DİLSİZ

11.6K 245 14
                                    

(Multimedia Alina)

-TANITIM-

5 AY ÖNCE ~


"Dur Alina beni dinle!"

"Dinleyecek birşey yok Scott." Ağlamamak için kendimi zor tutuyordum.

"Bak yanlış anladın hiçbirşey göründüğü gibi değil!"

"Az önce seni bir kızla düzüşürken gördüm bunu nasıl yanlış anlamış olabilirim?!" Ondan iğreniyorum. Beni aldattığını gözlerimle gördüğüm halde hala kendini savunuyor gerizekalı!

"Ben..sarhoştum Alina çok özür dilerim."dedi ve koluma yapıştı.

"Bana dokunma!"diye bağırdım ve kolumu ondan çekip koşarak dışarı çıktım.

Evet az önce 3 yıllık sevgilimi arkadaşının partisinde beni aldatırken basmıştım. Miley söylemese haberim bile olmayacaktı.

"Doğrumuymuş?"dedi Miley arabasında beni bekliyordu.

"Evet onları iş üstünde bastım."dedim. Sesim çok cılız çıkmıştı.

"Hadi gel artık gidelim."dedi.

"Hayır ben biraz yürüsem iyi olur. Açılmak istiyorum biraz." Oksijen iyi gelecekti.

"Peki tamam. Eve gidince mesaj at seni merak ederim yoksa."dedi Miley ardından arabayı çalıştırdı.

"Tamam, iyi geceler Miley."dedim gülümsemeye çalışarak.

"İyi geceler tatlım, görüşürüz."dedi ve gitti. Bende yanlızlığım ve kırık kalbimle beraber yürümeye başladım.
Evet daha öncede beni bi kaç kere aldatmıştı ama tüm bunları görmezden gelmeye çalışmıştım. Çünkü ona aşıktım. Ama artık katlanılmaz hale gelmişti. Çantamdan telefonmu çıkardım ve annemi aradım.

"Alo anne."

"Alina noldu tatlım sesin kötü geliyor." Annemin sesini duyunca derin bir nefes aldım. Genelde onun sesini duyunca ağlayasım geliyordu. Annem LA'da yaşamıyordu. Benden uzaktaydı. Çok uzakta.

"Hiçbir şey. Sadece seni özledim anne." Burnumu çektim. Hayır ağlayamazdım.

"Tatlım. Bende seni çok özledim ama tüm sorunun bu olduğuna inanmıyorum." Tamam artık söyleyecektim.

"Anne az önce Scott'ı beni aldatırken yakaladım ve ah bu çok acı verici."

"Aman tanrım. Tatlım iyimisin?"

"Değilim anne hiç iyi deği-" birden arkamı dönünce 2 serseriyle karşılaştım. Kokain, uyuşturucu ve alkol kullanan serserilerden.

"Hey Alina? Ordamısın kızım?" Annem telefonun ucundan konuşuyordu. Ama korku bütün vücudumu kaplamıştı.

"Telefonunu kapat."dedi serserilerden biri.

"Ve biraz rahatla bebeğim."

"ALİNA! O sesler nereden geliyor?!" Telefonu kapattım.

"Ne istiyorsunuz?"dedim kısık bi sesle.

"Ne istediğimizi biliyorsun."

"Bende para yok. Gerçekten en fazla 30 dolar." Gülmeye başladılar.

"Paranı istemiyoruz güzelim."dedi birisi ve bana yaklaşıp yanağımı okşamaya başladı.

"Ne? Ne istiyorsunuz?" Sesim çok zayıf çıkmıştı.

"Tenini."dedi ve saçıma elindeki birayı döktü. Titredim.

"Lütfen..lütfen dokunmayın." Kahretsin Miley'nin arabasına binip gitmeliydim.

"Artık çok geç. Seni istiyoruz."dedi ve tekrar gülmeye başladılar. Ardından boynumdan başlayarak heryerimde elerini gezdirdiler. Gözümden yaşlar akmaya başlayınca biri yaşlarımı sildi.

"Aslında ağlayınca daha güzel oluyorsun."dedi ve dudağıma yapıştı. Engel olmaya çalışsamda olamıyordum. Uğraşıyordum ama olmuyordu.

