Vždyť s ním chodíš!

86 9 4
                                    

Doma

Hned co jsme dojely domů jsme se trošku zarazily nad jedním problémem. No nebyl to úplně problém ale s holkama jsme to potřebovaly vyřešit i když kluci vypadaly že jsou rádi.

"Tak co s tím teď?" podívala se na mě Zuzka.

"Máme jeden pokoj pro hosty a jsou tu tři kluci" zamyslely jsme se.

"Ten pokoj necháme Michaelovi když přijede s Roxen a my budeme spát s váma" usmál se Cal.,

"No to ne" zasmála jsem se.

"Budu spinkat s tebou" objal mě zezadu Luke.

"Vždyť s ním chodíš . Tak proč by s tebou nemohl spát v posteli?" zadíval se divně Ash.

"Co? My spolu nechodíme! Jen jsme měli jedno rande, nic víc! " zamračila jsem se na ně.

"Luke říkal že jste spolu" nadzvedl Cal s úsměvem jedno obočí výš.

Otočila jsem se překvapeně na něj." No to je sranda. Jak to že já to nevím?!" propalovala jsem ho pohledem.

Už nevěděl kam pohledem uhnout tak se jen nevině usmál." Calum zase říkal že chodí se Zuzkou"

"Co jsi říkal?" Zuzka se otočila na Cala který by nejraději zadusil Luka.

"Ash zase říkal že chodí s Dydy!" začaly se tam dohadovat.

"Holky! Pojďte na chvíli do kuchyně už vím jak to vyřešit"

............................................

"To není fér!" když jsme jim to řekl byli zase podráždění.

"Nic není fér" šli jsme nahoru a ukázaly klukům na pokoj pro hosty kde mají spát všichni tři.

"Prosím! Kim vem mě k sobě" zaprosil Luke.

"Proč bych si měla k sobě brát někoho kdo lže a ještě do té lži tahá mě?" už jsem se ani neotočila a vyrazila do svého pokoje.

Pustila jsem si písničky a začala si pobrukovat do rytmu 'Love Myself'.

"hhhhmmmm..." byla jsem ráda že jsem zpět.

Všechno prádlo jsem dala do prádelního koše a šla to vyprat.Dole v suterénu kde jsme si zabudovaly pračku jsem potkala D'.

"Velké praní!" zasmála se.

Tohle říkala vždycky babička a potom vytáhla z pračky dědovi velký trenky.

"Ukaž to dám vyprat" vytrhla mi z ruky koš.

"Díky. Jak to doděláš tak zajedeme za Harrym a  Mikem" usmála se na souhlas.

Odešla jsem najít Zuzku. Nebylo těžké jí najít když šla hned taky do suterénu.Odnesla si dolů věci na vyprání a odešla se jen převléct.

Vzala jsem klíčky od Hummeru a čekala jen až příjdou."Můžeme jít"  doběhly dolů.

"Kluci!? Asi za hodinu dvě jsme zpět , možná i dřív" zakřičela jsem.

Ani jsme nepočkaly na odpověď a jeli jsme k nim.

Cesta domů

Byly jsme pryč tři hodiny. Hodně jsme se zabavily s klukama. Bylo super že u nich byl i Ross, Riker a Rocky. Konečně jsme si zase jednou popovídaly jako kamarádi.

Řekli jsme si že se cestou zastavíme ještě ve studiu za Sannes si popovídat. byla ráda že jsme zase tady. Po všem vyprávění jsme se strašně nasmály a to hlavně když nám říkala jak vyhodily Chrise ze studia.

Cestou jsme si skočily ještě nakoupit jelikož jsme věděly že doma nic k jídlu po takové době nebude.

Přijely jsme do garáže.Všechen nákup jsme vyndaly a šli dovnitř. Bylo trochu divné že je všude ticho.Nikde po nikom ani známka života.

"Asi se šli projít" konstatovala Zuzka.

"No jo" mávla jsem jen rukou a dávala společně s holkama věci do ledničky a skříněk.

"Půjdu si lehnout a poslouchat písničky. Už je docela pozdě, dobrou" mávla jsem na ně.

Vzala jsem si pití nějaké jablko a šla nahoru.Otevřela jsem dveře do pokoje a rozsvítila světlo.Otočila jsem se k posteli na které ležel Luke. Asi tady usnul. Chtěla jsem už zařvat co tu dělá, ale všimla jsem si krásných červených růží na stolku.

Byl u ní lístek, 'Jsem rád že jste se vrátily. Harry a Mike.'

Usmála jsem se. Takže to mi je nepřinesl Luke.

"Co tu chceš?" položila jsem pití a jablko na stolek.

Cukl sebou a rozhlídl se okolo sebe." Kimi. Nezlob se na mě prosím. Nechci tam s nimi být" zaškemral.

"Budu naštvaná. Beru lež. Každý někdy lže ,ale nenávidím když je to o mě " zavrčela jsem.

"Ale, to......."

"Ne! Běž pryč až si uvědomíš co jsi udělal tak přijď. Do té doby tě tu nechci" napila jsem se s nezájmem k němu.

Uslyšela jsem že se zvedl z postele, ale neslyšela jsem dveře.Už jsem se chtěla otočit že snad bude pryč,ale ucítila jsem jeho teplý dech na mém krku.Začal mi tam dávat malé polibky.



Stay with him II. (R5 - 5SOS)Kde žijí příběhy. Začni objevovat