Çiğdem'in beni sevdiği falan yok..

2.8K 138 12
                                    

MEDYA:SİNEM

ÇİĞDEM'DEN

Sabah kalktığımda pazar gününün verdiği mutlulukla perdelerimi açtım. İçeri güneş çoktan girmişti. Banyoya gidip bi duş aldım. Saçlarımı düzleştirip baya sade giyinip çıktım. Hedef Sinemin odasıydı. Çünkü Buse Yalçının yanında olduğuna dair mesaj atmıştı. Ya bu kız ne ara bu kadar rahat oldu yaa. Babam sorduğunda Denizin yanında dedim. Çok seviyorum(!) ben Denizi yaa. Sinemin odasının kapısını yavaşça açtım. Camış gibi yatıyodu. Perdesini açtığımda gözüne ışık tutulmuş tavşan gibi irkildi.

-"Yav Çido yav napıyon kapat şunu."

-"Hadi canım Hadi kalk Kavun karpuz yata yata büyür."

-"Ya anneannemin atasözler ve deyimler sözlüğünümü okudun kızım sen ya git yat zıbar"

-"Off kalkmazsan kalkma ben gidiyom sizi bekleyemem."

-"Hadi canım kapı orda."

Off buda Buse gibi olmuş ya kapıyı sertçe vurup çıktım.
Beni mutfağa çeken o nezih kokuya doğru gidiyordum. Allahım Teyzoşum yumurtalı ekmek yapmış. Yanağına sulu bi öpücük kondurdum.

-"Günaydın sultanımm."

-"Günaydın papatyam hadi Sinemde gelsin başlayın."

-"Ayy teyze senin o kızın varya çirkef çirkef valla kalkmıyo."

-"Tamam canım sen ye o zaman."

Yemeğimi yedikten sonra tabağımı mutfak tezgahına koydum. Arkadan gelen sesle irkilmiştim.

-"Çiğdem baban gelmicek mi gitmeden görseydik."

-"Iııı şey teyzoşum Fransadaki şirkette olaylar falan tavan yapmış orayı sakinleştircekmiş 2 3 günlük işi daha var yani."

-"Tamam canım."

-"Şey teyze ben çıkıyom işim var bişey olursa ararsın hadi görüşürüz."

Aslında işim yoktu. Sabah Mert aradı yarım saatliğine buluşalım mı dedi. Bende kıramadım canım kankamı. Arabayı aldım. Rıdvan abinin o araba benim onu ben aldımmm bakışını takmadan bindim. Gayet yavaştım. Elim radyoya uzandı. Bi tane şarkı çıktı bilmiyodum. Bende kendi müziklerimizden açtım bitane. Trafik yoktu 10 dakikaya vardım kafeye. Yav bu çocuk harbi salak yaa gitmiş ortadaki masaya oturmuş.

-"Kanka Naber napıyon.?"

-"İyi çido senden.hızlı geldin sanki"

-"Trafik yoktu la ondan."

-"Hayırdır sen beni çağırmazdın noldu?"

-"Ya çido bak söylüyorum ama gülmek yok tamam mı?"

Gülmeye başlamıştım bile.

-"Söyle hadi söyle."

-"Ya kuzenin Sinem varya."

-"He var nolmuş."

-"Çido ben 2 gündür yatamıyom onu düşünmekten."

-"Sallama la kız geleli 1 gün oldu."

-"Ya dalga geçme işte."

-"Anlamıştım zaten.Ama Mert beni iyi dinle."

Bi anda ciddileşmiştim ve Mert'in yüzündeki korku artıyodu.

-"Annemi biliyosun 2 sene oldu. Sinem teyzemden sonra bi daha gelmem. İstemiyorum Istanbul'u dedi ve biz teyzemi görelim diye geliyo. 4 5 günede giderler zaten. Duyguların yoğunlaşmadan vazgeç tamam mı?"

BELALI İKİZLERHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin