Devet mjeseci kasnije
Stefan p.o.v.
Viktoria je prije 3 mjeseca rodila malenu curicu, Nikolina. Presrecan sam. Imam sve sto mi treba. Ljubav svog zivota i dvoje prekrasne djece.
Danas idemo u Smederevo. Kod njenih. Ovo je prvi put da idemo negdje sa Ninom. Ostacemo nekoliko dana. Mama mi je dala punu odgovornost nad firmom tako da sam ja direktor. Partner mi je Nemanja.
Eh, i oni su postali roditelji slatkom djecaku, Luka. Mali je star nekoliko nedelja. Bili smo kod njih.
,,Stefane, pomozi mi." Usao sam u djeciju sobu gdje je bila Vik sa malenima.
,,Uzmi Nikolu i presvuci ga. Sav se isprljo od cokolade. Ja moram malu kupat."
,,Dolazi ovamo." Potrcao je meni a ja sam ga podigao.
,,Tata ocu jos." I on je puno porastao. Vec ima 4 godine. Kako vrijeme brzo leti. Sjecam se kakav sam bio onda kada se rodio i sada. Bojao sam ga se uzeti.
,,Kasnije. Sada se moramo presvlaciti jer idemo kod bake i dede."
,,A hocemo ici kod Srdjana?"
,,Naravno ljubavi. Sta cemo obuci?" Otvorio sam njegov ormar i uzeo crne uske pantole i bijelu majicu. Na noge sam mu izeo crne starke. I ja sam se isto tako obukao. On je moja kopija. Isti je ja. Nekada bude ljubomoran na Nikolinu jer Vik mora oko nje vise. Tako bude sladak kada se naljuti.
Njegovu crnu kosu sam prebacio na stranu da bude kao ja.
,,Mama mi smo gotovi." Viktoria je uzela Nikolinu i pogledala nas.
,,Preslatki ste. I mi smo gotove. Samo da uzmem torbu sa njihovim stvarima." Ja nosim sa nasim.
(****)
Stigli smo u Smederevo. Dok je bila trudna, cesto smo dolazili ovdje. Mogu reci da sam se dobro slozio sa njima.
Usli smo a njena mama nam je odmah uzela djecu kao i Sebastijan.
,,Hocete ostati malo duze?"
,,Planirali smo."
,,Zasto niste poveli i Saru?"
,,Mama je otisla sa prijateljicama na more. Ostace petnest dana."
,,Aham. I mi smo planirali malo da odemo. Prvo ja moram uzet godisnji." Mala Nikolina je zaspala pa sam je ja uzeo u ruke i odnjeo u nasu sobu. Nikola spava u Viktorovoj. Oni su dobili dva djecaka, Uros i Igor.
Legao sam a Nikolinu stavio na svoja prsa. Kada god place, ja je stavim na svoja prsa i ona se umiri. Nekada znam i ja zaspati uz nju. Uzeo sam telefon i slikao je kako spava. Stavio sam sliku na Instagram uz opis Tatina mala princeza.
,,Ljubavi kada ti porastes, niko te nece smjet dirat jer ce te tata i tvoj braco cuvati." Poljubio sam je u glavu i ja uz nju zaspao.
Viktoria o.o.v.
,,Mama, idem ja vidjeti gdje se Stefan zadrzao."
,,Mama a kada cemo kod Srdjana? Tata je rekao da cemo ici." Srdjan je bio kod nas u Beogradu i Nikola ga je mnogo zavolio.
,,Idem zvat tatu pa cemo onda ici. U redu?" Usla sam u nasu sobu i zatekla predivan prizor. Nina je spavala na njegovim prsima. On ju je naucio da tako spava.
Nisam ih htjela buditi nego sam ih samo malo pokrila jer radi klima. Vratila sam se kod Nikole i uhvatila ga za rukicu.
,,Idemo?"
,,A gdje je tata?"
,,Spava sa sekom. Idemo mi."
Brzo smo dosli kod njega. On je i dalje sa Nikol. Vrata je otvorio on
,,Koga ja to vidim? Ej klinjo!" Uzeo ga ke u ruke i zavrtio. Dao mu je telefon i ukljucio neke igrice. Zatim je prisao meni i zagrlio me.
,,Gdje malena?"
,,Spava sa Stefanom. Nisam ga htjela buditi."
,,Hajde udji. Nikol je kod svojih. Bice nekoliko dana." Sjela sam pored Nikole.
,,Kako ti je u braku? Jel te Stefan pazi?"
,,Naravno, kao i ja njega." Nasmijali smo se ali nas je prekinulo kucanje. Srdjan je ustao i otvorio.
,,Evo tvog princa." U dnevni je usao Stefan. Prisla sam mu i poljubila ga.
,,Ustao si."
,,Da. Magdalena mi je rekla da ste ovdje pa ako hocu da i ja dodjem. Nina je sa njom. Jos spava." Ponovo smo sjeli te pokrenuli neki razgovor.
Petnest godina poslije
Cijeli moj zivot je kao bajka. Bajka koja uvijek ima srecan kraj. Sa svojih troje djece, Nikolom, Nikolinom i Sofijom, i naravno, sa svojim muzem, ostvarila sam svoje ciljeve.
Sofija je najmladja. Ona ima 11 godina. Nasa mala maza. Nikola je krenuo Stefanovim stopama. Zavodi djevojke, potom sve su mu one za jednu noc. Meni je to, iskreno, grozno. Al, sta cu ja. To je tatin sin. Stefan mu je dao svoj BMW. Nikolina je cura koja uziva u zivotu. Voli da je glavna ali uvijek nadjemo neki dogovor.
Sto se tice Stefana i mene, to je ljubav koju niko nikada nece moc prekinut. U braku smo osamnest godina. Bilo je tu nekih svadjica. Kao i u svakom braku. Ali te svadje su nas samo jos ojacale.
,,Mama, odoh. Ne cekajte me veceras jer ne znam kada cu doci." On je postao golman za Crvenu Zvezdu. Od svoje sedme godine trenira fudbal dok Nina i Sofija idu na folklor.
,,Ljubavi, trebam te." Usla sam u nasu sobu i zatekla Stefana ispred ogledala u boksericama.
,,Izvoli."
,,Hajde na tusiranje. Hocu da budes sa mnom."
,,Stefane, sta sam ti rekla za to. Ne mozemo djeca su tu."
,,Nina sigurno slusa muziku a Sofija je na telefonu."
,,Ajde." Usli smo u tus i zapoceli tusiranje. Ovo se i dalje nije promjenilo. On je ostao isti. Onaj vrckavi momak od 20 godina. A ja... Ja sam se dosta promjenila. Skratila kosu, postala odgovornija uz djecu, promjenila karakter, i jos dosta toga.
,,Volim te Viktoria."
,,I ja tebe Stefane." Poljubili smo se te nas je on odvukao do kreveta.......
Dosao je i kraj ove price. Zelim da vam se zahvalim na divnoj podrscu i na skoro 6K pregleda. Hvala vam svima od srca. Uzivajte.
PS: Ako zelite, mozete pogledati moju novu pricu Crime. Bila bih vam zahvalna.
KAMU SEDANG MEMBACA
Love the bad guy✔
RomansaLjubav izmedju loseg decka i dobre cure? Da li je moguca za opstati?