''Minseok!Sana bir şey söyleyecektim, iki hafta sonra sınavlar bitiyor.Birkaç kişi bara gitmeye karar verdik.Sen de gelmek ister misin?''
''Kyungsoo yaşımız tutmuyor ki, hem tehlikeli olabilir.''dedi Minseok.
''Yaş kısmını sen bana bırak.Arkadaşımın abisi orada çalışıyor bizi içeri aldırtacak.Hem korkulacak bir şey yok ki, biz sadece her gencin yaptığı gibi eğleneceğiz.Lütfen!'' Kyungsoo şirinlik yaparak Minseok'u güldürmüştü.
''Anneme sorsam iyi olur.''dedi Minseok kıkırdayarak.
Minseok'un aklını karıştıran şeylerden biri de cinayetlerin artık azalmış olmasıydı.Baekhyun'un o gün onu bırakıp gitmesinden sonra eve kendisi dönmüştü ve o günden beri ölen çok az kişi duymuştu.Minseok olayın Baekhyun'la alakasını düşündü.''Muhtemelen alaksız.'' diye düşündü.Minseok, Baekhyun'dan korktuğu için onun hakkında garip şeyler düşündüğünü kabul etti.
Oturduğu yerden kalktı ve koridora çıktı.Belki biraz Dongsoo ile konuşmak ona iyi gelebilirdi.(Ölmedi daha dskjfasdfs)
''Minseok!Ben de seni görmeye geliyordum.Hadi dışarı çıkalım.''Minseok Dongsoo ile karşılaşmıştı.Heyecanla ''Olur!''dedi.
Beraber dışarı çıktıklarında Minseok'un gözleri Baekhyun ve arkadaşlarına, Baekhyun'un gözleri ise Minseok ve yanındaki Dongsoo'ya kaymıştı.
Baekhyun'un arkadaşları Baekhyun'u dürttü.
''Şunlar yeni gelenler değil mi?Ah, hemen kapmış güzel kızı yeni çocuk!''
Baekhyun umursamadı ve Minseok'u izlemeye devam etti.Bu sırada Minseok ve Dongsoo yürüyordu.
''Minseok çıkışta ne yapacaksın?''
''Annemin çalıştığı yere gidecektim, neden?''dedi Minseok.
''Sana bir şey söylemek istiyordum, şey, biraz önemli de.Ben de seninle gelebilir miyim?Burada dinliyorlarmış gibi hissediyorum da?'' Dongsoo son cümleyi söylerken gözlerini Baekhyun'a dikmişti.
Minseok, Dongsoo'nun baktığı yere baktı.
Baekhyun sinirlenmişti.İşareti yine kaşınıyordu.Konuşmaları daha fazla dinlemeden okul tuvaletine yürüdü.
''Hey Baekhyun, nereye?'' Arkadaşları bağırdı.
''Ah şey...Olabilir.''dedi Minseok Dongsoo'ya.
Baekhyun tuvalette kimsenin olmadığından emin olduktan sonra içeri girdi.Okul gömleğinin üç düğmesini açtı ve kalbinin üzerindeki işarete baktı.
Güneş işaretinin etrafı biraz kızarık gibiydi ve işaret parlıyordu.
''Yıldıza dönüşeceğin öngörüldüğü zaman sevinmiştim.Bu sayede herkesten güçlü olabileceğim.Ama ne zaman dönüşeceğin öngörülmedi.Peki bu acı verici bir şey mi?'' Kendi kendine konuştu Baekhyun işareti hakkında.
Kurt adamların güçleri işaretleriyle sınırlıydı.En güçlü kurt adamlar yıldız işaretine sahip olurdu ve yıldız işaretliler çok az sayıda vardı.Düşük seviyeli kurt adamlar ise ay işaretine sahip olurlardı.Genelde sonradan dönüşme insanlar için geçerliydi bu.Kurt adam olarak doğanlar çoğunlukla güneş işaretine sahip olurlardı.
Baekhyun aniden arkasına döndü ve suratına gelen eli kendinden uzaklaştırdı.Çoktan zil çalmıştı ve herkes sınıfındaydı.
''Cesaretine hayran kaldım Dongsoo.Hem bana saldırıyorsun hem de erkekler tuvaletine giriyorsun.Biri görse ne yanlış anlar ama!''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Heart's Blood (Xiubaek)
Novela Juvenil"Ona bahşedilmiş bu ağır kan kokusu, o ve onun gibiler için en büyük dilekti."