ASK

28 4 2
                                    

Seni anlatıyorum hiç durmadan...Bahar her zamanki gibi ders çalışmaktan sıkılıp eline kitabını alıp okumaya başladı kitabın adı idamlik genç Emine Şenlikoglu' nun kitabı Bahar o yazarı çok severek okur.Daha sonra uykusunun geldiğini farkedip kendini uykunun kollarına bıraktı. Tam gözlerini kapatacakken o geldi aklına bugün karşılaştığı çocuk adı Ali.Bahar'ın en yakın arkadaşı olan Gülben'in köylüsü.Gülben Aliyle aynı köylü zaten Ali ile Bahar'ı da Gülben tanıştırdı.Ali esmer , uzun boylu , siyah gözlü , hafif kilolu , tüm kızların dikkatini çeken bi çocuk...Baharla ise daha yeni bugün tanıştılar. Bahar Aliyi düşünerek uyumuştu.Sabah kalktı okul kıyafetlerini giyinip kahvaltıya indi çok heyecanlıydı. Çünkü birazdan Aliyi görecekti. Baharla ali yatılı kalıyorlardı. Aynı yemekhanede yemek yiyor aynı okula gidiyorlardı.Baharın gözleri yemekhanede onu ararken birden erkekler tarafının kapısından uykulu gözlerle bahara gülümseyip günaydin dedikten sonra kahvaltısını aldı. Baharda kahvaltısını alıp masasına oturup yedikten sonra okula gitmek için odasına çıkıp hazırlandı.

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡

Son ders zilinin calmasiyla Baharla Gülben sınıftan çıktılar. Bahar Gülben den ufak bi ricada bulundu ve gulbende onu kırmayıp yapmaya karar verdi.Aliye gidip bahardan hoşlanıp hoşlanmadığını soracaktı.Gulben Aliyi bulup onu kendi sınıflarına getirdi Aliye sorusunu yöneltince ali bi anda istemsizce gulbene bağırdı. Bahar sesleri duyup gulbenle alinin yanına geldi. Ali bahara nefret dolu gözlerle bakıyordu. Ali bahara döndü ve bağırarak şu sözleri söyledi " bahar sen benim  kardeşimsin ben sana baska gözle bakamam" deyip sınıftan ayrıldı. Baharın bi anda başından aşağıya kaynar sular döküldü. Çok üzgündü. Ali onun hayatını mahvetmişti belkide bahar onu sevmekle büyük bi hata yapmıştı.Baharın gözünden istemsizce yaşlar süzülüyor ve bir yandan da hıçkırıyordu.Gülben onu sakinleştirmeye çalışsada bahar kendini durduramiyordu. Iki gündür tanıdığı Aliye kendini çok kaptırmıştı. Akşam yemeği saati gelmişti ama bahar yemeğe inmeyecekti.Alinin söyledikleri içine oturmuştu. Canı hiç bir şey istemiyordu.Akşam etütü için gulbenle beraber çalışacağı dersin kitaplarını hazırlıyordu. Çalışmayacağını bile bile...Çünkü aklında tek birşey vardı ali...Ondan başkasını düşünemiyordu. Iki gunde tanıdığı ali resmen aklını almıştı baharin.iki saatlik etütün ardından yurda geçmişlerdi.Baharin hiç hali yoktu kendini hemen yatağa attı. Gülben de biraz televizyon izleyeceğini bildirip yanından ayrıldı.ikiside çok üzgündü. Ikiside kurmuş oldukları boş hayallerin içinde kapalı kalmışlardı. Bahar kendini uykuya teslim ederken yine aklında tek bi kişi vardı  da ali.

Katilisin SevgiminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin