- su' yun ne düşüneceği senin sorunun
- Ama onun kalbini kırmak istemem sonuçta babasız bir kız.
- Ya benim kalbim? Benim duygularım yok mu?
- Bilmiyordum ki... Hic aklıma gelmemişti...
- NE yani şimdi de bilmezden mi geleceksin?? Benim için ne kadar üzücü biliyomusun? 2 yıl böylece yaşamak SU benim en yakın arkadaşım.
- öyle demek istemedim. Yani... çok zor.
- zor da olsa, gercekler böyle.. tabiki su sevgilisinin en yakın arkadaşıyla aldattigina şaşıracak.
- keşke su'yun duyması gerekmese ogrenirse yıkılır.
- Ama su'yun duyması gerek. 2 yıl geçti artık saklamak istemiyorum. Sen mi soylersin yoksa ben mi söyleyeyim.
- Hayatı altüst olacak...
- Ya benim hayatım? 2 yıldır altüst değil mi?
Su'yun ağzından....
Kapıdan onları öylece dinliyordum. Mert benim 2 yıllık sevgilim, onu çok seviyordum babamın yoklulugunu bana hiç hissettirmedi. Ayla'yla ise kardeş gibiydik. Ama su duyduklarimdan sonra ikiside benim için bitti.. gözyaşlarımı tutamıyorum. suan ölmek sadece ölmek istiyordum. Herşeyi kapının ardında bırakarak ordan koşar adımlarla uzaklaştım. Kosabilecegim kadar kostum, ve suan durduğum yer babamın mezarligiydi Babamla konuşmaya çok ihtiyacım vardı ........
Baba bana bi söz vermistin hatirliyor musun? Beni ve annemi asla bırakmayacağını. Hani nerdesin.. senin yoklulugun bana acı veriyor. Seninle yasayamadigim mutlu günler, seninle sarilamadigim zamanları başka erkeklerde arıyorum. Onlar senin itimanla melegine napiyorlar biliyomusun? Dur tahmin etme ben söyleyeyim aciyorla kızına acıyorlar babası yok diye...
Umarım begenirsiniz☺vote ve yorumlar benim için önemli ☺unutmayın!!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HİSSİZLESTİM
Teen FictionOluru yoktu olmadı zaten... Herşey yalandan ibaret..... Kandirildim..... Yıprandım... Babam yok diye acıdılar bana.. :( :( :(