Mobilden yayınladığım için ithafı buraya yazacağım.
sei132 ye ithafen
Doğru cevap "Ivan" olacaktı. Ivan'ın cüssesi büyük olduğu için Nathänael arkasından görünmüyor. Ama fangirller onun orada oturduğunu bilir😜
Tahtayı nasıl görüyor merak ediyorum. Belki de göremediği için kendini resme vermiştir.Neyse. Bu bölümde Miraculous'un en sevdiğimiz bölümlerini karşılaştıralım!
Benim en sevdiğim üç bölüm:
Jackady
Lady Wi-Fi
Dark CupidSebepleri:
Jackady'de Hawk Moth'un Gabriel Agreste olduğu neredeyse kesinleşiyordu. (Bunu bir sonraki bölümde detaylı açıklayacağım.)
Lady Wi-Fi'de akumatize edilen kişi Alya'ydı. Alya'yı nedense çok seviyorum. Bir de neredeyse kimliklerini öğreniyorlardı. Ama Chat Noir cesaret edemedi. Ladybug'un onu gerçek kişiliğinde sevmeyeceğinden korktu. En temel sebebi bu zaten. Tema Şarkısında da geçiyor: "Kaderi dışında yaşadığında beni sevmeyecek birini sevmekten korkuyorum."
Dark Cupid'de Ladybug, Chat Noir'yı öpüyordu. Her ne kadar Chat Noir bunu hatırlamayacak olsa da... En çok beğendiğim sahne kart sahneleriydi. Ama kartın üzerine konan uğur böceği çok şüpheliydi. Benim düşüncem: Ya bunu Tikki Marinette için yaptı ya da Marinette'in farkında olmadığı bir gücü var. Eğer öyleyse acaba Chat Noir de kedileri kontrol edebiliyor mudur?
Sıra sizde! En beğendiğiniz bölümleri ve sebeplerini yorumlara yazın. Çok eğlenceli oluyor.
Fangirl Sorusu: Ladybug Marinette'e dönüşürken en son hangi beneği kayboluyor?
Yorumlarınızı bekliyorum.
Medya: Ben de anlayamadım. WTF diyorum sadece.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Miraculer El Kitabı
FanficMiraculous bilgi kitabı -Teoriler -Editler -Shipler -Comicler Ve daha fazlası...