Her taraf ateşler içinde.Karşımda şeytan var.Bir halı sahadayız.Teke tek maç yapıyoruz.Top alevler içinde ama havası inmiyor.Birden top ayağımın dibinde.Derken şeytan bir çırpıda karşımda beliriyor.Tam gol atacağım.Gözlerimi sisli köy sokağına bakan pencereye doğru açıyorum.
Saat daha 6:20 idi.Genelde bu saatte uyanmazdım.Ne oldu da bugün böyle uyandım erkenden.Birden aklıma Feyza geldi.Yüzümde acı ve tebessümle karışık bir ifade belirdi.Hemen facebook a girdim.Baktım Feyza aktif.Günaydın diye mesaj attım.Hemen cevap geldi.Günaydın ÇİMENGÖZ.Bir an kendimi çok huzurlu ve mutlu hissettim.İlk defa birisi benden karşılık beklemeden iltifat ediyordu.Hemen cevap yazdım'seni evden almamı ister misin?' diye.'Olur ama dünkü beni bıraktığın sokağın oraya kadar gel' dedi.Tamam diyerek hemen hazırlandım. Saat 06:40 ta evden çıktım.Bugün hiç kimseyle tartışmadım ya da konuşmadım.Kulaklığıda takmadım.Durağa varıp bir dal sigara yaktım.Sigaram bitti,servis geldi.Servise binip boş bulduğum bir yere oturdum.Facebook a girip Feyza'ya mesaj attım.'Ben şuan servise bindim 30 dakika ya ordayım'.
Servisten iner inmez hızlı adımlarla buluşacağımız sokağa doğru yürümeye başladım.Bir yandan da bir sigara yaktım.Buluşacağımız sokağın köşesine vardığımda görünürde kimse yoktu.Hemen bir bahçenin duvarlarından sarkan beyaz çiçekli sarmaşıktan bir çiçek koparttım.Feyza geldiğinde ona vercektim.Feyza'yı beklerken dayanamadım,sokağın başındaki direğin aralığından onun geleceği yolu gözlemeye başladım. Daha saniyeler geçmişdi.Derken sokağı bir eliyle saçlarını düzenleyen diğer eliyle çantasını tutarak Feyza döndü.Yarabbim bu nasıl bir yürüyüş.Sanki düşecek gibi ama düşmüyor.Yürüyüşüne aşık olmuştum sanırsam.Hemen geri doğruldum sanki onu izlemiyormuş gibi öteki yana bakıp onun gelmesini bekledim.Onun yaklaştığını hissettiğim her saniye kalbim yerinden çıkacakmış gibi hissediyordum.Derken geldi ve ben farkında değilmişim gibi öteki tarafa bakmaya devam ettim.Günaydın çimengöz diye seslendi.Yüzümde hafif bir tebessümle arkamı döndüğümde...
Allah'ım bu ne güzellik.Saçlar dalgalı,gözler yemyeşil,dudaklar sanki ağlamak üzere olan bir çocuğun ki gibi masum.Hemen kendime gelip günaydın Feyza dedim.Sonra tuttuk okulun yolunu.Yanına çok yaklaşmıyordum.Ona dokunmayı hiç geçirmedim aklımdan.Ama sadece sarılarak yürümek istiyordum.Kokusunu hissetmek istiyordum.Sadece bu kadar.Yolda yürürken 2 adım arkasından yürüyor onu en ince ayrıntısına kadar süzüyordum.Yolda pek fazla konuşmadık.Derken okula vardık.Bana 'kahvaltı ettin mi?' deyince birden daldığım hayalden çıkıp.Yoo hayır diyebildim.Oda hadi gel tost alalım dedi.Yok dedim sen yiyeceksen alayım.Dudaklarını büzüştürüp hayır dedi.Başladık yukarıya çıkmaya.Bugün ilk kez okulun normal girişinden girmiştim.Kendimi sersem gibi hissettim.Normalde yangın merdiveni daha kestirme ve pekte kalabalık değil.Her neyse tam sınıflarımızın olduğu kata çıktık.Feyza dur bir dakika dedi.Meraklı gözlerle ona baktım.Çantasını açıp kurcalamaya başladı.Ardından çantasından kapaklı plastik bir kap çıkardı.İçinde 3 tane sigara böreği vardı.Şaşkın gözlerle onu izlemeye başladım.Hemen kapağı açıp bir tane sigara böreğini bana uzattı.Bir tanede kendisi aldı eline.Ben böreği ağzıma götürmeden kendisi yemeye başlamadı ve beni süzmeye başladı.Dayanamayıp sordum.Bu nerden çıktı şimdi diye.Sabah 5'te uyanmış ve evdeki kız kardeşlerine börek yapmış.Benide düşünerek belki severim diye yanına 3 adet almış.O an ona sarılıp ağlamamak için zor tuttum kendimi.Son kalan böreğide çıkartıp 2 ye böldü bir yarısını elleriyle ağzıma götürdü,diğer yarısınıda kendisi yedi.Ona hayran kalmıştım.Sen nasıl bir şeysin?,sen daha önce neredeydin be güzelim?
Sınıflarımıza geçtik.Ne kitap ne ders.Kafamı gömdüm sıraya hayatımı göz önünden geçirmeye başladım.Daha önce Annem bile bana sabahın köründe böyle börek hazırlayıp getirmemişti.Annem sadece temizlik yapardı.Yemeği pek düşünmezdi.Ama Feyza?..Kendi kendime söz verdim o an.Lan Efe sev lan bu kızı,üzme.Hayatını ona ada.Bak zaten her şeyini kaybetmişsin.Dibe vurmuşsun.
Zil çaldı tenefüs oldu.Ben yine sınıf kapısının önündeyim.Bu sefer farklı,bu sefer onu bekliyorum.Herkes çıktı gitti ama o gelmedi.Dayanamadım onların sınıflarının kapısına doğru yürüdüm.Dünkü çocuk Feyza'nın yanında onu rahatsız ediyordu.Sürekli tehditler yağdırıyordu.Hiç düşünmeden sınıflarına daldım.Çocuğu kolundan tutup sen hayırdır bilader dedim.Dünkü tartıştığımız pencerenin önüne getirdim.Çocuğa dedim.Bilader kız seni istemiyor bak işte.Uzak dur sende.Zorlarsan daha beter kırılırsın,bırak seviyorsa döner zaten.Dönmezse unut, o seni çoktan unutmuştur çünkü.
Sonra Feyza'nın yanına gidip tamam bir daha rahatsız etmeyecek dedim.Feyza sadece bana baktı bir şey söylemedi.Derken çıkış saati geldi.Feyza ile yine dünkü kafeye gidip aynı yere oturduk.Feyza karşımda yine dalmış.O dalmış ben onda kaybolmuşum sanki.O boşluğu seyrediyor ben onu.Bu saçlar, bu gözler nasılda birbirinin tamamlayıcısı olmuş.Hele o gergin alnı.Bir anda feyza yine kendine geldi.Ben başladım konuşmaya.Yarın işin var mı?Cumartesi tatilindede birlikte olalım.Bir yerlere gidelim.O da biraz düşündü tamam dedi.Hadi şimdi geç oldu eve gidelim.Facebook tan konuşalım dedi.Bende peki dedim onu yine evine 2 sokak kala bıraktım.Bende döndüm gittim eve.