Harry Potter:
- Harry.... Hé, haver kelj már fel ! Ha elkésünk, egy egész éves büntetőmunkát kapunk Pitontól - Hallottam a tompa hangot, ám nem egészen fogtam fel, hogy mi az, vagy kitől jön, ám ahogy meghallottam a "büntetőmunka" szót, illetve a "Piton" nevet, szemeim kipattantak, én pedig villámcsapásszerűen ugrottam ki az ágyból, szemüvegemet keresve.
Ron kedélyes mosollyal nézte, amint fel, s alá rohangálok a hálószobában, szitkozódva, hogy állandóan széthagyom a ruháim. Mikor már végképp feladtam a reményt, hogy megtalálom cipőm másik párját, talárom zsebéből elővettem pálcám, majd egy suhintás kíséretével elmondtam egy bűbájt:
- Invito !
Kopogó hang ütötte meg fülem, s ahogy megfordultam az ágy alól kirepülő cipőm másik fele egyenesen arcomat vette irányba, mely elől épphogy el tudtam hajolni, amit Ron ismét nevetéssel nyugtázott.
Az egyik portré mögötti átjáró segítségével - Melynek Hermionétól tudom a jelszavát - alig pár perc alatt leértünk a pincébe. A terembe lépve mindenki felénk fordult, s jobbról gúnyos horkantás érkezett, rögtön utána a gúnyos megjegyzés is:
- Na mi van Potter ? Te és Weasleypatkány elvoltatok este, hogy ilyen nehéz volt a kelés ? Bár ahogy elnézem a ruházatod, most is ehettetek egy gyors kört.
A hang irányába fordulva a gyönyörű, tejfölszőke mardekáros herceget pillantottam meg, Draco Malfoyt. Szürke szemei megvetést és gúnyt árasztottak magukból, ajka féloldalas mosolyra húzódott.
Fhuu, de bele akarok harapni azokba az ajkakba.... Aztán szépen lassan kigombolni minden egyek gombot azon az ingen, mely eltakarja izmos testét és hófehér bőrét...
- Mr. Potter... - Zökkentett ki fantáziálgatásomból egy rekedt hang, mely vészesen közelről érkezett. Megfordulva Piton professzor állt velem szemben, zsíros haja egybeállt tincsekben lógott szemébe.
Helyemre kullogva beültem Ron és Hermione közé, s a jobbomon ülő lány megvető tekintettel nézett mind a kettőnkre, annak ellenére, hogy nem késtünk el.
Mint inden adandó alkalommal, ezen az órán is gyakran pillantotta Mr. Hibátlan Szőkeség felé és megrökönyödve vettem észre, hogy ő is engem néz.
Vajon komolyan gondolta az előbbi beszólását és tényleg azt hiszi lefeküdtem Ronnal ? És ezen miért rágódok ? Na és honnan jött az egész "le akarom vetkőztetni" gondolat... Furcsa...
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Sziasztok ! :3
Igen, mint látjátok ismételten elkezdtem egy új történetet, méghozzá egy meleg Harry Potter fanfic-et :) Ami azt illeti fanatikus rajongó vagyok és már régebben is meg akartam ezt csinálni, de még csak most jutottam el odáig, hogy meg is tegyem :p Nos minden esetre remélem ez is tetszeni fog nektek és olvasni fogjátok :D
KAMU SEDANG MEMBACA
Gyűlölet és egyéb érzelmek //Drarry//
Fiksi PenggemarHarry Potter, a Kis Túlélő és Draco Malfoy, a Mardekár Hercege...