4.časť

278 14 0
                                    

Takže ako som spomínala preskočím v tejto časti už aj maturitu čiže dufam že sa za to na mňa nennahneváte :P hh :-* xoxo

Keď som došla za babami pozerali sa na mňa ako keby ma chceli zavraždiť.

 ,,Stalo sa niečo?"spýtala som sa ich keď som  k ním dorazila.

 ,,To sa pýtaš nás?"vieš čo si o tebe niektorý ludia TU pomyslia že si len obyčajná kurva."odvrkla mi Lola.

,,Nechápem čo robíš Lola.Určite všetci vedeli že som s ním išla jebať."

,,Prosím nehádajte sa tu.Poďme do ďalšieho baru."konečne normálny rozum.Natalie navrhla aby sme išli radšej preč a tak sa aj stalo. Odišli sme teda do baru na konci mestečka.Keď sme tam dorazili sadli sme si do zadu do boxu.

 Ja som mala ešte stále dosť peňazí a ešte stále som bola dosť triezva.Postavila som sa teda a šla pri bar objednať všetkym babam vodku s džusom.

,,4x vodku z džúsom."usmiala som sa na barmanku."

Keď mi barmanka podla 4 vodky zobrala som ich a šla naspať za babami do boxu.

,,Nech sa páči.Je to na mňa."usmiala som sa na ne a sadla si vedla Nat.

,,Ešte že som si zajebala v tom predošlom bare tu by to asi nešlo.Samé baby za tym barom kokos.Hrozné niečo."šepla som Nat do ucha a ona sa začala neuveritelne smiať a vodku ktorú mala v ústach vyplula na Ashley.Ja som sa začala smiať ešte viac a Lola no o tom ani nehovorím.Potom sa k nam pridala aj Ashley asi jej očividne nevadilo že bola od vodky a trochu páchla. :-DDDD

,,Prepáč zlato moc ma to mrzí ale Lis je hrozná krava."zasmiala sa Nat.

,,No čo je to tak."sklopila som hlavu a tiež sa zasmiala.Keď sme to vypila objednali sme si ešte raz.Potom ešte raz,ešte raz a ešte raz.Čiže každá z nás mala dokopy v sebe 4x whisky,1x koňak a 4x vodku z džúsom.No už mi bolo fakt zle.Konečne sme sa rozhodli že pojdeme už konečne domov že už žiadny bar.Vyšli sme teda z baru a pokúšali sa ísť domov.Ashley to zvládala z nás asi najlepšie chodila celkom rovno.No ja som na takéto niečo neni až ak zvyknutá ako ona.Čiže som rovno nechodila už vobec.Ashley ma držala aby som sa nezjebala niekde na cestu.Zrazu mi prišlo hrozne zle.

,,Pozoooorr."hodila som šablu rovno pred seba.Našťastie Nat stihla zareagovať inak by to schytala ona.Po ceste domov som hodila ešte jednu tyčku a keď sme prišli k nám domov zistili sme že moja mama sa ešte nevratila a že baby prespia u mňa.

Všetky sme sa zložili u mňa v izbe.

,,Baby idem ja trochu sa ospršiť lebo šak je miz le keď sa na seba dívam do zrkadla."zamrmlala som.

,,Ale určite kam by si chodila tu žiadne velké zrkadlo nemáš tak tu zosťaň a spi."zvreskla po mne Nat.

,,OK!Klídek nehukaj hneď lebo mi praskne hlava."

Obliekla som si pyžamo a baby si zostali len v nohavičkách a v tričku.Hneď jak sme zalahli sme aj zaspali.

***

,,Fuuuj to je ale smrad.Lisa vstávaj."prišla mama do izby z hrozným krikom.Ja som sa zobudila na jej krik a išlo mi roztrhať hlavu.

,,Mami?Si to ty vidím ťa trojmo."zadívala som sa na mamu.

,,Vravela som ti aby si moc nepila nie ty sa ožereš ako prasa a henta tam spí pri hajzli!"kričala stále viac a viac.

,,Pšššš!Čooooo kdoooo??Natala?"začala som sa smiať.",,Okamžite sa dajte všetky do poriadku a prídte dole spravím vám jesť."zavelila a treskla za sebou dverami.Ja som sa postavila a zatočila sa mi hlava.Padla som na Ashley.

My love is bigger ,than you can imagine it!Where stories live. Discover now