11. "Özledim de biraz..."

2K 253 83
                                    

Nasıl da özlemişiiimbazı nedenlerden dolayı wattpaddan ayrılmak zorunda kalmıştım bir süre, beklettiğim için çok çok çok özür dilerim.

Biraz da oruç yoruyor tabi ama neyse, bu arada mesajlar olsun yorumlar olsun bildirimler coşmuş küsmeyin cevap alamadığınız için olur mu?

Mutlaka mesajlarınıza geri döneceğimçok seviyorum!

--

Son iki gündür yaptığı gibi, yine bakışları penceresinden dışarı kenetlenmiş, kolları ile kendini çektiği bacaklarını sarmış ve çenesini bacaklarına yaslamış bir şekilde olduğu yerde sallanıyordu dalgınca.

İki gündür yaşamıyordu sanki, bedeni buradaydı ama sanki içindeki ruh çoktan terk etmişti kendini..

"Kuzucuk, bak sana kurabiye yaptık annemle, hemde en sevdiğinden!" Tepki vermeyerek dışarıyı izlemeye devam eden Selin, Aslı'nın yüzünün düşmesine sebep olurken tepsiyi yatağın kenarındaki komodine koyarak Selin'in karşısına oturdu.

"Selin, neden böyle yapıyorsun kardeşim.."

"İstemiyorum kurabiye falan."

"Selin, lütfen. İki gündür ruh gibisin, okula da gelmiyorsun." Ellerini çözerek derin bir nefes aldı ve bakışlarını Aslı'ya çevirdi.

"Aslı, gerçekten. İstemiyorum.."

"Aslında şey.." Tek kaşını çatarak cümlesinin devamını beklerken, Aslı ufak bir tebessümle gözlerini kıstı. "Sanırım bir misafirin var ve aşağıda seni bekliyor."

Umursamazca oflayarak uzun süre aynı yere bakmaktan ağrıyan gözlerini ovuşturdu.

"Kimmiş? Söyle gitsin, uyuyor de, evde yok falan de."

"Sanırım misafirinin baş harfi Ali olabil-" Hızla ellerini gözünden çekerek Aslı'ya çevirdi bakışlarını.

"Ne dedin sen? Ne? Ali mi? Ali şu an burada mı yani! Aslı sen ne yaptığının farkında mıs-" Kapıdan gelen tıklama sesi ile hâlâ kocaman olan gözlerini kapıya çevirdi ve sessizce onayladı dışarıdaki kişiyi.

Ali, sakince içeri girerek bakışlarını Selin'e değdirmeyerek Aslı'ya baktı.
"Ben, ben bir çıkayım şöyle evi gezeyim falan.." Ali hafif tebessüm ederek Aslı'nın odadan çıkmasını izledikten sonra bir süre olduğu yerde dikilerek odayı inceledi.

"Ne istiyorsun?"

Selin yine aynı Selin'di. Odası vazgeçilmez pembeyle kaplıydı mesela, çeşitli yerlerde yine ufak tefek sticerslar vardı.

Gözleri yatağı, ardından da Selin'in gözlerini bulduğunda hiç istifini bozmayarak gülümsedi.

"Seni görmeye geldim."

"Gelme Ali, git." Yatağın altından ucu gözüken kutuya gözü çarptığında tekrar gülümsedi.

"İddiasına girerim ki, yatağının altında para biriktiriyorsun. Hâlâ.." Yere diktiği, dolan gözlerini Ali'ye çevirerek gülümsedi, mutluluktan uzak..

Pamuk Şeker Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin