Video je z youtube, takže je blbý zvuk aby nedostala holka ban za autorské práva. Tady je stránka kde je písnička s dobrým zvukem :) můžete si to i stáhnout :) Kdyžtak vám ho dám i do komentáře :)
- LazyUiscexx
https://drive.google.com/file/d/0B5-dzuV2SnFQV2dCX1FoaDdSeWs/view?pref=2&pli=1
Zde je opět (obsazení:
Cara Delevingne jako Cara
Tay Jardine jako Tess
Hayley Williams jako Rose
Jenna McDougall jako Jenna
___________________________________
Jenna'S POV
Nyní, když jsou tu kluci .. cítím se ještě provinileji o tom tajemství, které jsem v podstatě odsouvala celou tu dobu. Mám na mysli, jestli se to někdo dozví, pak se pro nás holky všechno změní a .. já jsem byla dost chytrá na to, aby jsem nikdy nezmínila minulost, nikdy. Jsem si jistá, že to nebylo tak důležité .. nebo bylo?
Můj telefon začal bzučet, když jsem si povzdechla, vědíc kdo to byl.
Michael: Tak řekneš jim to ?
Rozhlédla jsem se kolem sebe, než jsem na sms odpověděla.
Já: Nevím. A jak sakra jsi se dostal k mému číslu ?
Michael: Vždycky jsem ho měl , idk.
Povzdechla jsem si.
Já: Takže co budeme dělat ?
Michael: Řeknu jim to, když ty to řekneš holkám.
Já: Pořád si myslím, že bychom měli počkat. Co kdybychom jim to prostě řekli až na turné ?
"Říct nám co na turné?" Hlas mě překvapil a moje srdce poskočilo.
"Ježiši Kriste !." vydechla jsem a držela ruku na srdci, jak jsem málem upustila svůj telefon.
"Ne, to jsem jen já." Rose pokrčil rameny. "Říct nám co na turné?" Chtěla zjistit s kým si píšu.
Povzdechla jsem si.
"Jenno .. Neříkejte mi, že ty taky něco před námi tajíš. Tess nám ani neřekla o tom, jak je zpátky s Noahem, a ty nám teď taky něco tajíš. Víš, že nám můžeš důvěřovat ". Usmála se a posadila se vedle mě.
Můj žaludek zakručel, jak jsem jednou povzdechla a zavřela oči.
"Ne, to není to, co si myslíš .. Změnilo by to všechno, nemělo se to nikdy dostat ven.
"To co se stalo už se nemůže vrátit zpět, nebo jo? No některé věci můžou, ale v této situaci ne, takže .. Co se děje s tím neznámým číslem?"
"Co se děje ?" Cara se zeptala, přicházejíc si sednout na gauč.
Zabručela jsem. Super. Ti kluci se museli vrátit, a teď se musím vypořádat se vším tímhle. Zase.
Všechno bylo lepší, když oni byli pryč. Když On byl pryč ..
"Jennifer Grace McAllister." Cara nastavila ruce v bok. "Co se děje?"
No všechno se dnes děje , sakra.
Rozhodně jsem nechtěla, aby to zjistili tak brzy .. Ale na druhou stranu jsem to začala tajit dřív, než jsme byli součástí muziky a já si přála, aby to tak zůstalo. Zdá se, že věci se rozhodli , že se změní přímo na místě.
ČTEŠ
Girls // 5sos (CZ)
Fanfic"Kluci byli jste považováni za konkurenci u jiných kapel v hudebním průmyslu ? " Zeptal se reportér kluků. "My nejsme moc na soutěže, prostě si chceme užít a dělat své věci :) ."Ashton pokrčil rameny , ale bylo zřejmé že je to lež. Byla tu jedna dív...