Capitolul 1

A/N : Hei :)) , asta este prima mea carte . Sper să vă placă . O să pun next săptămâna viitoare şi nu uitați să lăsați o părere ..chiar m-ar ajuta mult să ştiu dacă vă place sau nu . Lectură plăcută :))

POV' Alice

Azi e ziua în care viața mea alege să lase deoparte lucrurile care m-au făcut să sufăr şi care m-au făcut să trec prin momente grele. A ales un drum mai bun. Aştept ziua asta de când aveam 12 ani. Mi-am făcut planuri şi iar planuri. La început credeam că v-a fi uşor deşi părea că totul e ok , nu era aşa. Trebuia să îmi iau adio de la cei pe care îi iubesc, să renunț la ceea ce îmi plăcea să fac şi multe altele dar cu toate astea , în final voi fi fericită . Azi voi pleca , cu avionul în Londra alături de ea , Cara. Ne dorim amândouă să lăsam trecutul în spate şi să începem o viața mai bună .

-Alice , trezeşte-te !

-Mai dorm puțin , te rog ...

-O să pierdem avionul dacă nu te trezeşti . Nu cred că îți doreşti asta , nu-i aşa ?

-N-nu.

Având în vedere că azi plec la facultate , am ales să rămân peste noapte la Cara. M-am trezit brusc , când mi-am amintit că trebuie să mă pregătesc.Ea era aproape gata iar eu nici pe jumătate. După ce mi-am făcut rutina de dimineață , am luat din dulap un pulover vişiniu, perechea mea preferată de blugi negrii şi tenesi la fel de negrii .Am aplicat puțin machiaj şi mi-am ondulat vârfurile lăsându-l liber pe spate . Am coborât cu bagajele şi le-am pus în portbagaj. Cara s-a urcat la volanul maşinii , dând drumul radioului . Niciuna dintre noi nu spunea nimic , ea era atentă la drum iar eu mă uitam pe geam . Nici nu mi-am dat seama cât de repede trecea timpul ..

-Am ajuns ...spune Cara entuziasmată deschizând uşa maşinii şi luând bagajele în mână.

***

După un zbor de 3 ore , însfârşit am ajuns în Londra. La ieşirea aeroportului ne-am urcat într-un taxi şi i-am spus adresa facultăți .Mă holbam pe geam când şiroaie de stropi mici alunecau pe geam.I-am dat suma şi am coborât . Era o facultate mare , cu o curte imensă şi multe magazine prin jur .

-E drăguț ...spune Cara zâmbind .

-Da , este ...spun returnându-i zâmbetul. Mi-am luat bagajul şi am început să o urmez pe Cara .

-Unde mergem acum ?

-În biroul directorului pentru cheia camerei . Din câte ştiu vom fi în partea A ..unde sunt doar fete iar în partea B sunt doar băieți.

Am mers drept înainte până când m-am oprit în fața unei uşi maro cu o plăcuță aurie care scria : Director Smith . Am bătut încet până când o voce groasă dar puțin răguşită se auzi de pe partea cealaltă. Am intrat iar domnul Smith îmi făcu semn să mă aşez . Aşa am şi făcut .După ce ne-a spus regulile care trebuie respectate , am semnat o hârtie ..apoi mi-a înmânat cheia cu numărul 370 .I-am mulțumit amândouă şi apoi am plecat luându-ne larevedere .

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Jul 19, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!