Usmiřování a slzy

87 8 4
                                    

Ucítila jsem na krku že se mi tam přisál rty a chtěl mi udělat cuc flek.Ucukla jsem hlavou na bok a odlepila tím jeho rty ode mě.

"Miluju když jsi naštvaná.Jsi u toho tak sexy" zavrněl směrem ke mě.

"Bože Luku" protočila jsem očima na náznak toho že se chová jako blbec.

"Chci tě Kim" přišel ke mě a začal mě líbat.

Já ale nespolupracovala.Byla jsem naštvaná a tahala ho od sebe."Luku nech mě být" chtěla jsem ho odstrčit ,ale on mě vzal kolem pasu a spadl se mnou na postel.

Hladil mě pod tričkem na bocích a jel k lemu kalhot.Převalil mě pod sebe a začal mi rozepínat kalhoty.Už jsem dostala takový vztek. "Běž do háje. Nebudu s tebou spát!" zařvala jsem.

Bylo to  jako kdyby mě neslyšel a dál se soustředil na moje kalhoty. Tak mě za svědila ruka že jsem mu jednu vrazila a Luke spadl na zem.Podíval se na mě překvapivě a zároveň ublíženě.Ze mě jen sršel hněv.

"Nejsem žádná tvoje šukací panenka! Teď nevím jestli jsem udělala dobře že jsem ti dala další šanci a vzala tě sem"zapnula jsem si kalhoty a šla ke dveřím.Otevřela jsem a zrovna k nim doběhl Cal.

"Co se stalo?" podíval se na mě a potom na Luka který ležel na zemi.

"Zeptej se pana nadrženého" prošla jsme okolo něj a šla dolů.

Potřebovala jsem na vzduch tak jsem šla k bazénu.

Luke pov

"Zeptej se pana nadrženého" Kim odešla a já tam zůstal s Calem.

Co jsem to udělal? Jako kdyby mě něco přemohlo a já nevěděl co jsme dělal. Vzpamatoval jsem se teprve když mi dala KIm facku a to teda pořádnou.

"Co jsi jí udělal?" zavřel Cal dveře a sedl si ke mě na zem.

"Já... já.... nevím, prostě jsem se jí chtěl za všechno omluvit.Začal jsem jí dávat polibky na krk a potom se ve mě něco probudilo a nedokázal jsme si pomoct.

"Počkat, počkat. Si děláš srandu že i když tu po tobě řvala tak ty jsi jí chtěl přetáhnout? To jako kdyby tady brečela tak by jsi jí stejně šukal dál nebo co?" zařval na mě.

"To bych jí neudělal. Nevím proč jsem to dělal ale rozum mi přišel zpět až když mi dala facku" chytil jsem se znovu ta kde mi jí vlepila.

"Asi ti jí dám taky" zasmál se mi.

"To není k smíchu. Teď jsem jí ublížil a to jsem nikdy nechtěl. Už zase jsem to posral, ona je jediné na čem mi záleží" vstal jsem.

"Kam jdeš?" ozval se ještě Cal.

"Najít ji" vyběhl jsme z pokoje.

"Zuzu! Kde je Kim?" potkal jsme jí na schodech.

"Netuším, ale zkus se podívat na zahradu byli tam otevřené dveře" běžel jsem jako blázen.

Zastavil jsem se až u dveří na zahradu.Seděla u bazénu a dívala se na hladinu.Slunce už nešlo vidět jelikož byla tma a na hladině se odráželo světlo z malých zahradních lampiček okolo zahrady.Vypadala tak nádherně, ale když otočila hlavu na stranu tak jsem uviděl že je smutná a po tváři jí tečou slzy.

Rozbrečel jsem Kim a to je to nejhorší co jsme mohl udělat.Pomalu  jsem šel k ní. Sedl jsme si vedle ní a ona otočila svůj zrak spět na hladinu.

Kim pov

Při tom všem se mi spustily slzy z očí. Dívala jsem se po okolí a uviděla že si ke mě sedl on.Zadívala jsme se zpět na hladinu a moje myšlenky se vrátily k tomu jaké by to bylo se utopit.

"Kimi..." povzdechl si.

"Nechtěl jsem to. Prosím tě neodkopávej mě. Já tě potřebuju. Přehnal jsem to, jsem debil, pitomec, totální krypl ,ale prosím tě strašně moc o odpuštění.Už jsme ti ublížil a teď znovu a vím že máš starost že to udělám zase" povzdechl si.

"Když to udělám znovu tak už nebudu žádat o odpuštění a rovnou odejdu" trochu jsme se na něj otočila a uviděla že se mu lesknou oči.

"Měl jsi svoje potřeby , mohla jsme za to i já" podívala jsme se na své ruce.

"Můžu za to sám. Křičela jsi na mě a já se jen dál nedokázal ovládat" začali se mu trochu klepat ruce které měl vedle mě.

Podívala jsem se na něj. Po tváři mu tekli slzy."Numůžu bez tebe žít Kimi. Prostě to nedokážu.Když jsi daleko ode mě cítím se prázdný, bez života a důvodu vůbec žít.

 Jakmile pláčeš moje srdce se zachvěje a já jsem na dně z toho že brečíš kvůli mě. 

Když se tě někdo dotkne mám  chuť ho zabít.

Když ti někdo ublíží nedokážu si pomoct a mám chtíč ublížit pořádně jemu.

Bez tebe bych byl jako prázdná schránka. Jako noční obloha bez té nejzářivější hvězdy.Jako Mickey bez Minie. Jako kdyby odešla šmoulinka od šmoulů. 

Takhle se já cítím bez tebe." slzy mu tekly po tváři a podíval se na mě.

Usmívala jsme se na něj.Musela jsem ho obejmout." Ty můj Mickey" zašeptala jsem mu do hrudi.

"Ty moje Minie. Nikdy mi neodejdi ze života. Nikdy ti to nedovolím" přitiskl se ke mě blíž že se mi pustil přehravač na mobilu.

Chtěla jsem jí vypnout,ale Luke mě zarazil.

"Nech jí hrát" usmál se na mě.

Stay with him II. (R5 - 5SOS)Kde žijí příběhy. Začni objevovat