Cap 5

139 10 0
                                    

Ochii lui se facu din ce in ce mai mari , iar eu eram gata sa-i rapsund .

- Ce intrebare mai e si asta!? Desigur ca vreau!! Harry mă lua in brate bucuros , mă invarti , iar dupa buzele lui le-a inalnit pe ale mele . Gemma intra in camera tinand un platou mare cu prajituri .

- Ohh imi cer scuze , nu am vrut sa va deranjez !

- Nu-i nimic , dupa cum vezi , eu cu Brook formam un culpluu , iar tu ai fost prima care a aflat , zise Harry începând sa rada.

- Ma bucur pentru voi !! Harry , eu o sa plec pentru cateva ore , iti las cheile de la casa pe masa de langa usa , ok?

- Sigur.

- Si , ce s-a intamplat intre tine si Tom ?

- Ce nu s-a intamplat ? Zic eu cu o fata ironica , in timp ce Harry luase o prajitura de pe platoul ce arata genial.

- Haide , mie poti sa-mi zici! Acesta isi facu ochii mari cat cepele , cum poti sa rezisti in fata dragalaseniei lui?!

- Pai .. eram ca orice cuplu normal , pana cand Tom s-a decis sa foloseasca droguri . Avea probleme cu familia , parintii lui nu se interesau de el , iar acesta a cam luat-o razna cand a observat . Am incecat sa-l opresc , dar nu ma asculta deloc . Se droga , se imbata des si asa a inceput sa ma insele cu toate curvele . Eu nu stiam , dar prietenul lui mi-a spus , altfel nu cred ca-mi dadeam seama singura. Am vrut sa ne despartim dar acesta imi promisese ca nu o sa se mai intample si ca o sa se opreasca din tot ce face el in acel moment , dar sa fim seriosi , poti sa te lasi de droguri odata ce ai inceput sa le folosesti ? Nu prea.. La cat de naiva si indrogostita eram , l-am crezut , dar el inca facea lucrurile acelea pe ascuns . Eu nu imi faceam griji pentru el , cand ne intalneam se purta normal , ca orice tip , dar la un moment dat acesta a plecat din tara fara sa-mi spuna nimic , nici un mesaj , nici un nimic. Perioada aceea a fost ingrozitoare . Nu stiam unde e , ce s-a intamplat cu el , a fost omorat ? Mai traieste? De ce a facut asta? Am plans si am plans pana cand mi-am dat seama ca numai merita lacrimile mele , asa ca pana la urma m-am oprit si am trecut peste , iar acum ca a aparut din nou m-a facut sa ma simt ... trista , nostalgica , nervoasa si asa mai departe ..

- Imi pare rau .. si vreau sa sti ca eu nu ti-as face nimic din ce mi-ai povestit ca iti facea el . Promit .

- Stiu asta. Harry se aproprie de mine , mi- a dat un sarut pe frunte , iar mainele lui lungi mi-au inconjurat corpul .. deja ma simteam in siguranta cu el.

Am ajuns acasa , m-am asezat pe fotoliul imens si am sunat-o pe Allison .

- Deci am doua chestii de spus . 1) sunt cu Harry si 2 ) sper ca ai inteles ce ti-am zis la prima !

- CeCeCeCe ?? Eram siguraaa , va potriviti asa binee , ce ma bucur pentru voii ! Aceasta facu o mica pauza si incepu sa vorbeasca din nou . - Sti Brook , mi-e dor de tine ..

- Mersii ! Si mie !! Si de asta te invit sa dormi la mine peste noapte si maine dimineata mergem impreuna la scoala , adica cred ca ne duce Harry cu masina .

- Ajung la tine in .. 10 minute .

- Te astept.

Am deschis usa si Allison a intrat inauntru .

- BUNA ZIUA MAMA LUI BROOK ! ( asa ii zice ea mamei mele .. Ele doua sunt ca niste țațe , cand pregatesc in bucatarie ceva de mancare , tot timpul mama se aseaza la masa si incepe sa barfeasca cu Allison despre o gramada de persoane , exact cum am spus : Doua țațe )

- Mama nu e acasa , ii zic eu incepand sa rad isteric .

- Oh . Am inteles .

- Hai sus , am pregatit capsiuni cu nutella si un film de groazaaa !

- Yey!

