Colette's POV
Cause I may be bad, but I'm perfectly good at it,
Sex in the air, I don't care I love the smell of it,
Sticks and stones, may break my bones,
But chains and whips excite me!Da, da, to je slavna Rihannina pjesma koja upravo svira u noćnom klubu na nedjeljno večer. A ja, kao poludjela tinejdžerica plešem na nju i zabavljam se kao da mi je zadnji dan života. No, samo je jedan život, zar ne? Treba uživati u svakom trenutku.
"Pogledaj ona dva frajera tamo!"
Dovikne mi moja prijateljica, Roxanne. Roxanne je prelijepa plavuša kratke kovrčave kose. Iznimno je visoka i uskog je struka, što je čini jednostavno prekrasnom. Također je imala i savršeno safirno-plave oči koje su privlačile svakog muškarca. Roxanne je večeras odjenula kratku, crnu, šljokičastu haljinu koja je isticala njezinu stražnjicu. Ponosila se s njom.
A ja? Ja sam tek obična, prosječna djevojka u dvadesetima sa dugom, crnom kosom i zelenim očima. Na sebi sam nosila kratku, crvenu haljinu srcolikog izreza i srebrne štikle. Nisam se previše napadno našminkala, već stavila malo crvenog ruža i sjenila.
"Da im priđemo?"
Upitam je dok je muzika svirala najjače što je mogla. Nasmiješila se i plesnim pokretima polako krenula put njih. Pratila sam je u stopu.
"Ćao dečki!"
Uzviknula je, prevrčući svoju žvaku preko usana u znak zavođenja.
"Oh-oh-o, kakve li ljepotice naše skromne oči vide!"
Rekao je momak kratke plave kose i krupnih, smeđih očiju. Izgledao je veoma dobro, iako je po mojoj procjeni u kasnim dvadesetima. Nosio je bijelu usku košulju koja je savršeno isticala njegovo isklesano tijelo. Njegove tamno plave hlače su također bile uske i ukazivale na njegove vrline više nego na njegove mane.
Do njega je stajao visoki muškarac pomalo tamnijeg tena sa podšišanom bradom. Njegova smeđa kosa je sjajila od prekomjerne količine gela koju je naizgled stavio na nju. Nosio je crnu košulju koja je bila otkopčana do njegovih zavodljivih grudi, te crne uske hlače koje su također isticale mnogo toga. A tek njegove oči... Njegove su oči bile zavodljivo plave, kao neko prostrano more. U njima si se mogao izgubiti iste sekunde.
"Jeremy."
Rekao je plavokosi muškarac.
"Roxanne. A ovo je Colette."
Predstavila nas je Roxanne. Jeremy ju je povukao za ruku i otišli su na podij. Bezimeni stranac i ja smo ostali sami na šanku.
"Alexander."
Predstavio se pružajući mi ruku.
"Colette."
Uzvratim mu sa smiješkom. Nekoliko minuta smo stajali u tišini, gledajući u fantastične plesne pokrete Roxanne i Jeremyja. Tada me Alexander upitao.
"Pa, čime se baviš?"
"Pa, sutra će biti moj prvi dan predavanja u East Coast High. A ti?"
Upitam to plavooko savršenstvo.
"Pedagog u West Coast High."
Odgovori smješkajući se. Kakva smješna slučajnost da oboje radimo u školi.
"Mogu li te častiti pićem?"
"Naravno. Votka."
Popila sam dva gutljaja i krenuli smo na podij. Njegovi koraci su me iznenadili. Zaista je bio dobar plesač. Plesali smo dugo u noć.
YOU ARE READING
Modna Revolucija: Profesorice
RomanceUplovite u avanture pet profesorica East Coast srednje škole. Pet prijateljica različitih osobnosti zajedno otvaraju modni blog, Modna Revolucija i zajedno proživljavaju raznovrsne zgode i nezgode! Njihova imena su: Colette Saxton (Michelle Trachten...