Κεφάλαιο 8ο: Είμαστε όλοι ιστορίες στο τέλος μέρος 4ο

119 11 7
                                    


Η Κέιτ άνοιξε τα μάτια της αλλά τα έκλεισε απότομα, καθώς τυφλώθηκε από το φως του δωματίου. Προσπάθησε άλλη μία, μόνο που αυτή τη φορά το έκανε αργά, αφήνοντας παράλληλα περιθώριο σε αυτά να προσαρμοστούν σε αυτό. Το φως που υπήρχε δεν μπορούσε να περιγραφθεί ως εκτυφλωτικό ή αρκετά έντονο σε σημείο που δεν μπορούσες να το αντέξεις, αλλά η κοπέλα δεν ήξερε καν πόσο καιρό τα είχε κλειστά.

Ήταν ξαπλωμένη πάνω σε ένα απλά κρεβάτι με μεταλλικές προστατευτικές άκρες και αρκετά σκληρό στρώμα. Από ότι μπορούσε να δει το οπτικό της πεδίο (και όταν αναφερόταν οπτικό πεδίο εννοούσε την οροφή και τα περίχωρα) βρισκόταν σε ένα αρκετά λιτό δωμάτιο, με λευκούς τοίχους. 'Ηταν ένα δωμάτιο νοσοκομείου. Μπορούσε εύκολα να το συμπεράνει αυτό ακόμη και με τις λίγες αυτές πληροφορίες που είχε συλλέξει, καθώς ήταν το μόνο λογικό μέρος που θα μπορούσε να βρισκόταν ύστερα από τα γεγονότα της προηγούμενης βραδιάς. Ήταν όντως η προηγούμενη βραδιά ή το χρονικό διάστημα ήταν μεγαλύτερο; Δεν μπορούσε προς το παρόν να γνωρίζει.

Πήρε μια βαθιά ανάσα και άκουσε κάποιον να ανακάθεται στην καρέκλα του αρκετά κοντά της. Γύρισε το κεφάλι της και είδε τον Καστιέλ, ο οποίος είχε διασταυρώσει το βλέμμα του με το δικό της και εκείνη την στιγμή χαμογελούσε αδρά. Μηχανικά πήγε να κάνει και εκείνη το ίδιο, αλλά σταμάτησε τον εαυτό της από το να πράξει ανάλογα. Είπαμε, χτυπημένη-χτυπημένη, αλλά ο εγωισμός, εγωισμός. Να μην ξεχνιόμαστε. Παραξενεύτηκε από το γεγονός ότι ήταν αυτός δίπλα της και όχι τα ίδια της τα αδέρφια. Ένιωσε ένα αρκετά μεγάλο κύμα ανησυχίας να καταπνίγει την καρδιά της. Τα είχαν καταφέρει ή όχι; Ο Κάστιελ ήταν εκεί επειδή τα αδέρφια της δεν βρίσκονταν εν ζωή;

 Τα είχαν καταφέρει ή όχι; Ο Κάστιελ ήταν εκεί επειδή τα αδέρφια της δεν βρίσκονταν εν ζωή;

Ops! Esta imagem não segue nossas diretrizes de conteúdo. Para continuar a publicação, tente removê-la ou carregar outra.

''Που είναι ο Σαμ και ο Ντιν;'' έκανε με την βραχνιασμένη της φωνή. Μόρφασε λίγο στο άκουσμά της και την καθάρισε. Έπειτα προσπάθησε να ανακαθήσει στο κρεβάτι. Μέγα λάθος, αφού ο οξύς πόνος στα πλευρά της την απέτρεψε από το να το κάνει. Άφησε έναν ήχο που έκανε φανερό ότι πονούσε. Δεν της φαινόταν περίεργο το γεγονός του πόνου. Και μόνο ότι ήταν ζωντανή της ήταν υπέρ αρκετό.

Angel's Sacrifice [Supernatural AU][Wattys2016]Onde histórias criam vida. Descubra agora