Deel 1

90 8 5
                                    

{Vanuit Larissa}
Ik kijk op twitter en zie staan :
Mainstreet heeft geretweet
"@rtlboulevard : vanavond is mainstreet bij ons te gast met groot nieuws!"
YESS NIEUW ALBUM klinkt het in m'n hoofd.
Even later als het begint duurt het lang voordat mainstreet komt.
maar dan zijn ze er eindelijk.
Ze kijken niet bepaald blij en ik krijg er een naar gevoel bij , ze praten een tijdje en dan vraagt een van de presentatoren aan Nils " maar wat is het grote nieuws?" Dan begint Nils : We hebben na vijf hele mooie jaren besloten om te gaan stoppen. Tranen stromen over m'n wangen & m'n tijdlijn op twitter ontploft. Nee dit is een grap maar helaas bleek het waar te zijn. " we willen alle 4 een andere kant op " gaat Daan verder. Maar ik luister al niet meer "we hebben besloten te stoppen" schiet er telkens weer door mijn hoofd terwijl ik huilend op mijn bed naar de tv en m'n telefoon zit te staren. Dit kan niet waar zijn... En voor ik het weet is het al afgelopen. M'n moeder komt naar boven en ze kijkt me aan " wat is er lieverd?" Vraagt ze. " Ze stoppen " zeg ik half snikkend en ik kijk naar m'n posters . Ik kijk m'n moeder weer aan ze heeft tranen in d'r ogen want ze weet hoeveel mainstreet voor me betekend.
Ze is stil , er komt geen woord uit haar mond..Maar dan zegt ze "maar waarom dan het ging zo goed?" Ik stotter terug " ikik snap t ook niet" met een zucht leg ik m'n hoofd op mijn kussen neer en tranen vallen neer op mijn kussen. En ik val in slaap , maar dan gaat mijn telefoon af , "RAMONA BELT" ik neem snikkend te telefoon op. " LARISSA LARISSA " klinkt het aan de lijn. " WAAROM GEBEURD DIT" en ik begin weer te huilen.

Please Don't Say GoodbyeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu