one

40 3 0
                                    

Jungkook pov

Aq sedang termenung memikirkan masalah ku...tanpa ku sedari..air mata jantan ku menitik..perit..

Han..a"terketar ketar aq menyebut suara perepuan yg aq amat rindu itu..

Hana bila awk nak balik...saya dah nak gila hana"kataku dalam tangisan walupun aq tau dia tidak akan datang semula.Kalaulah aq x tinggalkan dia...

Flash back

Oppa!!Hana minta maaf sebab buang "benda"oppa..hikk...oppa..sakit.."jerit Hana dalam tangisan kerana aq melibaskan rotan pada badannya..Yup aq tengah marah sekarang ni..sebab apa? Heh!!sebab dia buang Dadah aq..

Huh!!kau tahu x aq habiskan duit aq sebanyak 50 juta won untuk beli "benda "tu kau senang senang je buang..kau fikir aq beli tu pakai apa ha!pakai SAMPAH!!"jeritku.

Mian oppa...hikk..mian.."tiba-tiba aq yerdengar ada orang membuka pintu rumahku..Aq terus sembunyi bawah meja rumah ku manakala Hana masih di atas lantai..

Hei!!mana suami kau ha??"tanya seorang lelaki suara garau .

X..tak tau"balas hana..

X tau?heh...ke kau nk aq bunuh kau dulu baru kau nk beritahu"kata lelaki itu lagi lalu mengeluarkan sebilah pisau dari poketnya..

D..ia...x de..hikk..jebal.."kata hana lalu menangis..

Nak mati pun nak menanggis lagi"soal kawannya pula.

Aq memandang Hana..sampai begi tu sekali dia protect aq...tapi aq membalasnya dengan menhina dia ,pukul dia..tak terbilang..

Tiba-tiba ada cecair hangat terkena muka ku..aq musah mukaku yg terkena cecair itu dan melihat tangan ku...

Da...darah!!

Lalu aq memandang Hana..
Dia sudah terkulai di atas tangan manakala lehernya madih terpacut mengeluarkan darah..

Aq melihat makhluk kejam tafi sudah pulang lalu aq keluar menghampiri Hana..dengan belinang air mata

Hana"kata ku kepada hana
.

Hana-ssi"kataku sekali lagi..

Hana ssi maafkan oppa hikk"jeritku lalu meluk tubuh hana..walaupun aq tau hana x boleh membalas pelukkan ku.

End flash back

Tbc...
Vote juseyo...

By Min Erick

DOPEWhere stories live. Discover now