SHVATILA SAM DA TE TREBAM

285 16 0
                                    

Osjetila sam ga duboko.Stisnula sam se uz njega,a on me ljubio dalje po ključnoj kosti.Svršila sam po ne znam koji put danas.Odvojila sam se od njega i uzela sam gel za tuširanje.

"Daj mi da te još malo zadovoljim."

Uzeo je gel na ruku i počeo me masirati njim po leđima,zatim po grudima,po trbuhu i onda je spustio ruku dolje.Uzbudila sam se opet jer me je nježno dirao dolje.

"Ah...moram i ja tebe zadovoljit."

Uzela sam gel i trljala ga po cijeloj njegovoj dužini.Vrtio je očima i gledao u mene.Nakon sat vremena smo konačno izašli iz kade.Pogledala sam na mobitel da vidim koliko je sati.

"9:25.Zakasnit ću na razgovor."

Potrčala sam prema sobi.Obukla sam gaćice i grudnjak.Za razgovor sam odabrala kožne traperice i jeans košulju.Na nogama sam uzela čizme,crne,mamine već stare.Uzela sam kaput.Tada je došao već obučen David.Zagrlio me i poljubio u obraz.

"Idemo?"-rekla sam.

"Naravno."

Spustili smo se ispred zgrade,a snijeg je bio još viši.Došao je autom ispred zgrade.Vozili smo se,a nisam ni znala gdje je poliklinika njegovog oca gdje idem na razgovor.

"Hvala ti na svemu.Nisam mislio da ćeš mi se prepustiti,vidiš,bio sam u pravu kada sam rekao da ćeš mi se brzo prepustiti."

"Bio si mi potreban i shvatila sam da te trebam.Nemoj sada na mene gledati kao na neku jeftinu kurvu jer ako ćeš biti takav licemjer odmah me zaboravi."

"Naravno da te ne smatram kurvu.Ti si meni sve u životu i ponosno ću svima reći,čak i ako treba na glavnom trgu,da si mi djevojka.Ne znaš koliko mi znači ovo jutro,sretan sam poslije jako dugo vremena i sretan sam što napokon tebe vidim sretnu."

Zamislila sam se duboko u razmišljanjima o svojoj majci kada je nas napustio čovjek za kojeg sam mislila da mi je otac,Paul.Uzeo je torbe,poljubio je i izašao s riječima:

"Nedostajat ćeš mi,ali uvijek ćeš biti kraj mene."

Gledala ga je u nevjerici,a opet je glumila da je sretna i da je spremna biti samohrana majka.Igrala se sa mnom cijeli dan,trčala u parku,smijala se...,a navečer kada me stavila u krevetić da zaspem,zaplakala.Plakala je dugo,u tami sobe i bacala njegove stvari koje nije uzeo po sobi.Slomila se do kraja,a opet se idućeg jutra probudila sretna i poljubila me.Uvijek je bila sretna,iako je u sebi proživljavala kalvariju.Krpala je kraj s krajem,a opet je bila sretna radi svega što ima.Bila je skromna žena.Želim biti poput nje,želim i ja jednog dana dati takav primjer svome djetetu da bude ponosno na svoju majku kao što sam ja ponosna na nju.

"Hej,slušaš li me?"

"Razmišljam."

"O čemu?"

"O tome kako jednog dana želim postati majka i biti uzoran primjer svome djetetu,da bude ponosno na mene."

"Tko ne bi bio ponosan na tebe?Ti si divna,skromna i draga osoba koja se oduvijek brinula više za druge nego za samu sebe."

"Nisam ja takva,nikad neću moći biti kao svoja majka jer ja nisam jaka osoba.Imam jak stav,ali karakter mi je loša točka.Ako budem barem dio nje,bit ću sretna."

DAVID P.O.V.

Govori mi da bi htjela biti majka.Ja bih volio da mi ona rodi dijete jer je volim više od svega i s njom bih probao sve.Pronašao sam svoju srodnu dušu,moj konačni cilj u životu.Kada mi se dala,bio sam sretniji nego ikada.Došli smo ispred tatine poliklinike.Izašao sam kako bih joj otvorio vrata.Dala mi je ruku i zajedno smo ušli unutra.Neka žena je bila na pultu:

"Dobar dan,Davide.Što će reći da si došao ovamo?"

"Bok.Donio sam Stellu na razgovor za posao."

"A to ti je djevojka?"-šapnula mi je.

"Da,to mi je djevojka."-rekao sam ponosno.

Tada sam ugledao svog oca kako sa smješkom dolazi prema nama.

"O sine,drago mi je da te vidim."

"I meni,tata.Donio sam Stellu."

"Drago mi je,ja sam doktor Lima."

"Stella Collins,drago mi je."

Uveo me u svoju ordinaciju i rekao mi da sjednem na stolicu.

"Stella, možeš li mi reći nešto o sebi?"

"Imam 20 godina.Završila sam srednju zdravstvenu školu koju mi je mama mogla priuštiti jer je bila besplatna i lokalna.Radila sam u kafiću dosad i nemam nikakva radna iskustva u ovom poslu."

"Pa za svaki posao se stječe iskustvo s vremena na vrijeme.Ti ćeš raditi kao medicinska sestra na odjelu za ginekologiju i u rodilištu."

"U redu.Kada počinjem?"

"Možeš odmah.Moj sin zbilja može biti sretan pored ovakve ljepotice."

"Njemu mogu samo zahvaliti jer je u ovim teškim trenutcima tu kraj mene." 

TI I JA SMO GREŠKADonde viven las historias. Descúbrelo ahora