Incerc sa imi revin si o sun pe Rachell.
- Hei strumfule, ce zici de o cafea si o plimbare in parc?
- Sigur printesa, s-a intamplat ceva? Te simt suparata.
- Nu Rach, nimic important, ne intalnim in parcul de langa casa mea, intr-o ora, este ok?
- Da, vin si fetele, au dormit la mine si acum nu mai scap de ele, zice razand si pe fundal le aud si pe prietenele noastre cum chicotesc.
- Este perfect, de mult nu am mai petrecut o zi impreuna. Ne vedem acolo.
- Ajung in parcarea cladirii unde locuiesc si cum am ajuns mai devreme ma gandesc ca am timp sa fac un dus scurt si sa ma schimb in ceva confortabil.
Dupa 15 minute eram in fata cladirii, ma indreptam spre parcul ce afla la 5 min de ea. Mi-am luat o pereche de pantaloni scurti, un maieu, o pereche de ochelari de soare si tenisii mei preferati.
Ajung in parc si o vad pe Rachell, dar ma opresc in loc cand vad ca pe iarba sunt asezati toti din grupul nostru, inclusiv Robert. Se pare ca se distreaza foarte bine, pentru ca rasetele lor rasuna in tot parcul. Christine ma vede si imi anunta venirea.
- Ia uite cine e aici, credeam ca nu mai ajungi, zice razand. Ii salut pe toti si ii arunc o privire ucigatoare scumpei mele prietene, Rachell.
- Parca trebuia sa iesim doar noi fetele sau si voi nu sunteti fete si arat spre grupul de barbati de langa noi, iar ei incep sa rada.
Desi Robert e aici, incerc sa il evit cat pot, chiar daca prietenii nostrii au grija sa ne aseze strategic unul langa celalalt. Il aud soptind cat sa aud doar eu.
-Nu e prea mult pentru tine sa stai asa aproape de mine? La ultima intalnire, prezenta mea iti facea rau, si parca ii simt zambetul ironic.
Desi primul gand a fost sa ii arunca cateva cuvinte usturatoare, ma gandesc mai bine si incep sa imi pun razbunarea in practica. Ma apropii de el, il ating usor pe picior si ii soptesc la ureche, cat de romantic pot... - Cine este mai afectat de apropierea dintre noi? Apoi ma ridic si ma mut langa prietenele mele, care discutau despre ultima cucerire a lui Mark, blonda cu care era in club in urma cu o seara. Se pare ca dragostea lor nu tinuse decat o noapte, nici nu ma miram, era stilul lui Mark, care desi era cel mai tanar dintre noi, nu era un barbat urat, era bogat, dar foarte fustangiu si daca nu era suficient, simtul meu ascutit imi spunea ca lui Gisselle nu ii era deloc indiferent, iar asta o ranea, desi ascundea destul de bine. Sincer nu il intelegeam, cauta femei in alte parti, cand Gisselle era o bruneta frumoasa, cu ochi negri, buze senzuale, subtirica si pe deasupra independenta. Dar cred ca defapt el fugea de o relatie seriosa, iar Gisselle nu merita mai putin.
In schimb relatia lui John, fratele lui, cu Christine, se pare ca mergea de minune. Cei doi era de mai bine de un an iubiti, se mutasera impreuna in urma cu 4 luni si totul mergea de minune intre ei. John avea o afacere infloritoare, Christine era arhitecta, avand propria firma. Era miniona, satena cu ochii caprui ca doua cristale, parul cret, ii cadea lung pe umeri si cu o fire destul de apriga. L-a cucerit pe John inca de la inceput si dupa doar doua saptamani déjà ieseau impreuna, lucru care ne-a mirat pe toti, pentru ca nici John nu era vreun sfant, dar se pare ca dragostea face minuni.
Sebastian si Mike stateau la discutii despre masini si curse, placerile nevinovate ale lui Mike. Mereu m-am intrebat ce cauta Sebas in grupul nostru, el era cel mai linistit dintre noi, cel mai calculat, era specialist IT si avea propria afacere. Un tip inalt, subtire, saten, cu ochi verzi, un barbat cu o frumusete interioara neimaintalnita. Mike in schimb era vulcanic, era innebunit dupa masini, avea 3 ateliere auto si desi tatal lui insista sa il atraga in cadrul companiei lui, acesta refuza vehement. Era prietenul meu cel mai bun, ba chiar a fost o perioada cand toti credeau ca iesim impreuna, ca mai apoi sa inteleaga ca dragostea unuia pentru celalalt era una ca intre doi frati.
CITEȘTI
Tainele iubirii
RomanceRachell Thompson Moore, o avocata de succes, impunatoare , neinduplecata, ce nu a pierdut niciodata un proces. Asociata a companiei Ink Company, si mana dreapta a lui Richard White, fondatorul si directorul acesteia, avocata Thompson, trebuie sa fa...