8.BÖLÜM "AŞIK OLDUĞUM KIZ İÇİN ENDİŞELENİYORUM"

352 23 7
                                    

BÖLÜM ŞARKISI - YILDIZLARIN ALTINDA
"Bu Güney senden mi hoşlanıyor?"
Songül gözlerini Kocaman açıp Kader'e bakmıştı,"Kim,kim benden hoşlanıyor?!Güney?!..Bak,bak benim ilk günden daha tepemi attırma!"
Kader hafifçe sırıttı,"Tamam tamam,atarlıyız galiba."
Songül Kader'e baktı,ama cevap vermedi.
"Geç hadi içeri geç."
Kader içeri geçtiğinde direk koltuğa oturdu."Allahım çok yoruldum...Şey,tanıştık da pek resmi bi şey olmadı galiba..."
"Tamam tekrar tanışalım...Songül ben,19 yaşındayım..Üniversite'ye gitmek için para biriktiriyorum,bunun için kafede Güney Beyefendiyle aynı yerde çalışıyorum.Bi ev arkadaşım var,kardeşim gibi,yıllardır berberiz.Gelince tanışırsınız.Annem de babam da yok,hem yetim hem öksüzüm..Yani yetimhanede büyüdüm ben dedin ya,ben büyümedim ama ben de yetimim.Sıra sende..."
Kader durgunlaşmıştı,o da kendi hikayesini anlatmaya başladı..."Kader,20 yaşındayım,yetimhane gülüyüm...Aslında bir annem var,ama anne değil.Yıllarca aradım,umut ettim...Sonra 18 yaşıma geldiğimde artık yurtta kalamam,Üniversite'ye girmek için para lazım...Bu durumda ben de bi aile buldum,aile de aile çıkmadı ki.Mafyaymış...Bugüne kadar hiç anlamamıştım,anlayınca evden çıktım koşarak kaçtım ordan...Sonrasını biliyorsun zaten."
Songül buruk bir şekilde gülümserken kapı açıldı."Cemre,hoşgeldin!"
Cemre de gülümseyerek kapıyı kapatıp mutfağa geçti,Songül de arkasından.
"Cemre,Cemre Cemre Cemre!"
"Hayırdır bıcırık adımı mı ezberliyorsun?"
"Sana bir şey anlatacağım,önce,ev arkadaşına kabul der misin?"
"Ev arkadaşlarını severim..."
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
"Songül,tanımadığın bir kızı hem de peşinde mafyalar olan bir kızı eve alacağından emin misin?"
Songül etrafa biraz göz gezdirdi.
"Ben kıza inandım,haklı olduğunu hissediyorum."
"His,sadece bir his öyle mi?"
Songül gözlerini devirdi boşluğa...
"Tamam,ama 2-3 gün...Kızın ne olduğunu önce öğrenelim tamam mı?"
Songül tamam manasında başını sallamıştı.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Burak çerez kasesini alıp,masanın üstüne koydu."Hayırdır birader,geldiğimden beri düşüncelisin?"
Sonra gözü küllüğe kayar,izmaritlerin sayısının haddi hesabı yoktur.
"Ne çok içtin oğlum,2 paket bitirmişsin lan."
Güney Burak'a bir şey söylemeden dışarı bakmaya devam etti.
"Oğlum cevap versene lan!"
"BURAK AŞIĞIM TAMAM MI,ANLADIN MI?AŞIK OLDUĞUM KIZ İÇİN ENDİŞELENİYORUM ANLADIN MI?ÖLÜYORUM ANLADIN MI?ONA BİR ŞEY OLACAĞINI HİSSEDİYORUM!DAYANAMIYORUM ANLADIN MI,DAYANAMIYORUM!GİDİP SANA AŞIĞIM DİYEMİYORUM,ÇÜNKÜ BENİ SEVMİYOR!ONUNLA BERABER OLDUĞUM ZAMANIN ANLAMINI ANLAYAMAZSIN!ÇÜNKÜ SEN HİÇ AŞIK OLMADIN!"
Burak şaşkınca bağırmaktan kıpkırmızı olan Güney'e bakar."Güney-"
"Sus Burak,sus!"
Güney içeri girip odasına kapanır.Her kötü olduğunda yaptığı gibi Kargo - Yıldızların Altında şarkısını açıp yatağına uzanır.
Gözleri kızarmaya başlayınca gözyaşlarını tutamaz ve ağlamaya başlar.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Yanmam gönlüm yansa da,ecel beni alsa da...
Gözlerim kapansa da,yıldızların altında.
•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••
Kader sizce iyi biri mi gerçekten,Songül'ün hissettiği gibi...
Peki ya Güney'in hisleri...Ciddi mi,gerçekten aşık mı?
Cemre Kader'e Nasıl yaklaşacak?
Peki Meral ne olacak?
Yeni hikayem "Hata" ya bakmayı unutmayın!

SONGÜN:FARKLIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin