† Hej! Ty prasco. †

1K 85 6
                                    

,,Hej! Daj to sem!" natiahol sa po tašku a ja som si ju rýchlo dala za chrbát.

,,Popros!" zaškerila som sa a on si vzdychol.

,,No ták Dark! Vráť mi to!" znova sa načiahol a ja som sa opäť uhla.

,,Fajn! Tak prosím!" povie otrávena a ja pretočím očami.

Vrátim mu tašku a sadnem si opäť na lavičku.

,,Odkedy fotíš?" spýtam sa a nahodím obrovský úsmev.

,,Už odmala. Ale sľúb mi, že o tom radšej pomlčíš." pozrie sa na mňa s kamennou tvárou a ja zdvihnem ruky do obranného gesta.

,,Fajn! A ukážeš mi nejaké fotky?" poviem až príliš milo a on sa na mňa pochybovačne pozrie.

,,Plosííím!" nahodím psie oči a on si vzdychne a vytiahne foťák z tašky.

Začal mi ukazovať rôzne fotky. Napríklad západ slnka, rozkvitajúci strom, jazero. Dokonca tam mal aj jeho fotky, ale nie také obyčajné, ale také umelecké. Boli to vážne úžasne fotky. Preklikávala som si a vyvaľovala oči.

,,Prečo musíš byť sakra taký fotogenický. Teraz sa budem cítiť ako socka." pokrútim hlavou a pozerám sa ďalej.

Zrazu narazím na fotku, kde je s nejakým dievčaťom. Ehm...žeby to bola jeho bývalá priateľka? Alebo žeby terajšia?

,,Ty máš frajerku?" nadvihnem obočie a on sa na mňa smutne usmeje.

Ouuu! Povedala som niečo zle? Alebo? Nabudúce radšej nič nepoviem.

,,Nie. To bola moja segra."

,,Bola? Ehm...sorry ja som..." začala som sa ospravedlňovať, ale on sa začal rehotať.

Ehm...žeby mi niečo ušlo? Nechápavo som sa naňho pozerala.

,,Keby si videla ten svoj face!..." ďalšia vlna smiechu.

Bachla som ho do ramena a zamračila sa. Vysvetlí mi to už?

,,Debil!" poviem namrzene a prekrížim si ruky na prsiach.

,,Ale no ták...neurážaj sa..." štuchol ma do rebier.

,,Nie nie je mŕtva, len si zobrala vlka z druhej smečky." povie a znova do mňa štuchne.

Ja sa otočím na druhú stranu a robím sa, že ho nepoznám.

,,Ale veď sa neuražaj ty moja Nadežda! Bol to len vtip." otočím sa naňho s nadvihnutým obočím.

,,Čo?" spýta sa.

,,Nadežda?" opýtam sa a on sa zasmeje.

,,No a?"

,,Fajn...keď myslíš Ruprt!" postavím sa a chcem odísť, ale on ma chytí za ruku.

,,Veď už sa nehnevaj!" povie a snaží sa o neodolateľný úsmev.

Ja sa naňho len pobavene pozriem a zasmejem sa. Zrazu sa James zadíva niekde preč a úsmev mu zmizne z tváre. Otočí sa na mňa s mierne pokrčeným čelom.

,,Prosím neprotestuj a tvár sa zamilovane. Prosím!" kým si stihnem uvedomiť čo povedal si ma pritiahne k sebe a pobozká ma.

Cítim aký je napätý, a tak radšej neprotestujem. Vlastne namám ako, keďže ma drží tak silno, že nemôžem dýchať. Celý čas mám vyvalené oči a snažím sa pochopiť o čo ide.

,,Ale ale! Žeby si si našiel už ďalšiu?" povie niekto blízko nás a predtým ako sa odo mňa James odtiahne, vrhne na mňa prosebný pohľad, a potom sa otočí na dotyčného.

Prehliadnem si ich. Boli viacerí. Boli to nejakí dvaja chalani a jedna baba. Vyškierali sa od ucha k uchu a ja som na nich hodila ľahostajný pohľad.

,,Čo chceš?" povie otrávene James.

,,Ale prosím ťa! Nebuď hneď taký hnusný. Nemôžeme ťa len tak pozdraviť a pokecať si?" povie jeden z nich a ja pretočím očami.

,,Nie." poviem namiesto Jamesa a on sa na mňa zaškerí.

,,Presne! Počul si. Nemôžeš!" povie a všetci uprú zrak na mňa.