Diğeri elbisemi yırttı ve bacaklarımı tamamen ortaya çıkardı. Ağlamaktan başka çarem yoktu. Hıçkırıklarımı ve bağırışlarımı elleriyle kapatmaya çalışıyorlardı. Ben iyice çırpınırken yere yatırdılar ve üzerimde sadece iç çamaşırlarım kalana kadar soydular. Her tarafıma bulaşmışlardı.

Gözlerimi kapattım ve bütün bunların kabus olmasını diledim. Ama değildi. Hepsi birer gerçekti. Acı ama gerçek. İşte hayatım karanlığa sürükleniyordu. Henüz 17 yaşındaydım ve tecavüze uğramıştım. Hemde 2 serseri tarafından. İşte hikayem burada başlıyordu.



5 AY SONRA ~



"Alina İstanbulda benim yanımda iyi olacak Cenk merak etme." Annem babamla konuşurken bende annemin çiçeğini okşuyordum.

"Biliyorum ama yinede Los Angeles'ta daha iyi bir hayatı vardı."

"O olaydan sonra değil. Bak psikoloğuylada konuştuk. Kızımız olayın etkisiyle dilsiz birine dönüştü. Ancak eski haline dönmesi için o kötü anı unutması gerek."

"Biliyorum biliyorum. Eğer birşeye ihtiyacınız olursa saat kaç olursa olsun beni arayın."dedi babam ve ardından yanıma gelip alnımdan öptü. "Görüşürüz güzel kızım."dedi. Gülümsedim ve el salladım. Annem onu kapıya kadar geçirdikten sonra yanıma geldi.

"Sonunda başbaşa kaldık. Ee güzel bir yemeğe ne dersin?"dedi ellerini çırparak. Annemi seviyordum. Herkesten çok. Kafamı kocaman bir gülümsemeyle salladım. "O zaman hemen odana çık ve üzerini giyin ardından seni çok şık bir restronta götüreceğim." İyice gülümsedim ve yukarı çıktım.

Annem odamı daha geniş bir yere taşımıştı. Açık pembe ve mor tonlarının hakim olduğu çiçekli duvar kağıtlarını geçen yaz gelişimde birlikte seçmiştik.

Yatağımın üzerindeki beyaz sade yorgana baktım. Keşke bende o yorgan kadar temiz olabilseydim. O korkunç olaydan sonra kaç kere intihar etmeye çalışmıştım. İnsanların tanımladığı 'zavallı kız' bakışı hergün canımı yakıyordu. O lanet gece her akşam rüyalarıma girmeye devam ediyordu. Her akşam.. 


"AHHH!"

Sesim çıktığı kadar bağırdım. 5 aydır yapabildiğim tek şey bağırmaktı. Bağıra bağıra ağlamak. Konuşamıyordum. Bir türlü ağzımdan doğru dürüst kelime çıkmıyordu. Deniyordum ama olmuyordu.
Bir kez daha bağırdım ve bir kez daha. Ardından annem odaya geldi.

"Bebeğim kendine gel."

Yüzümü avuçladı ve yanıma çömdü. Yanaklarım göz yaşlarımdan sırılsıklam olmuştu. Karşımdaki aynaya baktım. Gözlerim kıpkırımızydı. İyice ağladım ardından zihnimde bir ses yankılandı.

"Ağlayınca daha güzel oluyorsun."

O lanet serserinin söylediği laflar. Çıldıracaktım. İyice bağırdım. Anneminde ağlamaya başladığını duyunca bağırışımı kestim.

"Yeter nolur ağlama. Kıyamam sana."

Göz yaşlarımı siliyordu. Ağlamayı kestim ve bende onun göz yaşlarını sildim. Ardından göğsüne yaslanıp gözlerimi yumdum. Saçlarımı okşamaya başladı. Tıpkı küçüklüğümde ki gibi. Küçük ve temiz bir kızken yaptığı gibi..

YENİ HİKAYEEM :D BU BİRAZ DEĞİŞİK BİR HİKAYE OLUCAK. TECAVÜZE UĞRAMIŞ DİLSİZ BİR KIZ VE YENİ HAYATIYLA İLGİLİ OLUCAK. UMARIM BEĞENİRSİNİZZ. YENİ BÖLÜM YARIN AKŞAM GİBİ GELİR :)) 

DilsizHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin