7.rész

250 17 0
                                    

Még mindig zokogtam, úgy ölelt magához Luke. Szorításából éreztem, hogy eléggé feszült ő is. Még csak élvezni sem tudtam a helyzetet, hogy éppen megölelt életem szerelme. Aztán Vic megköszörülte a torkát egy idő után.

- Asszem megnézem, hogy itt maradt-e az a nyomorult. Ha nem, akkor bezárnám... - rágta a szája szélét, mire a kezébe dobtam a kulcsokat, majd visszabújtam Luke védelmező karjai közé. Komolyan mondom, hogy nagyon nyugtató volt ott lennem, mintha semmi sem lenne rossz. Csak jó, semmi más.

- Szerintem megyünk mi is, segítünk aztán lépünk... de gondolom Luke most nem jön. - szólt most James. Éreztem, hogy Luke megrázza gyengéden a fejét.

Egy rövid kis idő után hallottam, hogy becsukják az ajtót. Utána hosszú csend kerekedett.

- Nem akarlak elveszíteni titeket. - szóltam, mire szorosabban magához ölelt, közben simogatta a hajamat.

- Nem fogsz, hidd el. Itt leszünk veled. - suttogta, mire picit megnyugodtam. - Veled minden rossz történik?

- Ez az én szerencsém... - nevettem fel halkan, mire ős is felkuncogott.

- Örülök, hogy hallak nevetni. - sóhajtotta, mire elpirultam. Szerencse, hogy nem látja az arcom. - Elmeséled a történetet?

- Erickel? Hát, vele két és fél évig jártunk. Ő volt az első igazi fiúm, sőt, bármilyen. Nagyon boldog voltam vele, és úgy éreztem, ő is velem.

- És volt valami... - kérdezte halkan, mire elvörösödtem.

- Mi? Dehogy! Én úgy vagyok vele, hogy házasság előtt semmiképpen!

- Értem. - nevetett fel, mire fojtattam.

- Aztán egy eléggé ciki történet, hogy miért szakítottunk... pontosabban szakított... - próbáltam terelni, de nem ment. Kíváncsi volt, és nem adta könnyen fel.

- Elmeséled?

- Á, érdektelen. - húztam az agyát, mire felnevetett.

- Elmeséled? - ismételte, mire megint nevetnem kellett.

- Lényegtelen. Semmi különös.

- Tudod mit? Elmeséled, vagy soha el nem engedlek! - mondta, mire kívülről nevettem, belülről vágytam rá, hogy ne is engedjen többé el.

- Enned azért majd fog kelleni, meg úgy is elzsibbadsz.

- Soha nem tudhatod, hogy milyen jó a tűrőképességem. - nevetett. Próbálkoztam kiszabadulni ölelő karjai közül, ám eléggé sikertelenül, így jóízűen kinevetett.

- Oké, oké. Elmondom. Nálunk volt, ő az ágyamon, én a földön rátámaszkodtam az ágyra. - mondtam, mire elkerekedett a szeme. - Rózsaszín felhő volt...

- Értem. Ezt azért mégis észrevehetted volna, hogy ez minimum fordítva kéne lennie. Ő a földön, te az ágyon. Mondjuk.

- Szóval épp zenét hallgattunk, természetesen titeket, aztán azt szúrta elvileg ki, hogy másképp nézek, amikor te énekelsz benne...

- Máshogy? - röhögött fel kíváncsian. Megértem, én is így reagáltam az elején.

- "Szerelmesen" - rajzoltam idézőjelet a levegőbe. - Először még viccesnek tartottam, ő is csak viccelt. Néha-néha odaszólt nekem, hogy azért sem hagy egyedül, mert a végén még elszökök hozzád... Végül egyre hevesebb vitatkozások folytak ki ebből az egy dologból. Aztán ott tartottunk, hogy ha már egy sztártól elolvadok, miért ne olvadnék el bárki mástól?

Segítség, beleszerettem egy sztárba! ~SZÜNETEL~Où les histoires vivent. Découvrez maintenant