mhm...poveste.

13 0 0
                                    

A fost odată un băiat ,bine făcut ,cu mici defecte pe ici colo,dar știi vorba aia ,nimeni si nimic nu e perfect! El, clasa 12-a ,Alex se numește... Ea,Claudia ... clasa 7-a... vârsta nu contează,nu definește nimic. Absolut nimic. Si tu ,cel care citesti asta, dacă iubești cu adevărat, pur si simplu nimic si nimeni nu mai contează înafara de persoana respectivă. Așa... să continuăm. El , bineînțeles (doar s-a creat o moda prin asta) ... a început cu niste ,,adoruri" la pozele de pe facebook. Acest Alex se înțelege foarte bine cu cea mai buna prietena a Claudiei... cea mai buna prietena a Claudiei fiind Iulia. Intr-o zi de luni. Zi mirifca pentru Claudia ,neștiind de ce ,Alex vorbea cu Iulia prin mesaje sa facă cumva să o scoată pe Claudia afară ca vrea să facă cunoștință cu ea. Bineînțeles că Iulia a acceptat ,știind că (,) Claudia suferea după fostul ei prieten... se gândea ca poate ,poate iasă ceva din asta. Au mers la un lac fiind numit si lacul Mare al orașului (si singurul lac din oraș😂) pe drum cele două merg în fața ,iar Alex s-a întâlnit cu un prieten de-al lui si a urcat si el cu ei. Pe la jumătatea drumului,doi câini ,dar mari fratele meu ,dulăi cu totul ,Hingherii prind doar câinii mici si nevinovați... pe aia mai de-abia dacă îi observă. Frumos din partea lor oricum.  Se gândeau ca s-au plictisit toată ziua să stea pe jos ,cine știe ,poate reușesc si ei să manance putina carne de om sau cine știe. Claudia fiind mai fricoasă l-a prins de gât pe Alex ,iar când a realizat ce a făcut și-a retras mâna. Țipete si urlete se auzeau după aceea ,pentru că cele două fete erau prea animale si nu se puteau abține.😂👌 În următoarele zile.. au ieșit din nou afară... nimic nu se întâmplă ,pe când:
CLAUDIA&IULIA P.O.V( acasă la Iulia)
  CLAUDIA: -Suna-l te roooog pe Alex să vină și el afară cu noi...
IULIA la telefon cu Alex:
Iulia:- ce faaaci tuuu?
Alex:- uite ,am venit până la lac cu  Cristi,tu ce faci?
Iulia:- stau,numai ce am mâncat. Cuiva ii e dor de tine😂
Alex: cui?
Iulia:- C....
Alex:- ahamm...(îmi imaginez cum zâmbea pervers ,oh doamne😍)
****Oh ,da ,m-ați prins eu sunt Claudia ,cea care povesteste doar ca am vorbit la persoana a 3-a ,dar nu pot povestii numai așa***
Alex:-o sa trec puțin mai incolo pe la tine,spune-i ca o pup.
.... în acel moment ,pur si simplu nu mai simțeam nimic... mi se părea ciudat să îmi ureze asta... totuși...mna ,în fine..
Peste vreo 20-30 de minute ,bate cineva la ușă ,oare cine eraaa ,wooow ,era Alex cu Cristi. Speram sa nu vina si el😑😔 dar mna ,fericirea nu e de partea mea. Peste câteva minute bate iar cineva la ușă ,sora Iuliei si mama ei. Alex a mai stat 5 minute și a plecat. La final ,a bătut palma cu sora Iuliei si cu Iulia...apoi a venit la mine... mă gândeam ca nu va venii ,având în vedere că stăteam între Denisa ( sora Iuliei) si Iulia... a sărit peste mine . Dar apoi s-a întors😍 cu mine a bătut palma de două ori😍😍 iar apoi ,dus-a fost.
Următoarea zi... Alex m-a sunat pe mine. PE MINE,VA VINE SA CREDETI?! PE MINEEEE.