,,A ktože je toto? Žeby ďalšia pipka, ktorú si zbalil v bare?" povie uštipačne tá baba.

,,Jediná pipka si tu ty. Veď sa na seba pozri, veď aj tak vyzeráš!" odbijem ju a James ma chytí za ruku.

,,Radšej si nevyskakuj, lebo ti nepomôže ani tvoj priateľ." povie mi naspäť a už-už sa po nej idem rozbehnúť, keď ma za pás chytí James a zamračí sa.

,,Ona nie je žiadna pipka a ďalej by ste sa mali držať vy. Ona by vás zložila aj bez mojej pomoci." povie a hrdo si ma pritisne k sebe.

Bože, to je taká strašne divná situácia. Neviem prečo, ale príde mi to zvláštne.

,,No to iste. Aj tak ju za týždeň opustíš ako každú." povie ten chalan a ja sa ironicky zasmejem.

,,Nepovedala by som!" zaškerím sa a všimnem si, že aj Jamesovi cuká kútikmi úst.

,,A to už prečo?! Veď nie si ani bohvieaká pekná, tak načo by sa s tebou zahadzoval." povie tá baba a ja sa na ňu pobavene pozriem.

,,Dívala si sa vôbec do zrkadla alebo každé prasklo? Vieš, ani by som sa nečudovala." poviem a ona sa na mňa urazene pozrie.

,,Pche! Nechápem prečo si si taká istá, že ťa neopustí..." začne tá baba, ale James jej skočí do reči.

,,Lebo je to moja manželka." povie netrpezlivo a všetkým to zapchá huby.

,,A teraz už musíme ísť." povie naliehavo a rýchlo ich obíde.

Ty vole! To som nečakala ani ja. On sa normálne priznal, že som jeho žena. Chápete? Takto na verejnosti?

,,Taaak...čo podnikneme teraz?" spýtam sa keď už sme ďalej od nich a James na mňa zazrie.

,,Fajn fajn nič som nepovedala." ruky dám do obranného gesta a otočím sa na druhú stranu.

,,Nie! Prepáč, len...ma nasrali hentí idioti...sorry." povie a štuchne do mňa.

Zasmeje sa a potiahne ma niekde preč. Ja sa len nechápavo pozriem, ale radšej nič nepoviem. Po chvíli zastaneme pri jazierku, vedľa ktorého rástol obrovský strom, na ktorom bola zavesená húpačka. Potiahol ma k tomu stromu a pustil mi ruku. Vytiahol si foťák a niečo na ňom šťukal. Potom zaostril na mňa a ja som si zakryla tvár rukami.

,,Ale no ták. Ja sa nerada fotím." poviem spoza rúk.

,,Ale prečo? Veď neboj! Nikomu tie fotky neukážem. Veď ostatní ani nevedia, že fotím." zargumentoval a ja som si pomaly zložila ruky z tváre.

Nahodila som grimasu a James cvakol. Potom som vyplazila jazyk a oprela sa o strom. Potom som nahodila face ala 'ropucha'. To je taký ten face s nafúknutými lícami. Zdá sa, že James sa dobre zabáva. Potom som vycerila zuby a nahodila žiarivý úsmev. Ešte som urobila pár fotiek na húpačke a nakoniec som dala baleťácku pózu. Skrátka som sa jednou rukou chytila stromu a druhou som si dala nohu k hlave.

,,Fuha! Nevedel som, že si taká ohybná. To sa mám načo tešiť." povie a mne trvá pár minút kým to pochopím.

,,Hej! Ty prasco." zasmejem sa a on sa uškrnie.

Sadnem si na zem a pomaličky zbieram kvietky. Nakoniec som si z nich uplietla venček. James si sadol vedľa mňa a užíval si ticho. Ja som mu nasadila venček a zobrala mu foťák.

,,Úsmev!" poviem a cvaknem ho.

Potom James dá venček mne a cvakne aj mňa. Spoločne si pozrieme fotky a smejeme sa jak sfetovaní. Rýchlo vytiahnem mobil a nastavím prednú kameru. Dám sa k Jamesovi a dám jeden z mojich najkrajších úsmevov.

,,Syyyyr!" bola to pekná fotka.

Usmiala som sa a pozrela sa na Jamesa. Pripadalo mi to ako z nejakého romantického filmu. James sa na mňa tiež pozrel. Dívali sme sa navzájom do očí a potom...

Weird? Only UNIQUE!Where stories live. Discover now