekkor újra vissza tértek az ajkai, a nyakamra. Akkorát sóhajtottam, mint még soha. -Engedj el.- Próbáltam hangot is kiadni és nem csak suttogni, több kevesebb sikerrel.

-Tudom hogy akarsz.- Suttogta. -Engedd el magad, hidd el hogy köztünk marad a dolog.-

꧁Emma A Rocker Lány꧂♪[5SOS] 3/3 Évad♪[BEFEJEZETT]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin