Sabah saat 9 civarı gözlerimi açtım yine boktan hayatıma.İçimden sövüp sayarken birden aklıma feyza geldi.Durdum düşündüm neden gözlerimi açar açmaz değilde bir kaç dakika sonra aklıma geliyor?Hırs yaptım artık ilk aklıma o gelecekti gözlerimi bu yalan dünyaya açtığımda.Çünkü o benim tek doğrumdu.
Telefonu elime aldım facebookta yeni mesajlar vardı.Bir tek Feyza'nın mesajına baktım hemen.Sırayla;Günaydın Çimengöz,Daha uyanmadın mı?,Hadi ama uykucu.Kendi kendime sırıttım.Hemen cevap verdim.Günaydın,napıyorsun?Bugünde erkenden kalkmışsın.Daha mesajıma cevap gelmemiştiki ben kalktım üstümü giyinmeye başladım.Bugün Feyza ile buluşacaktık acaba neler olacaktı bugün.Üstümü giyinmiş saçlarımı fırça tarağımla sağa doğru yatırırken üvey annem kulağımı siken o cırtlak sesiyle dikiş yaptığı odadan bağırdı.Yine nereye gidiyorsun?Ye,iç,sıç oh...Bizde gece gündüz çalışalım.Hiç bir şey demeden saçımla işimi bitirip içerden şarjdaki telefonumu aldım.Ceketimi giyerken kapının aralığından bir anda aslan gibi kükredim.Çalışmayın amına koyim.6 yıl babam beni yanına alacaktı ama nedense bir türlü düzeninizi oturtamamışsınız!Acaba bunda seninde bir payın var mı?!Daha o ağzını açıp tek kelime söylemeden suratıma mal mal bakarken kapıyı çarptım çıktım.Cüzdanımı açtım köşeye attığım 20 lirayı fermuarlı bölmesine koydum.Her zaman 20-30 bir kenarda bekletirim gerek olur icabında.Durağa gittim bir dal sigara çıkarıp yaktım.Bir an içimi karanlık kapladı.Kendi kendime atıp tuttum.Ne olacak benim bu halim.Ne yapacağım.Otobüsün köyün yokuşunu döndüğünü görünce amaaan ne olacak amına koyim benim hatalarım ben çekecem diyip sigaramdan son fırt çekip attım.Dolmuşa biner binmez Feyza'ya mesaj atmaya başladım.Dolmuştayım canım,yoldayım,geliyorum.O da dakikasına cevap verdi gittiğimiz kafede buluşalım.Peki dedim.Şehre gider gitmez hiç bir işle uğraşmadan bizim kafeye gittim.Artık oradaki garsonla samimi olmaya başlamıştık.Mustafa abi çok iyi bir adamdı.Ne o seninki yok mu? diye sordu şakayla karışık.Bende yoldadır gelecek dedim.Bir çay söyledim bir sigara yaktım.Caddenin karşısındaki deniz manzarasını izleme başladım.Zamanın ne kadar çabuk geçtiğini fark etmedim.Saate baktığımda 1 saattir orda olduğumu fark ettim.Amına koyim ben böyle bir adammıydım ne oldu lan bana diye düşünmeye başladım.Birden birisi elleriyle gözlerimi kapadı.Neşeli bir sesle bil bakalım ben kimim dedi.Bende Feyza dedim.Hemen karşıma geçti oturdu.Biraz bakışıp gülüştük.
Ne içersin diye sormadan direkt 2 çay söyledim. Feyza yüzünde hafif tebessümle bana bakarak konuşmaya başladı.Çimengöz buralarda artık fazla dolaşmayalım.Ben daha neden diye sormadan devam etti.Babamın işi belli olmuyor buralarda çok dolaşıyor.Tam bişe olmaz babandan korkan kim diyecektim ki Feyza ekledi.Babam çok sinirlidir.Resmini gösterdi adam psikopata benziyor.Sustum...
Çaylarımızı içtikten sonra başladım konuşmaya.Kalk hadi başka kafemi yok.Hem ben daha hiç bir yeri gezmedim hadi beni güzel bir yere götür,hem de bu çevreden uzak oluruz için rahatlar dedim.O da başıyla onay verdi.Kalkıp hesabı ödedim.Masaya geri dönüp bıraktığım telefonumu aldım.Feyza gözlerimin içine baktı.Gülümsedim.Aklımdan geçen tek şey vardı o an Feyza telefonumu alıp kurcalamak isterse.Bir sürü oruspu numarası,mesajlar,kızlar kısacası bir pisliğe ait her şey.Eve gidip hepsini silecektim.Hiç taviz vermeden rahat hareketlerle Feyza'ya hadi kalk gidelim dedim.
Yolda yürürken Feyza'yı seyretmekten bir kaç defa ayağım takıldı.Her seferinde Feyza kolumdan tuttu.Sanki hissediyordu.Ara sokaklardan geçerek kordona ulaştık.Çevreye baktım çok fazla şerefsiz vardı bütün erkekler Feyza'yı süzüyordu.Biraz heyecanlandım ama Feyza'nın elini tuttum.İnsanların içinden sıyrılarak daha sakin olan marinaya doğru yürüdük.Kordon bitmek üzereydiki yağmur şiddetli bir şekilde yağmaya başladı.Feyza'yı elinden tutup kendime çektim.Önünde bulunduğumuz kafenin içine doğru yürüdüm.Garson zaten ayakta karşıladı, üst katımız var isterseniz dedi.Bende daha az insan bizi görür diye üst kata götürdüm Feyza'yı.Üst kata vardığımızda bizim gibi bir çiftin seviştiğini gördüm.Feyza arkamdaydı görmemişti daha bende yavaş yavaş hareketlerle yürüdüm.Beni görünce hemen toparlandılar.Denize bakan bir masaya oturduk.Yine Feyza'ya sormadan 2 çay söyledim garsona.Feyza beni süzüyordu.Daha çaylarımız gelmeden yağmur şiddetini arttırdı rüzgarın etkisiyle oturduğumuz masaya gelmeye başladı.Birbirimize bakıp gülüşerek az önceki çiftin önündeki çiftli koltuklardan birine onlara arkamızı dönerek oturduk.Çaylarımız geldi.Ben hemen içim ısınsın diye çayıma şekerimi atıp bir yudum çektim.Baktım Feyza hayla bekliyor.Suratından çok heyecanlı olduğu hemen anlaşılıyordu.Merak içinde Feyza'ya sordum ne oldu diye.Sakın arkana bakma dedi.Durur muyum hemen dönüp arkama baktım.Arkadaki çift bildiğin dudaklarını yiyordu amına koyim bu nasıl bir şehvet.Tekrar önümü dönüp pis pis sırıttım.Feyza 'yaa bakma dedim sana' dedi.Bende ne olacak sevişiyorlar işte dedim.Feyza'nın utancından yüzü kızardı.Bende kendimi kötü hissettim bir an.Belliki kız hiç yaşamamış böyle şeyler.Vay amına koyim böyle kızlar kaldımı diye geçirdim içimden.Feyza başladı bu sırada konuşmaya 'hava çok soğudu değil mi'diye.Bende çayını içsene daha dokunmamışsın dedim.Suratıma bakıp kaşlarını çatarak tebessüm etti.Bende galiba sarılmamı istiyor diye düşündüm.Hem aradığım fırsat bu anda saklıydı.Hemen sarılmak istedim.Ama önce elimi koltuğun üstüne koydum.Yavaş hareketlerle elimi omzuna attım.Feyza gözlerimin içine bakıp koyabilirsin sorun değil dedi.Bende bu gazla elimi her kıza yaptığım gibi koydum.Parmak uçlarım göğüslerinin üstüne geliyordu.Bir anda kaşlarını çattı.Elimi avuçlarının içine alıp hafifçe sıkarak böyle değil şapşal dedi.Aldı elimi tam kolunun üstüne getirdi.Ve ekledi konuşmasına ben arkadakiler gibi olmak istemiyorum,ben böyle saf ve temiz olmak istiyorum.Hiç bir şey söylemeden gözlerinin içine baktım.
Tam bu an bunu yaşadığımız an ona sırılsıklam aşık oldum.Artık onsuz yapamam diye düşündüm.Amma ve lakin derken babam aradı.Nerdesin oğlum dedi.Bende arkadaşımla kafedeyim dedim.Babam ekledi tamam geç kalma eve.Tamam dedim kapadım.Feyza'da konuşmamdan anladı ki kalk gidelim hadi artık hem babam gelir dedi.Bende peki dedim.Kalkıp hesabı ödemek için kasaya yöneldik.Ceketimin cebinden cüzdanı çıkarırken dün Feyza'ya vermek için kopardığım çiçekte cüzdanla birlikte geldi.Feyza gördü ama bir şey söylemedi.Hesabı ödedim.Çıkıp Feyza'nın evine doğru yüremeye başladık.Feyza sordu'o çiçek ne'.Utandım bir an.Dün sana vermek için koparmıştım ama seni görünce herşeyi unuttuğum gibi onuda ceketimin cebinde unutmuşum.Feyza dudak altı gülümsedi.Ver onu bana dedi.Bende çıkarıp verdim.Bunu hep saklayacağım dedi.Birlikte gülüştük.El ele kordonda çocuklar gibi güle oynaya yürüyorduk.Yol nasıl bitti fark etmedim.Birden feyzayı bırakacağım sokağın önünde buldum kendimi.Aynı şeyleri Feyza'da düşünüyordu galiba.Suratı biraz düşmüştü.Derken vedalaştık ve Feyza hızlı adımlarla eve doğru yürümeye başladı.
Ellerimi cebime koyup dolmuş durağına doğru yürümeye başladım.Yolda aklıma 3 ekimde doğum günüm olduğu ve kimsenin kutlamadığı geldi.Sonra dedim kendi kendime.İyiki kimse kutlamamış.Allah bana en güzel hediyeyi verdi.Onu gerçekten sevmeye başladığım günü asla unutamayacağım 23.10.2014...
Eve gidip kendimi yatağa attım ve Feyza ile saatlerce facebooktan konuştum.Kendimi çok mutlu ve huzurlu hissediyordum.Ve artık iyi bir insan olduğum için kendimden gurur duyuyordum.
Bu arada artık Feyza'ya MAHPEYKER demeye karar verdim.Çünkü o bana çimengöz diye hitap edince ben de ona güzel bir şeyler söylemek istiyordum.Ve benim bildiğim en güzel kelimelerden bir tanesi.Daha önce hiç kimseye de bu şekilde hitap etmemiştim hem.Yani anlayacağınız bu kelime benim için çok kıymetliydi.
9Z0I1@$u(