» „Je v pohode nebyť v pohode." «
Ten koncert, na ktorý sme šli potom, bol dosť dobrý. Všetci sme sa bavili, tancovali a spievali sme tak nahlas, ako sa to len dalo, aj keď sme vôbec nepoznali slová. Aj keď Calum vyzeral tak, že sa bavil, stále nerozprával príliš veľa, a v tvári bol tak bledší ako zvyčajne.
„Hej, Liv!" otočila som sa a pozrela som sa na Ashtona, ktorý mi ponúkal, aby som sa napila z jeho piva. Usŕkla som si, chladná tekutina mi stekala dole suchým hrdlom. Zavrela som oči a užívala som si atmosféru koncertu, stále držiac plechovku piva.
„Hej, aj ja sa chcem napiť!" zamračil sa Michael a ja som mu podala plechovku. Nakoniec sme všetci skončili tak, že sme si posúvali jednu plechovku a odpíjali sme si zo svetlohnedej tekutiny vo vnútri.
„Toto je také divné," prehovorila som, keď sa koncert skončil a všetci sme sa vracali domov, vezúc sa v aute. Ich vodič mi povedal, že najprv zavezie chalanov do ich domu (na čo Ashton povedal, že ich dom bolo to najlepšie miesto na usporadúvanie osláv a párty), pretože to bolo po ceste a potom odvezie domov mňa.
„Čo je divné?" spýtal sa Calum a zdvihol obočie.
„Toto," rukou som neurčito ukázala medzi mňa a ich. „Poznáme sa iba tak krátko, ale i tak spolu tak dobre vychádzame."
Luke prikývol a usmial sa. „Ja viem, že?"
Michael si položil hlavu na Calumovo plece a zívol si. „Som tak unavený, tento deň bol tak dlhý," zamrmlal a zavrel svoje zelené oči. „Zobuďte ma, keď-"
„...September ends?" spýtal sa ho Calum a všetci sme sa znova rozosmiali.
„Vlastne hej. Zišiel by sa mi taký strašne dlhý spánok," pokrčil plecami Michael a zahniezdil sa na sedadle, aby sa lepšie uložil. Potom zavrel oči a všetkým bolo jasné, že o chvíľu zaspí.
Ashton si vybral mobil, svetlo z obrazovky mu osvetľovalo tvár na modro. Pravdepodobne bol Twitteri. Pozorovala som a ho premýšľala som o tomto dni. Tak veľa sa dnes stalo...
„Hej, Cal, myslím, že by si mal toto vidieť," Ashton prehovoril potichu a pozrel sa na Caluma so zvrašteným obočím.
„Čo?" zamumlal Calum a otvoril oči. Zjavne bol tiež unavený.
„Si jedna z hlavných tém Twitteru, vedel si to?" spýtal sa ho Luke znepokojene. Pohľad mal tiež prilepený na obrazovke svojho mobilu.
„Nie, nevedel som to. Celý deň som si nekontroloval mobil," odvetil, stále nebol poriadne prebudený.
ESTÁS LEYENDO
the great interview // calum hood
FanficOlivia je novinárka pracujúca v prestížnom časopise. Keď dostane novú, vzrušujúcu prácu - spraviť epické interview s jednou s najväčších kapiel na svete - 5 Seconds of Summer - snaží sa spraviť to čo najlepšie. Postupom času však zisťuje, že nie...