1

275 19 1
                                    

Acesta este primul fan fiction Jeff the Killer deci sper sa va placa ^^.

Nu realizez ca stateam si ma holbam la perete. M-am plictisit. Am terminat de citit cartea cu Jeff the Killer. E asa tare! Si Jeff e asa dragut si imi doresc asa tare sa poata veni la mine! Nu mi.ar fi frica deloc! Oh Jeff, vino la mineeeeee! Tip in gandul meu.
Fereastra se deschide si un inceput de furtuna deja se simte. Mainile imi tremura si cand sa inchid geamul observ ca ceva ma opreste. Niste degete subtiri si albe...rup tot geamul care cade in gradina. In umbra rasare un cap care se misca lent. Era brunet. Am intepenit terifiata. Individul si-a aratat fata...zambea...cu un cutit. Am inceput sa urlu si am incercat sa fug cand am realizat ca cel care m.a ucis era Jeff the Killer.
*****************--****************
Buna, eu sunt Emily. Am 16 ani si tipa care a fost ucisa mai sus a fost prietena mea. In ultima vreme devenise extrem de obsedata de legende si criminali. Citea ziare, vedea documentare, citea carti. Pana cand am auzit de la mama mea ca a fost gasita in casa mutilata. Totul era distrus la corpul ei, exceptand mana sa dreapta, unde s-a aflat cutitul cu care s-a sinucis. Mi-a venit greu sa cred ca ea chiar a facut asta...mi se parea ca o nebuna in ultima vreme. Dar ceea ce ma sperie cel mai tare e ca incep sa ma pasioneze documentarele cu legende despre eroii CreepyPasta...
*****--*****
Am coborat de dimineata ca sa iau micul-dejun lasat de mama pe masă. Mi l-a facut in semn de ramas bun caci a trebuit sa ma mut aici pentru un liceu foarte bun. Trebuia sa o rasplatesc cumva..daca nu locuiam in oras nu primeam bursa. Iar fara bursa..nu as avea posibiliatea sa invat aici.
-Nu suna ciudat daca vorbesti singura si nu te vede nimeni nu-i asa? Asa e.
-Si ce planuri ai pentru azi Emily?
-Nu ca as avea de ales, Emily.
-Liceu
-Liceu
Zicem amandoua de eu (adica eu) in acelasi timp.
Am pasit in scoala fix cand s-a sunat de ora. Pasii mei rasunau pe holuri si se aude cum musc puternic din mar si scancesc. Mi-am ranit gingia.
-Ah, serios Emily? Te-a ranit un mar? Oh Doamne.
Am mers catre baie. Cat timp imi clateam gura...
-Hey. Sunt nou pe aici!
Scuip apa si sar in spate. ASTA E BAIA FETELOR!
-Nu te supara, nu ai gasit baia baietilor? Si cine naiba esti?
-Ma cheama Je-...Jess? zice emotionat.
-Esti....esti baiat. Sper ca esti baiat...
-O faci sa sune ciudat! Normal ca sunt baiat. Ce, esti dusa??
-Eu macar am nume corespunzator sexului meu, Jess!
-Nu ma cheama asa idioato! Sunt Jeffery. Sau Jeff.
-Aha...esti nou? Cauti ceva?
-Da, si clasa de matematica.
-Yeeee *zic sarcastica pentru ca si eu merg la mate acum*. Hai dupa mine...
-Daca insisti...ămmm
-Emily.
Si asa am mers spre sala de curs pastrand o distanta considerabila intre noi. Am intrat in clasa cerandu-mi scuze de intarziere si profesorul ne-a facut cunostinta cu Jeffery Woods. Imi suna putin cunoscut...imi sta pe varful limbii...ăhmm...*diiing aoapwkwbdcbsbwbxnaa* melodiosul clopotel a sunat de pauza. Jeff vine spre mine.
-Mersi de indrumare, idioato! Bafta in continuare ziua asta!
-Idioata are un nume! Pe care intamplator il si stii!!!! idiotule...murmur incet.
Am mers spre cantina pentru ca mi-e foame. La o masa care atrage atentia mai multor oameni vad inca 2 copii noi. Unul din ei ma observa cum ma holbez de cateva minute si imi face semn sa ma apropii. Atunci cand ma deplasam catre ei il vad pe Jeff ajungand si el acolo si salutand cei 2 copii noi.
-Buna Emily. Eu sunt Red. Ea e Sally.
Am dat din cap uitandu-ma putin ciudat. De unde stie cum ma cheama si de ce ar vrea sa se imprieteneasca cu mine?
-Vino aici. zice Red aratand spre scaunul de langa el si aparandu-i un ranjet pe fata. M-am asezat timida si am inceput sa mananc in timp ce ceilalti râdeau si vorbeau. Deodata simt ceva pe picior...mana lui Red ma atinge ferm. Scap furculita din mana cand cineva ma trage de pe scaun.....Jeff m-a tras in bratele sale tinandu-ma ca pe un copil si continuand sa manance foarte casual.
-Vrei si tu? imi arata furculita cu o feliuta de ananas. Dau din cap in semn de 'nu mersi' si toti se uita spre noi susotind. O mica tensiune este acum la masa noastra. Jeff a aruncat ce a mai ramas din mancare si m-a tras afara din cantina.
-Stai departe de Red. E un ticalos...
-Te cunosc de o ora. De ce as avea incredere in tine?
Dau sa plec mai repede dar Jeff ma intoarce si-mi sopteste.
-Oricum,promit Emily...am sa incerc sa te tin departe de nebunia in care esti pe cale sa intri.

Ehem. Ehem. Heehehehe. Nu o sa fac capitole foarte lungi. Poate de vreo 700-800 de cuvinte. Sper sa va placa deci. ^^ am planuri mari!

Eat Me-Jeff The Killer F.fUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum