Ponoć.Nekako sam utonula u san,prisilno.Sanjam nju,sanjam kako me grli i ne želim se probuditi.Želim zauvijek sanjati ovaj san.Onda tama,dolaze oni,oni što su me silovali.Uvlači ruke u moje gaćice.Budim se u znoju i derem se :
"Makni se ,životinjo."
Dolazi David.Tresem se i drhtim.
"Ne ostavljaj me.Zagrli me i ne puštaj."-kažem mu.
"Jesi li sigurna da to želiš?"
"Ovog puta te trebam i to najviše dosad."
Zaspali smo zagrljeni.Pokazao je da mu je stalo do mene.Sad sam sigurna da je on idealan za mene i ne mogu pobjeći od toga da ga trebam.Da trebam nekoga tko će mi govoriti da me voli,tko će mi uzvraćati bezuvjetno ljubav i netko kome ću biti bitna.
Budim se ujutro u njegovu zagrljaju.Dok spava se čini zaista spokojan i sretan.Budi se i grli me.
"Dobro jutro."-govorim mu i ljubim ga u obraz.
"Ja ne želim ništa krivo napraviti niti te povrijediti,ali ne razumijem tvoje promjene raspoloženja."
"Razmišljala sam i želim biti s tobom u vezi,kakvoj takvoj...samo da znam da sam voljena i da mi netko to svakog dana govori."
Zagrlila sam ga i poljubila.Uvukla sam jezik u njegova usta.Popela sam se na njega i budući da sam bila u gaćicama osjetila sam njegovu erekciju.Gladio me po leđima polako i drhtala sam od njegova dodira.Moje tijelo uvijek pokazuje kako mi njegov dodir odgovara,kako me smiruje i kako uživam u njemu.Sišla sam s njega i uhvatila ga za bokserice.Skinula sam ih.Njegova muškost je bila pravi ponos.
"Jesi li sigurna da ovo želiš?"
"Više nego ikada,vjeruj mi."-rekla sam požudno gledajući u njegovu muškost.
Zagrlio me i uhvatio za kopču grudnjaka.Uhvatio je moje grudi i masirao ih.Ljubio me po ključnoj kosti i uživala sam kao nikada dosad.Skinuo je i moje gaćice.Bacio me na krevet.Raširio je moje noge i uvukao prste u mene.Njegovi prsti su bili tako hladni pa sam uzdisala tako da su me svi susjedi mogli čuti.Izvukao ih je i došao povrh mene.Ušao je u mene.
"Ah..."-uzdisala sam,a on me ljubio po grudima.
"Koliko sam ja ovo čekao...ah."-pokazao je da je zadovoljan.
DAVID P.O.V.
Ulazio sam u nju,grubo.Uzdisala je,a ja sam je ljubio po grudima.Tako je savršena dok ovo radi i vidi se da ima iskustva.Sretan sam jer sam dočekao ovaj dan da mi se opet prepustila.Ulazio sam sve dublje i dublje,grebala me po leđima.Svršio sam u njoj.Sišao sam s nje i ostao više nego iznenađen.
"Ja te ne razumijem."-priznao sam joj.
Ležala je pored mene i gladila me po kosi.
"Niti ne trebaš,samo tražim od tebe pravu istinsku ljubav."
"To sam ti i spreman dati."
"Moram se spremiti...rekao si da imam razgovor."
"Mogu ga pomaknuti za kasnije."
"Ne,ako je tvoj tata dogovorio u 10,onda idemo u 10."
Ustala je skroz gola i uzela grudnjak i gaćice.
"Idem pod tuš.Ideš sa mnom ili?"
"Idem.Ionako me već ovdje gola izazivaš."
Tuš je bio hladan.Prvo sam ušao ja,a zatim ona.Trljala se o mene.Stisnuo sam je uza zid i obgrlila me nogama.Ušao sam u nju i kolutala je očima.Time je pokazala kako uživa.Spustio sam ruku između nas i dodirnuo joj klitoris.Snažno je pomakla kukovima.Ah,ušao sam najdublje u nju.
KAMU SEDANG MEMBACA
TI I JA SMO GREŠKA
RomansaZaljubljena i nesretna.To je oduvijek bila moja sudbina jer sam ukus za dečke pokupila od svoje mame koja je,Bogu hvala,cijeli život sama i nesretna.Naš otac nas je napustio kad sam imala par mjeseci i nisam ga nikad ni upoznala.Dosad sam upoznala b...