36. Bölüm - Huzur

1.6K 113 27
                                    

Geç bir bölüm mü?
Ama bu sefer cidden suçum yok.
Çünkü bölümü yazdığım halde internetim yoktu. Hâlâ yokta işte bunu yayınladığım zaman olacak.
Yazarınız yine bir uçak yolculuğunda bu bölümün azcığını yazdı ama çok yorulunca geri kalan yolda uyudu...
Neyse çok tutmayayım :)
İyi okumalar.

Bu arada Yuşa'ya adını veren güzel kalpli insan umarım herşey (hayırlısıyla) sevdiğin ve dilediğin gibi olur! <3

~Ahu~~
"Kim o?"

"Bizzz!"

Gülümseyen bir yüzle kapıyı açan Alya abla bizi "hoşgeldiniz" diyerek içeri aldı. Tam Yuşa nerede diye soracakken henüz yeni tanıştığım Emir abi elinde bebekle odaya girdi. Mete yeğenini kucağına alırken kafam bir anda uçuk hayallere gitmişti. Neyse ki hızlıca gerçeğe dönebilmiştim. Alya abla mutfağa doğru gidince peşinden gitmiştim.

"Ee Ahu okulda kapandı rahatsınız artık. Tabi sınav derdiniz yok. Zamanında ne çok çalışmıştım ben o sınavlara. "

"Biz sınav çalışacak tipler değiliz sanırım. Babam okulu bitirdiğim için yeterince mutlu. Bu yüzden de özel üniversiteye kaydettirecek. Mete zaten rahat o konuda. "

Alya abla tenceredeki yemeği karıştırdı. Yemeği karıştırıyorken bir yandan da dalmıştı. Bazen okadar çok dalıyordu ki kafasındaki düşünceleri çok merak ediyordum.

"Sigarayı azalttın mı?"

"Pek değil. Mete yanımda içmese daha kolay olabilir."

"Hâlâ iki paket mi? "

"Hayır, biraz azalttım yani önceden rahat 40 tane içiyordum günde. Şimdi 35 felan oldu. Sana komik gelebilir ama düzenli içen birisi için bu büyük bir başarı. "

Alya abla kafasını salladı.

"Emir azalttı baya. Bebek olunca tabi yanımızda içemedi. Sizde azaltsanız iyi olacak. Özellikle de sen Ahu! Mete senin kadar içmiyor. "

Haklıydı. Çünkü ben çok uzun zamandır iciyordum; 13 yaşımdan beri.

"Uzun zaman olmuş Alya abla. 5 yıldır sürekli yapılan bir şeyi bırakmak çok zor. Yani imkansız değil tabiki ama önce kafada bitmesi lazım. O da henüz olacak gibi durmuyor. "

Alya abla ocağın altını kapattı ve gözlerimin içine baktı.

"Ancak sen daha çok zaman ekliyorsun bu süreye. Birinden kurtuldun, ve ondan kurtulmak daha zordu. Ya kurtulmasaydın? Belki şuan ne Mete ne de sen burada olmayacaktınız. Biraz daha uğraş Ahu. Çok mesafe kat ettin. Bunu devam ettirebilirsin. Bak Mete de çabaladı. Çok zor oldu ama ikinizde büyük bir zarardan kurtuldunuz. "

Belki de çabalamaktan yorulmuşumdur.

"Zor Alya abla. Ben her güçsüzlüğümde bir sigara yaktım bu yaşıma kadar. Şimdi bütün güçsüzlüklerimi onunla birlikte bırakmak benim için çok zor. Çünkü sorunları çözmeyi öğrenmedim hiçbir zaman. Bir sigara yaktım, bir kadeh içtim, bir hap aldım. Şimdi bile bazı basit sorunları kafamda düşününce işlerin içinden çıkamıyorum. Yeni yeni öğreniyorum hayatı, insanları... "

"Önemli olan zamanla da olsa bir karar vermek. Eğer kafana koyarsan yaparsın. "

Alya abla elime el bezini verdi ve masayı sildim. Tabak, kaşık, çatal, bardak ve peçete koyduktan sonra ortaya da salataları koydum.

"Bunları ne ara yaptın abla ya? Hem de küçücük bebekle. "

"15 gündür yattığım yeter. Bugün size güzel bir sofra hazırladım. Hadi sen beyleri çağır da Yuşa'yı da al. "

Düşlerim Bir Gizli Hazine ~İSLAMİ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin