Aralık 2014

48 9 17
                                    

Sadece sen.

Aralık ayının ilk haftasıydı sanırım.Feyza ile kafemizde oturmuş çayımızı yudumlarken.Birden Feyza telefonumu istedi.Hay amına koyim ben telefonda hiç bir şeyi silmemiştim.Feyza bunları gördüğünde benden nefret edecekti.Ben hemen yok sırasımı şimdi demeye başladım.Ama Feyza çok inatçıydı.En sonunda telefonumu verdim.Her yeri sırasıyla kontrol etmeye başladı.Feyza bunu yaparken kendini kaybetmişti.Ben ise onu izliyordum.Ve az sonra masadan kalkıp gideceğimi hayal edebiliyordum.Bitecekti.Evet,çünkü Feyza'nın bunu yapması ile bana güveninin olmadığını şimdiden anlamıştım.Çok geçmeden Feyza bunlar ne Efe!Diye telefonu önüme attı.Gözlerinin içine baktım derin derin.Az önce Feyza'yı iyicene süzdüm.Bedenindeki her ayrınıtıyı en ince ayrıntısına kadar hafızama kazıdım.Aslında Feyza'ya açıklama yapabilirdim.Geçmişte ne kadar pislik biri olduğumu ama şimdi olmadığımı anlatabilirdim.Fakat buna gerek duymadım.Çünkü zaten Feyza bana güvenmiyordu.Bir anlamı yoktu.Hiç bir şey demedim.Ayağa kalkıp gittim.Facebookumun şifresini değiştirip tekrardan dondurdum.Bütün sosyal medyalarımı kapattım.

Bu olay olduğunda Pazar günüydü ve ertesi gün okul olduğu için Feyza'yı okulda defalarca gördüm fakat hiç konuşmadık.En sonunda Feyza'ya çıkışta bizim kafeye gidelim diye haber gönderdim.Tamam demiş.Çıkışta birlikte bizim kafeye gittik.Fakat hiç bir şey söylemedik.Ordaki tahta banklardan birine oturup denizi izlemeye başladık.Ben başladım Feyza'ya geçmişimden bazı pisliklerimi anlatmaya.Bu sırada Feyza başını omuzuma dayadı.Ben anlatıyordum Feyza susuyordu.Hiç Feyza'nın suratına bakmadım.Denizi izliyordum.Dalıp gitmiştim aslında.Sonra birden Feyza birlikte gittiğimiz İncir Reçeli 2 filminde çalan o şarkıyı açtı.Feyzanın başı hayla omuzumdaydı.Bir ara ona baktığımda gözleri yaşarmıştı.Allah'ım bu nasıl bir masumiyet.Ağlamasının nedeni benim gibi bir pislik,aynı zamanda onu teselli eden yine benim omuzum.Bir anda dayanamayıp Feyza'yı kaldırdım.Kafasından tutup alnımı alnına dayadım.Bir süre öyle göz göze durduktan sonra.Özür dilerim sevgilim.Yine sen haklısın.Bak bu ayrılık ikimizede yaradı hem nasıl da özlemişim seni deyip saçlarını derin bir iç çekerek kokladım.Feyza'nın gözlerinden hayla yaşlar süzülüyordu.Şarkı başa sarmıştı.Alnımı tekrar Feyza'nın anlına dayayıp gözlerinin içine baktım.Öyle masum bakıyordu ki...Bir an bende dayanamadım ve gözlerimden yaşlar süzülmeye başladı.Sonra ikimizde aynı anda sımsıkı sarıldık.Aynı anda açtık ağzımızı ve seni ben çok özledim diye haykırdık.O gün birbirimize sarılarak saatlerce oturduk.

