XIX. VELKÁ ČTYŘKA

276 17 0
                                    

Po dlouhé době jsem se zase odhodlala uveřejnit další kapitolku. Vím, bylo to dlouho, ale znáte to. Finish ve škole je to nejhorší z celého roku, takže...Tak. :)

Po Vánocích byl Silvestr a po něm zase škola. Ach jo. Ale za to jsem se dozvěděla jednu moc zajímavou věc. Z žáků naší školy vyberou vždy od jednoho živlu jednoho a ti čtyři ,,vyvolení" budou tvořit jednu skupinu. Navzájem budou spolupracovat a pomáhat si. A to se mi moc líbilo.

,,Tak, dnes máme takzvaný zkušební den. Každý z Vás bude zkoušen a bude mít několik disciplín. Bude ohodnocen a pak vybereme toho nejlepšího z daného živlu. Začneme vzduchem, budeme pokračovat zemí, následně půjde oheň a nakonec voda. Do té doby máte volno. Až dojde na váš živel, dají vám to vědět vaše náhrdelníky."

Šla jsem se projít a trošku si procvičit ven svá kouzla a dovednosti. Rozcvičila jsem se a začala kouzlit. Vír, ohnivé koule, následné schlazení vodním dělem a nakonec vsání do země.

Když na náš živel KONEČNĚ došla řada, k mému ,,štěstí" jsem šla jako poslední. Takže už bude komise unavená a nebude se mnou dělat drahoty.

Naštěstí jsem vše zvládla a bylo už pozdě večer, tak jsem šla spát...



Dnes byla velmi krátká kapitola, jak jsem již říkala, nemám teď moc času. Finish už je sice za mnou, áleee.......... no, chápete. :D

Čtyři vládci, Čtyři živly Kde žijí příběhy. Začni objevovat