Her zaman ki gibi bir okul sabahıydı. Saat 08.30 tu. Hemen kahvaltı hazırladım ve üstümü giyindim. Aşağı indim ve kahvaltımı yaptım. Saat 08.50 idi. Bende hemen evden çıktım ve okula doğru yürümeye başladım. Sonra yanıma biri geldi.
"Selam Dash. Biraz konuşabilir miyiz?"
"Konuşacak bir şey kaldı mı ki?"
"Bak yaptığımın yanlış olduğunu biliyorum ama..."
"Ama ne?"Susmuştu. Ben ise cevabımı bekliyordum.
"Ama bu benim zorunluluğum ile oluşmadı."
"Ağh. Bak anlamıyorsun. Senin zorunluluğun ile olmadığını bende biliyorum. Ama yaptığın bu hatayı asla telafi edemezsin. Yani sen ve ben bir daha asla birlikte olamayız!"Diyerek o kişinin yanından ayrıldım ve koşarak okula gittim. Malesef aynı sınıftayız ama bana iyi davranıyor. Sadece ben ve o asla olamayız. Bir Daha!
------------------
Zil çaldığında sınıfa doğru ilerledim. Kosuyordum ve aniden birisine çarpıp yere düştüm."Iyi misin?"
"Evet iyiyim."Bana elini uzatmıştı bende tutarak kalktım.
"Teşekkür ederim. Bu arada yolda yaptığım davranış için özür dilerim fazla tepki verdim. Ama dediklerimin hepsi doğru üzgünüm."
"Önemli değil. Haklıydın."Sonra yerlerimize geçtik. Aslında gerçekten kötü hissediyordum. Tamam eskiden sevgiliydik ve hiç sorunumuz yoktu. Ama bilemiyorum, o kız yüzünden aramız bozulmuş olabilir ama kavgalı da değiliz. Umarım yani :/
Zaten yan yana oturuyoruz."Günaydın Çocuklar!"
"GÜNAYDIN!"
"Rainbow Dash bir yanıma gelir misin? Blitz sende."
"Peki hocam"Ikimiz de yerimizden kalktık ve hocanın yanına gittik. Hocanın yanına giderken Alex Blitz'e şeytanca sırıtıyordu. Blitz görmemiş gibi davrandı.
"Dash, Blitz seni rahatsız ediyor mu?"
"Hayır Hocam."
"Alex rahatsız ediyor ama söylemiyor. Blitz onu tehdit etmiş dedi de."
"Yok öyle bir şey hocam."
"Hocam ben de saidim. Ben zaten onlerin de oturuyorum hiç öyle bir sey duymadım. Hem Dash bizim gruba herşeyi anlatıyor."
"Peki Dash, oturabilirsiniz. Alex sende bir daha bana yalan söylersen müdüre gidersin!"
"Peki Hocam."Başını önüne eğdi. Oh oh iyi oldu. Oh oh