Bu sırada Aralık ayının sonu gelmişti.Yılbaşı gecesi için hiç bir planım yoktu.Taaki 31 Aralık gecesine kadar.O gün Feyza babasını ikna etmişti ve kız arkadaşında birlikte yılbaşı kutlayacaklarını söyledi bende peki git dedim.Ama sende gel dedi.Sonra ekledi hem onlarda çift ben yanlızmı kalayım.Hemen tamam öyleyse adresi ver 8 gibi çıkıp geleceğim dedim.Evdekilerle dövüşüp çıktım.Normalde yılbaşı gecesi benim için bir anlam ifade etmez fakat Feyza olunca işin içinde bambaşka duygulara kapılıyorum.Derken buluşacağımız saat geldi çattı.En sonunda buluştuk.Feyza,ben,İlknur ve ilnurun sevgilisi.Çok iyi insanlardı ilk bakışta anladım.Her neyse ilknur bu gece için evi ayarlamıştı.Onların evine doğru gittik.Yol çok uzunda ama nasıl geçtiğini anlamadık.En sonunda varmıştık.Feyza çok mutluydu fakat ben pek rahat değildim.Her neyse içeri bir girdik.Masalar kurulmuş hazır.Bİra,şarap,rakı,viski,çerezler,mezeler,çikolatalar.Oturduk gır gır şamata sohbete başladık.Feyza yanımda oturuyordu onu çaktırmadan seyrediyordum.Onun mutluluğu benim mutluluğumdu.Biz Feyza ile fazla alkol yanlısı değildik bu yüzden birer bira içiyorduk.Benim için olsada olur olmasada geçmişte görmüşüm zaten.Biz bira içerken ilknur ve sevgiliside birer viski aldılar.İlknur ve sevgilisi anılarını anlatırken zaman geçti saat 10 oldu.Feyzanın babası 11 e kadar izin vermişti.Ama Feyza'nın umurunda değildi.Ben daha biramın son yudumumu çekmeden Feyza ilknurun yarım bardak viskisini kafaya dikti.Anlamıştım Feyza kafayı bulmuştu.Hemen hadi kalkalım dedim.Fakat Feyza hayır içicem diye tutturdu.Bir ara mutfağa gitti dolabı açtı.Bende engel olmak için yanına gittiğimde Feyza boynuma sarılıp dudaklarımı öpmeye başladı.Feyza'nın kafasının güzel olduğunu bildiğim için onu çaktırmadan gitmeye ikna etmeye çalışmaya başladım.Bu sırada ilknurun sevgilisi pişşt çifte kumrular ayıp ayıp ortalık yerde dedi,şakayla karışık.Sonra Feyza aldırmadan kolları hayla boynumda gözlerimin içine bakarak 'seni çok seviyorum aşkım' dedi.O an onunla orda sevişmek istedim ama kendime engel oldum.Kendi kendime içimden sövüyordum.En sonunda saa 10:40 ta çıktık yolda giderken Feyza'yı ayıktırmaya çalıştık.Bir soda aldım yolda.Sodasını içmeden bıraktı.Artık Feyza'yı ilknur ve sevgilisine bırakmanın zamanı gelmişti.Çünkü onlar babasına teslim edecekti.Adam beni tanımıyor ki amına koyim.İlknurun sevgilisini bile abisi sanıyormuş.Feyza'yı ilknugile teslim edip dolmuş durağına doğru yürümeye  başladım ama hiç rahat değildim.Gizli gizli takip ettim onları.En sonunda Feyza'yı babasına teslim ettiler.Evlerine girene kadar takip ettim.Feyza babasına sarhoş olduğunu belli etmemek için şekilden şekile giriyordu.Öyle tatlıydı ki.

Ve ben de en sonunda evin yolunu tuttum.Feyza eve vardıktan 1 saat sonra mesaj attı bana.Ve şöyle bir yalan söyledi kusura bakma aşkım eve yeni geldik babamla biraz kafede oturduk.O günden sonra Feyza'ya olan güvenim tamamen yıkılmıştı.Ama hiç taviz vermeden sorun değil aşkım dedim.O gece ben de Feyza'ya bir yalan söyledim ve ona uyuyorum diyerek iyi geceler mesajı attım.Fakat sabaha kadar Feyza'yı düşündüm.Neden böyle bir yalan söylemişti ki?Bunları düşünürken uykuya daldım.

Aralık ayı ilişkimiz için %50 iyiydi.Artık Feyza yavaş yavaş gerçek yüzünü göstermeye başlıyordu ve beni kendinden soğutmaya çalışıyordu.Ayrıca benden bir şeyler gizlediğini seziyordum.Aralık ayı bu tarz sıkıcı ve yıpratıcı olaylarla geçti gitti...

Üç ÖpücükHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin