Capitolul-1

119 12 0
                                    

Este rece,din ce in ce mai rece.Copacii parca sunt aceiasi,parca merg in cerc sau mai bine zis alerg.Frica imi invadeaza trupul,nu mai pot controla nici o particica a corpului.Am fugit din iadul de pe pamant.Te luau fiorii vazand cazanele pline cu sange,miile de cadavre ce atarnau de tavan mai ceva ca liliecii.Nici eu nu stiu cum am scapat din acel infern,din acel intuneric in care iti era frica sa si respiri de teama ca te poate auzii.
Ii ceream mereu indurare iar el ma asculta.Imi arunca doar un zambet fortat si pleca impreuna cu uriasul sau cutit.Mereu rasuflam usurata cand il stiam de dupa usa.Sa il stiu departe de mine,de gandurile mele...de tot ce tine de mine.
Insa,acum am scapat,acum sunt bine,acum imi pot relua viata.Eu sunt Arina,o adolescenta sa zicem normala de 18 ani,cu un corp de invidiat,cu parul negru pana la talie si niste ochii caprui mai ceva ca pana corbului.Am fost rapita de El,un violator,un psihopat si un criminal in serie, care ucide fara mila.Niciodata nu credeam ca eu voi avea parte de astfel de intamplari.
Vedeam tot felul de cazuri la televizor,dar nu imi imagineam ca voi avea parte de asa ceva.
Acum ma aflu la sectia de politie,de unde voi fi dusa la spital pentru un control.
De acolo ma vor lua parintii mei,Casandra si Victor.
Ajunsa acasa,ma indrept spre camera mea unde imi vad fratiorul stand pe pat cu spatele la mine.
Un zambet imi apare pe fata,pasesc spre el si ii pun mana pe umar.
Acesta nu se misca deloc,stramb putin si il intorc cu fata la mine.
Tresar speriata cand ii vad ochii mari si negri.

-Arina,nu vei scapa.Sopteste fratiorul meu cu o voce demonica apoi dispare.
-Asa ceva nu este posibil,zic cu o voce inceata.
Stau cateva secunde nemiscata,apoi intru in baie unde imi fac un dus relaxat si ma bag la somn,alaturi de pisica mea Frigi.

Contact Cu MoarteaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum