Duties || N.H.

39 1 0
                                    

,,Charlotte! Charlotte! Můžeš mě na chvíli poslouchat?!" prudce mě stáhne k sobě a já se s nenávistí v očích na ni podívám. ,,Ne" řeknu odhodlaně. ,,Prodala si mě! Chápeš?! Vezmu si někoho koho neznám a v životě jsem ho neviděla! Nesnáším tě!" zakřičela jsem se slzami v očích a utekla do svého pokoje. Ona už není moje matka. Prodala mě! Zítra se vdávám a nevím za koho, nevím proč, nevím co se mnou bude, nevím nic! I když vlastně jedno vím. Je to Ir. Takže až se vezmeme, odjedu z mého milovaného Londýna. Tohle je šílený!

Den svatby:

Stojím v překrásných, bílých šatech a kolem mě pobíhá spousta žen a upravuje mě. Zbývá mi jen pár minut svobody. Těch pár minut uběhne strašně rychle a já jdu přede všemi těmi lidmi s falešným úsměvem, směrem k mému budoucímu manželovi. Dojdu k němu a prohlédnu si ho. Vysoká postava, blonďaté vlasy a modré oči. Víc jsem nestihla. Nic jsem nevnímala jen jsem řekla ano, když se na mě všichni podívali. Po té to řekl i on a políbil mě. Byl to rychlý polibek na rty a pak se ihned odtáhl. Následovala hostina, první tanec a tak dále. Za tu dobu jsem s nikým nepromluvila ani slovo. Ty lidi neznám a nestojím o jejich pozornost. Vyšla jsem na terasu a pozorovala noční oblohu plnou hvězd. ,,Ehm ehm" vedle mě si někdo odkašlal. Lekla jsem se a rychle se otočila. Hleděla jsem do očí blonďákovi aneb mému muži. ,,Jsem Niall" napřáhne ke mě ruku. Dobrý vědět jméno vašeho muže až potom co se vezmete. ,,Niall James Horan" usměje se. ,, Charlotte Jessica Emily Santiago" představím se, tak jak mě to učili už od mala. ,, Pěkné a dlouhé jméno Lottie" zažertuje. ,,Ale máš tam malou chybu" mrkne na mě. Rukou mu pokynu ať pokračuje. ,, Charlotte Jessica Emily Horan" zasměje se a já jen lehce pokývu hlavou s úsměvem. ,,Nemám z toho dobrý pocit a vím, že ty nejspíš taky ne" opře se o zábradlí a zadívá se pryč. ,,Rád bych tě poznal, ale musíš mi dát šanci" podívá se na mě a já po chvíli přikývnu, na což se usměje.

Když skončí oslava společně s Niallem jedeme k nám domů - přesněji do našeho společného domu.

****

Snažím se si sundat šaty, ale moc mi to nejde. Na zip, který se nachází vzadu na šatech, bohužel nedosáhnu. Musím vypadat vážně vtipně a ještě ty obličeje k tomu, vážně super! Uslyším Nialla jak se zasměje a pak už jen cítím jak jeho ruce rozepínají šaty, které po té samovolně spadnou na zem. ,, Děkuju" hlesnu po chvíli ticha, které tu panovalo. ,,Není za co" zašeptá a odejde. Rychle vběhnu do koupelny a udělám vše potřebné. Což mi zabere asi hodinu. Vyjdu z koupelny a uvidím Nialla, který leží na posteli a kouká na televizi. Jakmile mě uvidí usměje se a posune se více na svou půlku postele. Opatrně tedy přejdu k posteli a lehnu si. Nastalo takové to trapné ticho, které se Niall rozhodl přerušit. ,,Ehm tak řekneš mi něco o sobě?" vypne televizi a natočí se na bok, tak aby na mě viděl. Udělám to samé. ,,Jmenuji se Char-" chci pokračovat ve své naučené frázi, ale on mě přeruší. ,,Řekni mi pravdu a vlastními slovy" mrkl na mě. Nadechnu se tedy a začnu mluvit: ,,Jmenuju se Lottie, ale přátelé mi říkají Charssily" Niall pobaveně nadzvedne obočí a já se usměji. ,,Char jako Charlotte, ssi jako Jessica a ly jako Emily" oznámím mu. ,,Miluju zimu a zimní sporty-" Niall mě zase přeruší. ,,Jaký je tvůj oblíbený?" ptá se se zájmem. ,,Bruslení" vydechnu a Niall se opět usměje. Celou noc si povídáme a o Niallovi jsem se dozvěděla spoustu věcí. Miluje fotbal, hraje na kytaru, má bratra Grega, kterého mi na svatbě nestihl představit...

Ráno

,,Charssily vstávej" snaží se mě probudit Niall a hladí mě po tváři. ,,Nemusíš mi tak říkat, stačí Lottie" pomalu otevřu oči. ,,Vstávej, mám pro tebe překvapení. Jo a vezmi si nějaké pohodlné věci a neboj se nejdeme na večeři. Vím, že to nemáš ráda" mrkne na mě a odejde. Jen se usměji a vstanu Přejdu ke skříni a vzhledem k tomu, že je zima, vezmu si na sebe černé džíny a přes hlavu si přetáhnu šedý svetr. Sejdu do kuchyně a první čeho si všimnu je krabice, která leží na stole a je obvázána červenou mašlí. Rozhlédnu se po kuchyni, ale Niall nikde. ,,Nialle?" zavolám, ale všude je ticho. Pomalu začnu krabici rozbalovat. Otevřu ji a zjišťuji. že vevnitř jsou nádherné, bílé brusle s kožíškem uvnitř. ,,Líbí?" polekám se a otočím na Nialla, který stojí za mnou s úsměvem na rtech. ,,Jsou nádherný" vydechnu s úžasem. ,,Ale musely být drahý" vyděsím se. ,,O peníze se nemusíš starat" pohladí mě po tváři. ,,Děkuju" zašeptám a obejmu ho. Ze začátku se diví, ale pak mě obejme taky. ,,Teď se nasnídáme a půjdeme na to překvapení" usměje se a jde k ledničce. ,,Já nemám hlad a chci jít hned" zakňučím a použiju psí očka. ,,Musíš jíst Jess" vyplázne jazyk. Protočím oči a poraženě si sednu.

****

,,Kam jdeme?" ptám se už po desáté. ,,Překvapení" vyplázne jazyk Niall. ,,Nialle" zakňučím. ,,Emily" ušklíbne se. ,,Jsem Lottie" odfrknu si a z okna pozoruji okolní krajinu. Když auto zastaví vystoupíme a před námi je obrovský stadion, na který koukám s otevřenou pusou. ,,Pojď než ti tam vletí moucha" zasměje se a postrčí mě dopředu. Vejdeme dovnitř úplně bez problému a najednou se ocitneme na střídačkách. Sedneme si a začneme si zavazovat brusle. Zatímco já zápasím teprve s první, Niall už je obutý a začne mi zavazovat druhou. Když jsme oba hotovy, jdeme na led a pomalu začneme bruslit. Je to naprosto úžasné! ,,Nialle?" oslovím ho, zatímco jezdíme vedle sebe. ,,Ano?" usměje se na mě. ,,Děkuju moc" ještě jednou poděkuji. ,,Nemáš zač" věnuje mi další úsměv. Následně mě chytí za ruku a bruslíme spolu.

****

Měla bych to Niallovi nějak oplatit. Byli jsme bruslit, teď koukáme na film a celou dobu je ke mě milý. Ale jak? Měla bych sehnat lístky na nějaký fotbalový zápas. Jenomže nemám žádné peníze. ,,Nialle?" zeptám se ho po skončení filmu. ,,Hm?" za dnešní den už několikátý úsměv. ,,Ehm...no...je-je mi to-blbý...no...ale-" přeruší mě. ,,Řekni mi to ať je to cokoli" pobídne mě. ,,Chci se zeptat jestli by si mi nepůjčil nějaké peníze" zašeptám a sklopím hlavu. Uslyším Niallův smích. Následně mi dá dva prsty pod bradu a donutí mě se na něj podívat. ,,Ty trubko, jsou to naše peníze" oznámí mi. ,,Takže si můžeš brát kolik chceš a kdy chceš" mrkne na mě. ,,A k-kde?" koktám. ,,Kolik potřebuješ?" natáhne se pro svou peněženku na stole. ,,Já-já nevím" nervózně ho pozoruji. ,,Na a kdyby to bylo málo, tak ještě přijď" dá mi nějaké peníze a já se usměji. 

****

,,Kam jdeme?" ptá se mě už po několikáté Ni. ,,Překvapení" vypláznu na něj jazyk. Zastavím před stadionem a oba vystoupíme. Odkašlu si a tím upoutá Niallovu pozornost. Směrem k němu namířím ruku s lístky na zápas. ,,Lottie ty si pako" usměje se a dá mi rychlou pusu na rty. ,,Jdeme?" křikne od vchodu. ,,Jo jo" proberu se doběhnu ho. Po celou dobu zápasu se Niall usmíval a většinu času mě držel za ruku.

****

Vejdeme do domu aa když chci jít do kuchyně, Niall si mě přitáhne k sobě. Ruce mám na jeho hrudi a on mě drží za boky. ,,Děkuju Lott" zašeptá a zadívá se mi do očí. Najednou se začne přibližovat. Už jsme od sebe jen kousek a on spojí naše rty. Začne s nimi pohybovat a po chvíli dojde i na válku jazyků, kterou vyhraje. ,,Děkuju" zašeptá, když se odtáhneme. 

****

Za ty čtyři měsíce co jsme s Niallem manželé se toho hodně změnilo. Chováme se k sobě už více jako pár a já mám pocit, že k němu něco cítím. Ale co on? ,,Lottie? Zlato?" uslyším Nialla, který vejde do mého pokoje. ,,Máš sbaleno?" zeptá se a já jen přikývnu. ,,Jak dlouho v Irsku budeme?" zeptám se. ,,Já si zařídím pár věcí a ty konečně poznáš celou mou rodinu. Takže asi dva týdny" odpoví s úsměvem.

****

,,Nialle tohle, ale není cesta na letiště" oznámím mu po cestě v autě. ,,Já vím, chci tě ještě někam vzít" odpoví mi a zastaví u London Eye. Dojdeme ke kase a jdeme rovnou do kabiny. Pomalu jedeme nahoru a já si užívám výhled nalepená na okně. Už jsme skoro na vrcholu a já se otočím na Nialla. Klečí na koleni s krabičkou v ruce. ,,Charlotte Jessico Emily Santiago, zamiloval jsem se do tebe a už dlouho přemýšlím jak ti to říct, tak jen vezmeš si mě tentokrát z lásky?" otevře krabičku a v ní je nádherný prsten. ,,Ano, ale máš tam malou chybu" pomůžu mu na nohy. Pokyne mi rukou ať pokračuji. ,,Charlotte Jessica Emily Horan" ušklíbnu se a on mi nandá prsten a ten co jsem měla předtím zahodí. ,,Tenhle jsem vybíral sám" políbí mě. ,,Miluju tě Lottie" zašeptá. ,,Miluju tě Nialle" usměji se. Po té oba zamíříme na letiště směr, přesněji Mullingar.






Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 26, 2018 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Duties || N.H.Kde žijí příběhy. Začni objevovat