Trecu o ora din film , Allison deja era lată , statea intinsa in pat dormind ca un bebelus , iar in mana avea telefonul , cred ca a vorbit non-stop cu Ted , iubitul ei . Cum poti adormi la un film de groaza ?! Asta numai Allison stie sa-ti raspunda ..

-Uhggg !! Ce doamne iartama se aude ?!

- Neata si tie , presupun ?

- Te urasc .

- Si uite asa stiu ca astazi domnisoara Brook o sa-si incepaa ziua cu fudul in sus . Harry stie aceasta latura a ta ? Pentru ca o s-o intalneasca azi si nu cred ca o sa fie incantat ..

- Cum am zis ma devreme , te urasc . Si apropo , cu Harry nu o sa ma port urat indiferent de starea pe care o am ! Am zis eu bosumflata. Allison avea dreptate .. am zile cand ma scol cu fundul in sus si asa raman toata ziua .. M-am dat jos din pat intrand direct in baie . Spalat pe dinti ? Check . Dus ? Check . Machiaj ? Check . Imbracaminte superba ? Check . Si asa am coborat cu Allison jos . Ne-am luat un fruct si am iesit afara din casa . In fata era Harry cu masina , ne astepta .

- Buna dimineata , frumoaselor !

- Heyy ! Zise Allison fericita de vremea insorita de afara , insa eu , nu eram pe aceasi pagina cu ea .. Ma simteam oribil si nu aveam chef de nimic.

- Ai patit ceva ? Harry coborî si veni spre mine sarutandu-ma . Nu am zis nimic , doar i-am raspuns la sarut si l-am imbratisat strans . Starea mea de azi se datora faptului ca sunt la .. Ciclu.

- Ămm pe scurt , s-a sculat cu fundul in sus si e la ... perioada aceea .. cannd hmm se simte .. Altfel ? Zise Allison nestiind cum sa o spuna ca Harry sa inteleaga .

- Allison !! Gura !? Enervata , am intrat in masina , far fata mea era bosumflata la ... maxim ! .

- Nu fii surprins si acum ca esti cu ea , trebuie sa sti ca daca asa e de dimineata , asa o sa fie toata ziua . Dar cred ca tu poti schima asta ! Allison i-a tras cu ochiul si acesta incepu sa rada .

- Am inteles , zise Harry .

Ajunsi la scoala , am intrat , Harry tinadu-ma de mana , toti se holbau la noi . Auzeam cum sopteau cateva fete " uite uite , Brook e cu baiatul ala nou venit care arata ... Super! Un zambet malefic mi-a venit pe fata , vazand unele fete cum se uitau la noi , geloase pe ce vedeau. Am intrat in clasa si ne-am asezat in banca .

- Poti veni dupa scoala la mine acasa ? Mama a plecat pana in Romania , unde am stat noi acum 5 ani pentru ca bunica mea nu se simte bine si trebuie sa stea cu ea .

- Sigur .

- Mersi , ii raspund si ii dau un mic pupic pe obraz .

Orele au trecut greu , iar in aceasta zi starea mea nu era asa frumoasa , dar gandul ca ma duc cu Harry acasa si ca vom sta impreuna pana tarziu ma facea fericita .

- Sti ce ? Eu zic sa punem un film de dragoste , floricele , tu la mine in brate , iar eu facandu-ti in par codite impletite , ce zici ? Harry m-a intrebat in timp ce urcam scarile spre camera mea . Nu prea las pe nimeni sa se atinga de parul meu , decat pe mama ,deoarece inainte numai tata imi facea in par , in timp ce imi citea povesti , dar de atunci nimeni numai are voie sa se atinga de el . Acum , singurii care o sa poata sa faca asta sunt mama si Harry .

- Perfect ! Filmul ales de mine Dear John incepu iar eu stateam in bratele lui Harry si ma simteam foarte bine . Mancam floricele intr-una , iar Harry se juca cu parul meu . La sfarsitul filmului si pe la jumatate am inceput sa plang . Cu toate ca nu am vrut ca Harry sa vada cat de sensibila pot fii , acesta a observat .

- Plangi ? Ma intreba Harry incet , uitandu-se la obrajii mei uzi.

- Partea asta e asa.. Trista .. Zic eu stergandu-mi lacrimile . Harry mi-a intors fata si si-a apropriat buzele de ale mele .

Floricelele numai erau in castronul de plastic asa ca m-am asezat mai bine in bratele lui Harry , adormind .

Forever youngUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum