bahagian 1

6.7K 1 0
                                    

Inilah hidup aku sebagai gadis remaja yang bebas. Keluar waktu malam atau tak balik rumah satu perbuatan normal bagi aku. Op! Sebelum tu..nama aku Haniz syakila orang panggil aku sya. Umur aku 17 tahun calon spm tahun ni. Aku ada sorang teman lelaki nama dia Ryan Ashraf umur dia 20. Aku sayang gile-gile kat mamat ni.. Sekarang bermulalah kisah aku.

'Sayang buat apa tu?' mecej masuk daripada ashraf 'baring je biy..' laju aku balas. Ashraf mecej sebab nak ajak jumpa.. Aku pun berjumpa dengan ashraf di kondo ashraf.

'Sayang teman biy malam ni..' suara ashraf ditepi telingaku, aku turutkan sahaja. It okey.. Ashraf memang selalu suruh aku teman dia tapi tidur lain bilik.

Tetiba malam ni.... 'Sayang boleh buke kejap tak pintu ni..biy ada hal la dengan sayang' aku pun membuka pintu sebaik sahaja ashraf mengetuk pintu bilik tidur ku. Ashraf menutup pintu dan mendekati ku sebaik sahaja masuk ke dalam bilik ku. 'Ke..ke..kenapa ni biy..' suara aku seakan gagap ketakutan dengan sikap ashraf.
'Sayang...sayang biy tak..', 'mestilah sayang sayang biy', 'kalau biy mintak something sayang bagi tak?' aku terdiam kerana belum memahami kehendak ashraf.

Tangan ashraf menyentuh bahuku,menarik tubuh ku rapat dengannya perlahan. Aku terkaku...jantung ku berdegup kencang..satu rasa yang belum pernah aku alami membuat aku berdebar.

Ashraf mengangkat wajah ku lalu mencium bibir ku. Ah! Satu nikmat aku rasakan, aku biarkan saja ashraf mencium lembut bibir ku.

Ashraf turut meraba seluruh tubuh ku. tubuh ku kekejangan. Ashraf mengangkat ku lalu ditempatkan aku di atas tilam empuk. Pakaian ku ditanggalkan manakala, ashraf hanya memakai boxer.

Payudara ku menjadi mangsa makanan ashraf. Fussy ku diramas. Aku kini kekejangan ditahap klimaks. Ashraf menjilat fussy ku, oh..! Inilah nikmat yang tak pernah aku rasakan. Tangan ku memegang pedang ashraf yang sudah terpacak ingin memasuki ruang mahligai ku. 'Sayang buka luas kaki ni biy nak masuk..sayang tahan tau sakit sikit je' aku mengangguk dan membuka kaki ku.

'Ah!! Sakit biy..jangan biy.. Sakit sangat ni..sayang tak tahan..' ashraf terus mencium bibir ku,aku terdiam walaupun sakit tapi itulah nikmat yang aku rasakan malam ini.

Pedang perisai milik ashraf telah meragut daraku dengan kerelaan ku. Fussy ku kemerahan menahan perit. 'Sayang Tahan tau..biy nak enjut laju ni tak tahan la lubang sayang ni best la..'

Aku menggemgam cadar tilam menahan tusukan batang ashraf. Punggung ku diramas,mulut ku sibuk menjilat batang ashraf seperti menjilat lolipop.. Auch!! Nikmat yang tak terkata.

Malam berlalu pergi. Kenangan semalam cukup membahagiakan aku walau fussy ku terasa seakan membengkak dibaham oleh ashraf semalam.

Semanis Bicara BibirWhere stories live. Discover now