12-kapitola

1.7K 77 3
                                    

‘‘Miláčku dneska to nepůjde‘‘ přišla mi sms od Jamese jak už jsem byla doma.

‘‘Jakto?‘‘

‘‘Vlastně nikdy to nešlo, měl jsem tě jen kvůli tomu abych vyhrál x-factor‘‘

‘‘že si děláš srandu?‘‘

‘‘ne.‘‘

‘‘a co to navždy?‘‘

‘‘Zmizelo to. Takže  je konec. Čau‘‘ jakmile jsemto dočetla vhrnuly se mi slzy do očí. Šla jsem do koupelny a už se chystala vzít žiletku. Když v tom jsem si vzpomněl co jsem slíbila Miley. Vzala jsem rychle mobil a vytočila její číslo.

‘‘Ahoj Kath copak se děje?‘‘

‘‘N-no víš Mile-ey ..‘‘ než jsem to ztačila doříct tak to Miley zavěsila.

Po asi 20 sekundách mi přišla sms.

‘‘Za 10 minut jsem u tebe‘‘ a byla od Miley.

A opravdu za 10 minut zazvonil někdo na zvonek. No né někdo ,ale Miley. Jakmile mě viděla. Ubrečenou s červenýma očima rychle mě objala a zeptala se co se děje.

‘‘No v-víš.. Já a James.Už .. No prostě ukončil to‘‘

‘‘Proč?‘‘

Ukážu Miley ty smsky a ona sepne rty do jedné pevné linky. Nevypadala zrovna nadšeně.

‘‘Já mu jednu fláknu!‘‘

‘‘Klídek Mil‘‘

Za chvíli se obě dvě celkem uklidníme a pokoušíme se na to zapomenout. Koukáme na televizi když najednou..

‘‘Exkluzivní zpráva! Dívejte kdo toje to je James. Ona ten který vyhrál x-factor . Našel si náhradu? Nebo to byla jen hračka?‘‘ Kouknu na Miley a ona se na mě usměje a řekne..‘‘zapoměn na něj.Budou tady i ti kteří tě budou  milovat.‘‘ Pevně mě obejme a já jí věřím.

Miley odchází asi okolo deváté večer a já nemám co dělat. Jdu si tedy lehnout a zkusím se prospat.

*z pohledu Miley*

Chudák holka už je to tenhle měsíc druhý kluk kvůli kterého spadla v lásce.

Najednou mi zvoní mobil.

tak tady je další část:)) možná je zase kratší ,ale snad to nevadí:) jinak děkuju za ty reads!:) přibývají docela rychle a já jsem vám vděčná:)

ale přemýšlím jestli se vám vůbec tahle story líbí:/

Podle *vote* a komentu uvidím kdy přidám další:/

Justin Bieber? No problem. (Czech Story)Kde žijí příběhy. Začni objevovat