KRIJEŠ DA ME VOLIŠ

303 17 1
                                    

Nisam bila psihički spremna razgovarati sa čovjekom koji mi se predstavio kao otac.Samo sam otišla prema autu,a David je došao za mnom.

"Idemo prošetati da malo razbistriš glavu?"-predložio je.

Šetnja po ovim vremenskim uvjetima činila mi se kao suluda ideja,ali to je nešto što mi treba.Jednostavno previše sam opterečena da bih se bavila ičim drugim u ovom trenutku,a da se ukopam u krevetu ne pada mi napamet.To će samo pridonijeti još većoj tugi.Znam da moja mama ne bi željela da sam tužna u ovom trenutku,znam da bi me korila radi toga.Jednom prilikom mi je rekla da od tuge treba bježati naprijed,da se njoj ne smiješ prepustiti nego joj pokazati zube i prihvatiti je kao nešto pozitivno u životu.Ona je bila mudra žena s puno iskustva i nikad nije žalila za prošlosti koja joj je nažalost bila tmurna.

Doveo me u park koji je divno izgledao prekriven bijelim pokrivačem.Držao me za ruku i šutili smo cijelo vrijeme.Nekako nisam bila spremna pričati s njim jer sam bila previše osjetljiva za većinu tema o kojima bi on razgovarao.

"Kako su ti se dojmili moji roditelji?Žao mi je što su došli,ali nisam ih mogao spriječiti."

"Jesam li rekla da mi to smeta?Drago mi je što su došli,ali izgleda da si ti njima krivo protumačio naš odnos."

"Nisam,nego oni misli da si mi ti djevojka jer si stalno sa mnom i spavaš kod mene."

"O bože,sad sam i neka kurva ispala."

"Ne nisi,sviđaš im se doista."

"Hvala ti na svemu što radiš za mene,ali više neću spavati kod tebe.Spremna sam pogledati istini u oči i suočiti se sa svime.Vratit ću se na posao i vratit ću se u svoj stan."

"Što se posla tiče...moj otac je rekao da možeš sutra doći na razgovor.Što se stana tiče tamo nećeš živjeti jer to nisu idealni uvjeti za život."

"Doista?Živjet ću tamo dok ne budem mogla priuštiti sebi nešto bolje."

"Tako si tvrdoglava i tako me privlačiš radi toga.Možeš li prihvatiti barem jednom moju ponudu?"

"Nisam tvrdoglava,nego samo smatram da nije rješenje da ti netko financira ako možeš sam zaraditi novac.Ovisi o čemu se radi?"

"Hoćeš li doći živjeti kod mene?"

"Ne.Nema šanse.To je tako...suluda ideja."

"Možeš plaćati poneki račun."

"Ne mogu to prihvatiti jer znam da bi se tako naš odnos pretvorio u nešto više,a ja to ne želim."

"Znači da osjećaš nešto prema meni?"

DAVID P.O.V.

Prvi put je zaista bila iskrena prema meni i to me ugodno iznenadilo,ali razočarao sam se.Iskreno sam joj dao do znanja da ću poštivati ono što me zamolila i da će naš odnos ostati bratsko-sestrinski,kako ona kaže,ali i dalje je skeptična prema meni.Mislim nije ni čudo jer sam je pokušao odvući u krevet,ali ne bih joj to više nikada napravio.Ja je ne želim povrijediti nego želim da mi se prepusti,da joj mogu pokazati kakve su moje namjere.

"Molim te,odvedi me doma.Ne osjećam se baš najbolje i potreban mi je odmor."

"Naravno.Možeš spavati u susjednoj sobi."

"Odvedi me doma,znači,odvedi me u moj stan.Dala sam ti do znanja da kod tebe više neću spavati jer je naš odnos trenutno poljuljan i želim da se vratimo na onaj dobri stari bratsko-sestrinski odnos."

"Izluđuješ me."-šapnuo sam joj u uho.

Trznula se i uzdahnula.

"Ne znaš što mi radiš time.Sada ti pogotovo neću dati priliku."-podsmjehnula se.

"Znam kako utječem na tebe.Vjeruj mi,osvojit ću te i to vrlo brzo."

"Ne nećeš,a sada me vozi doma."

Vožnja je trajala kratko i nismo ni riječi progovorili.Došli smo ispred zgrade.

"Sama ću gore,možeš otići."

"Neću te ostaviti samu i to poslije samo dva dana.Sjedit ću na stolici i neću te ni taknuti."

"Dobro je.Parkiraj iza da ti netko ne razbije auto."

Ušla sam u zgradu i gledam sandučić,ali nema ničega.Hodam uz stube i nekako mi se vrti,ali uspjevam doći do vrata.Otključavam vrata i ulazim u hladni stan,a David dolazi iza mene.Skidam kaput i ostavljam ga na trosjedu.

"Jesi li gladna da ti donesem nešto za jelo?"

"Ne.Želim samo spavati i to je sve.Ti možeš ovdje na trosjedu."

Donijela mi je prekrivač i jastuk.

"Hvala ti."-rekao sam.

Otišla je u sobu,a ja sam ostao tu i legao.Ne znam kako je mogla spavati ovdje jer je jako hladno.Hladno je toliko da sam se pokrio još i kaputom.

TI I JA SMO GREŠKAWhere stories live. Discover now