Výlet 1/2

420 18 5
                                    

Marinet
Utíkalo to hrozně rychle, Adrien se s otcem udobřil a Ana se vrátila domů od mé tety Mii, kde chvíli přibývala. Už zítra odjíždíme do České republiky na ty přebory. Já jdu s Adrienem, Alyou a Ninem na sedmiboj. Já se nemůžu dočkat zítřka Tikki. To sice jo, ale ještě si si nezačala ani balit kufr. Ježíš Tikki, já jsem takovej pitomec. Ale ne nejsi, jen si začni balit a já ti pomůžu. Díky tikki, jsi fakt kamarádka. Tak ale teď rychle balit. Za dvě hodiny jsme to měli konečně zbaleno, protože jsem polovinu věci hledala asi hodinu. Bylo 22:00 a já si lehnula na postel a hned usnula. Ráno jsem se probudila přikrytá. Asi mě byla navštívit číča. Nad tím jsem se musela pousmát. Uviděla jsem na budíku 7:30 a vystřelila z postele jako raketa a začala se připravovat, protože sraz u školy je v 8:00. U školy byla naštěstí včas. Pak nastoupila do autobusu a seděla spolu s Adrienem, Nino a Alya seděli za námi a Alix s Kimem před námi. Celou cestu jsme si všichni povídali, Lila Nath usnuli a spali celou cestu. Jsou tak rozkošní. Awww. Jeli jsme tam hodně dlouho. Jela s námi naše třídní a Ana, protože vyhrála jednou diamantovou ligu. Když jsme vjížděli do Prahy tak bylo vidět, že některá místa jsou rušnější, ale i klidnější. Působila na mě hodně historicky. Byli jsme ubytováni v hotelu hvězda. Byl opravdu nádherný. Potom jsme dojížděli na stadion Kotlářka (to víte, já tam zrovna už 6 let dojíždím na tréninky :-) ). První den jsme se poflakovali a užívali si tak krásného a ramantického místa, ale né tak romantického jako je Paříž. Pokoje byli po dvou. Já byla samosebou s Adrienem, Alya s Ninem, Alix s Kimem :mezi nima to poslední dobou docela jiskří :-) : a Lila s Nathem. Večer jsme si užívali bezvadně. Všichni jsme hráli flašku na pravdu nebo úkol. Jednou dával Kim úkol nebo parvdu Nathovi. Nath si vybral radši pravdu, protože Kim věděl, že jsem se mu líbila, tak aby mi nebo Adrienovi neublížil, protože to jsou dobří přátelé, ale né takový jako s Ninem. Stejně si Kim našel cestu, jak ho ztrapnit před jeho vlastní holkou. Řekl : je pravda že si žárlil na Adriena, když jsi ještě neměl Lilu, protože se ti před tím líbila Marinet. Jo. odsekl dost nasupeně. Naštěstí si byla Lila odskočit a než přišla, tak se hrálo dál. Potom jsme skončili, když už nám došli nápady. Každý jsme šli do svého pokoje. Z pokoje Aly a Nina bylo slyšet, že si to doslova užívají. No, já a Adrien jsme si to rozhodně užívali. Od pokoje Alix a Kima jsme slyšeli starou dobrou známou polštářovou bitvou. Nejspíš se skvěle baví. Ráno jsme byli čilí jako rybičky. Nasnídali jsme se a sbalili jsme si věci s sebou a vyrazili na stadion....

Já vím já vím. Ukamenujte mě. Radši už nic nebudu slibovat, prostě to bude vycházet hodně random. Plus od 1. do nevím kdy, přibližně 2 týdny. A potom jak bude WiFi a jak čas. Dobrou a pardon že takhle pozdě vychází a proto to dobrou (je 22:39). Mějte se kouzelně Vaše Via Marinet
A hezké sny 😄

Kouzelná Beruška a Černý Kocour a Secret Agents Kde žijí příběhy. Začni objevovat