Sa îmi spună că este în parcul de la bariera si sa merg si eu cu Iulia... am mers acolo ,ne-am așezat pe o bancă ,iar Alex a început să mă gadilie... ușor ,ușor se făcea seara... speranțele mele dispăreau la fiecare secundă care se scurgea... au venit niste BABE ,pai da se putea ,sigur noi,oameni COPII bine educați le-am lăsat , bineînțeles să se așeze ei PE LOCURILE INCALZITE ,NU RECI. Ne-am dus intr-un parc ,im care erau doi îndrăgostiți,aww... când ne-au văzut pe noi , animalele cum țipam,au plecat. Numai bine ne-am așezat la un foișor... Alex s-a pus lângă mine și nu a încetat din a ma gâdila... și-a împleticit mâinile în ale mele... a fost ceva... ceva de nedescris... un prieten cu care era ,stătea într-un sat din apropiere și trebuia să se ducă înapoi cu un taxi. Logic ca si Alex trebuia să meargă ca daca nu ,nu se putea ,trebuia să îl bată cata pe taximetrist sau să îl tina de organele genitale ca să îl ducă până în fața casei. Iulia trebuia să doarmă la mine , ne-au condus până în apropiere de casa mea ... a început sa strige către sora Iuliei ca eu sunt cu el😐 logic ca m-am împotrivit... chiar dacă îmi plăcea ce spune... s-a apropiat ușor ,m-a prins de mâini și m-a pupat... 😓 iar apoi am plecat acasă ,când am ajuns ,i-am trimis un mesaj ,,unde ești?'' ,nu mi-a răspuns , Iulia l-a sunat de vreo 5 ori... însă...nimic... pe la 12 stăteam pe instagram... si ghiciți ce... o târfă penală ipocrită curva împuțită jegoasa fututa , a pus poza cum se pupa ea cu ALEX . Crede că i-ar păsa cuiva. Iulia se intelege cat de cat bine cu ea.mm așa că a sunat-o.
Iulia:- nebunoooo,esti cu Alex?
CURVĂ:- daaa ,pai?
Iulia :- întrebam si eu ,de când sunteți?
CURVĂ:- de azi
Iulia:- să va tinaa...
CURVĂ:-multumim
Si discuția asta foarte "curvanta" să spun așa -_- a continuat. Pana pe la 3 ,eu plângeam încontinuu... am ieșit afară în curte si plângeam în hohote... a doua zi... m-am trezit la 8... deci am dormit practic 5 ore.. nu simțeam nimic..nu simțeam nevoia de a râde,nu simțeam nevoia de a mânca ,absolut nimic... mi-am făcut curaj sa ii scriu lui Alex...
Eu: de ce nu mi-ai spus că ai prietena?...
Alex:-dar nu aveam...
Eu:-dar acum ai...
Alex:se pare că da...
* Si am mai vorbit noi niste lucruri..* la final l-am întrebat dacă mai iasă afară, a spus că da... doar ca el era la lucru ... eu eram afară cu Iulia si mama... când sună Alex sa ieșim afară... logic ca am spus nu...
*Singura mea problema e ca ma atașez foarte repede... iert ușor... poate că toți mă iau drept batjocura...Dar am si eu suflet... chiar dacă spun că nu mai simt nimic pentru o persoana... când îl văd ... simt o căldură în mine... simt un foc în suflet... ceva ce nu poate fi descris în cuvinte. Eu ,pe Alex îl cunosc de mult timp..  si de când avea prietena si se pupa cu ea de fata cu mine (am mers până la Iulia acasa si erau si ei) parca am simțit ceva pentru el...poate că spuneți voi ca nu te poți îndrăgostii de cineva așa de rapid...Dar eu pot. Eu sunt fata aia mai ciudată.. eu sunt diferită de ceilalți...Dar o spun din nou ,am si eu un suflet ce nu trebuie calcat in picioare... măcar din bun simt... Știu, nu era nimic între noi... dar totuși frate... de ce m-ai pupat pe mine și după te-ai dus la alta? Nu te gândești că doare... adică stai ,voi sunteți băieți ,voi sunteți perfecți ,voi nu puneți suflet ,voi nu faceți nimic ,asa-i?! Fetele sunt de vina mereu ,fetele fac aia ,fetele inseala,fetele ,fetele. Dar voi bărbații NU. Sper ca vei fi fericit... Ai gija de tine... semnat, fata aia.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jun 23, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Dragoste intamplatoareUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum