5.časť

265 12 2
                                    

,,No tak Nat veď rodičia ťa pustia.Nechceš vidieť Nialla?A vôbec celkovo chalanov.Každá Directionerka po tom túži a ty keď máš možnosť nevyužiješ to?"

,,Veď to nieje problém ony by ma aj pustili..ale čo akk.."sklopila zrak.,,Čo čo?"nechápavo som sa na ňu pozrela.

,,Veď  vieš?Proste to bude divné žetam budem s vami bývať úplne cudzia osoba a medzi takými hviezdami ako su ony."

,,Ty si fakt blbá.A jakože ja som slavná?Možno som Liamova sestra ale tiež niesom slavná ani trochu.Tak prestaň prosím ťa.Napíšem Liamovi či by mu to vadilo dobre?"usmiala som sa na ňu.

,,Ale Lis či si myslíš že ti povie nie?Ale ako chceš."pokusila sa aj ona o úsmev ale moc jej to nešlo.

Napísala som teda Liamovi SMS-ku ako som slúbila a Liam o chvílu aj odpísal.

,,Ahoj zlato.Jasné že to nebude vadiť.Kludne zobre zo sebou tvoja kamarátku.Budeme sa tešiť.Pozdravuj ju.Krasny deň slniečko.Love ya.xx"dala som to prečítať Nat aby mi verila.

Popritom ako čítala sa usmievala na telefón.Ja som ju objala a povedala jej.

 ,,No vidíš že to pôjde."dala som jej pusu na líce.Začala sa usmievť ešte viac.

Vyučovanie skončilo a my sme išli domov.Išla som s Nat aby sa hneď opýtala na ten Londýn veď zachvílu sú prazdniny.

Keď sme tam došli ja som čakala Nat v izbe a ona zatedy šla za mamou aby jej to všetko povedala a vysvetlila.O chvílu došla do izby.

,,Lisa poď so mnou chcu aby si im to aj ty povedala a neviem čo."zasmiala sa.Išla som teda s ňou.

Keď sme prišli dole všetko som im to vysvetlila a nakoniec súhlasili.S Nat sme mali obrosvskú radosť.

,,Hej Nat počuj máš nejaké peniaze?Chcela by som ísť dneska nakupovať aby som mala niečo na seba keď pojdeme do Lonýna."

,,Noo...ehmm.Nie!ale počkaj."zasmiala sa a niekam zdrhla.O chvílu prišla zo 100€ v ruke.

,,Takto sa to robí.Ocinko je pán."usmiala sa.

,,Ty si hovado.Ešte či ja tolko vyžobrem."začali sme sa smiať.

Konečne sme odišli od nich a šli sme k nám po tie peniaze a potom naaaaaaaakupy :3 !

Keď sme k nám došli išla som aj ja za ocinkom a vypýtala si od neho nejaké peniaze že ideme s Nat nakupovať veci do Londýna.Moj najúžasnejší ocinko mi dal tiež 100€ aj ja som mu ohromne moc poďakovala.

Vyrazili sme teda nakupovať.Šli sme asi do každého obchodu a všetko poskúšali.Nakonice som si kúpila:2tričká,2košele,rifle,legíny,sukňu,šaty a topánky zostalo mi 5€ .Keď sme donakupovali išli sme si sadnúť do McDonaldu.Dala som si McChicken,hranolky a Colu.

V Mc sme sa rozprávali a tešili sa na ten vysnívaný júl keď konečne  odídeme do Londýna.Nat sa stále viac a viac tešila na Nialla že ho bude môcť spoznať na živo a bývať s ním v jednom dome.Bola z neho úplne hotová.A ani sa jej nečudujem.

Došla som domov bolo 9 hodín večer.Vybalila som si tašky z obchodov dala si poriadne horúcu sprchu,navečeriala sa a išla spať.Hneď ako som zalahla tak som hneď aj zaspala.

Vstávala som o 7.Zobudila ma ten hrozný budik.Ach ako ho ja neznášam.Z nechuťou som vstala z postele a zišla dole do kuchyne.Nikto tam nebol len na stole bol papierik.

,,Zlato išli sme s ockom do práce.Tu máš 5€ kúp si niečo do školy a nemiň to všetko. :) Lúbim ťa. xx mama." jasné mami neboj sa. :-DDD

My love is bigger ,than you can imagine it!Where stories live. Discover now