Ve starém domě bylo příjemné ticho, do kterého bylo slyšet tlukot srdcí dvou zamilovaných chlapců a jejich dech. Po aktu Marcel nemohl udržet svá těžká víčka a vyčerpáním usnul. V klubíčku se choulil k Louimu, který za celou noc nezaspal. Jen přemýšlel o nich dvou, o jejich prvním polibku. O tom, že tohle všechno se nikdy nemuselo stát, kdyby Marcel city neopětoval. Louis by se ani nedivil. Za to, jak se k němu celou tu dobu choval, by si zasloužil pár facek a kopnout do prdele. Jenže to Marcy neudělal a ještě mu nabídl, že si mohou promluvit. Je to zvláštní. Celou noc se jen díval na spícího andílka, kterého držel v náručí. Na to, jak se Marcelovi občas zatřepaly řasy, nebo když vydechl, jeho ústa se lehce pootevřela. Zkoumal každý rys jeho obličeje. Jeho naběhlé rty, jeho dolíčky, které se mu tvořily pokaždé, když se rozkošně usmál. Rukou odhrnul pár kudrlinek, které Marcimu padaly do čela a jemně ho na tam políbil. Dlaň táhl dál po jeho vláskách, hladil jej, zatímco Marcel se při každém doteku přesunul ještě blíž. Trochu se bojí reakce Marcelova otce. Bojí se, že se ho bude snažit jeho otec změnit, že je nenechá být spolu. Najednou jeho myšlenky zabloudily k jeho rodičům. Dech se mu zasekl v hrdle a v očích cítil nátlak slz, které chtěly ven. Louis žije u prarodičů už od svých pěti let. Vše, co umí, ho naučil jeho děda a rozmazlený je díky babičce. Milují ho. Je to jejich jediný vnuk, jediný syn, který jim zůstal a on ví, že své prarodiče by nikdy nezklamal jen kvůli tomu, koho miluje. Když o své bisexualitě babičce a dědovi řekl, byli snad i překvapení, ale rozhodně nebyli naštvaní. Byli všechno, jen ne to, co očekával. A později se dozvěděl proč. Jeho otec, babiččin a dědův syn, po kterém Louis převzal jméno, byl totiž také bisexuál. Louis svého otce nikdy nemohl dostatečně poznat, jelikož byl věčně v práci, tedy když byl Louis ještě malý. Když Louisovi byly tři roky, skupina, ve které jeho otec účinkoval se rozpadla a spolu s ní se rozpadla i láska jeho otce a chlapce ze skupiny, ve které byl. One Direction. Louis o této skupině moc nevěděl, nikdy se nesnažil o nich nic vyhledat. Nikdy nevyhledával minulost svého otce. Nikdy nevyhledával jméno muže, kterého jeho otec miloval. Kdyby to udělal, začaly by možná dílky konečně zapadat do sebe.
ČTEŠ
Nikdo nepřišel || Larry Stylinson
FanfictionHarry Styles; zpěvák, který přišel o lásku svého života. Louise Tomlinsona. Jejich láska byla tajemstvím. Skrývali se za lží. Nina Dobrev a Eleanor Calder se stali jejich manželkami a měli jejich potomky. A poté. Zakročil osud, který přinesl smrt Lo...