- Кейти готова ли си?
- Да мамо!
- Добре хайде да тръгваме тогава.Майка ми и баща ми ме чакаха в колата, готови вече да се отърват от мен. Аз съм Кейти и съм на 16, днес се местя да живея при дядо ми защото родителите ми отиват в чужбина, а не искат да ме разнасят на всякъде с тях за това ще живея при дядо ми Ким Уо Бин, той е кореец. Аз съм дете от смесен брак, майка ми е корейка а баща ми е българин, бил се влюбил в мама още от пръв поглед. Аз не изглеждам много като корейка по скоро изглеждам като българка. За това повечето ми съученици ми се подиграват, че съм чужденка и както се досещате, аз съм аутсайдерка която я е срам да отговаря в час щом я питат. Нямам приятели тук тъй че никой няма да ми липсва.
И ето че от големия град Сеул пристигнахме в град Бусан. Тук е спокойно и красиво, природата също е уникална. Стигнахме пред домът на дядо, той стоеше пред прага и ни чакаше с неговата голяма и лъчезарна усмивка от която забравях всички тревоги, от двете му страни стояха две момчета сигурно бяха от пансиона. Дядо ми имаше момчешки пансион, той сля къщата си с пансиона за да има повече място за всички момчета, той ги обичаше като свои деца. Дядо ми е невероятен човек!
Паркирахме и слязохме.
- Добре дошли! - извика дядо.
- Добре заварили татко! - отвърна му мама.
- Как пътувахте?
- Добре! - отвърна тате.
- А как е моята безценна внучка?
- Леко съм притеснена дядо.
- Не се притеснявай бързо ще свикнеш ;).
- Сигурна съм щом си до мен! - прегърнах го силно.Влязохме вътре, леле къщата е още по-голяма от вътре, от едната страна на къщата се извикаха прелести стъпала украсени с най-красивия мрамор, имаше красиви стъклени полилеи все едно бях в Белят дом! Влязохме в хола и, той не отстъпваше по големина имаше един прекрасен червен диван и един фотъоил пред него. Целия хол беше препълнен с момчета, всички от пансиона са тук.
Аз седнах по средата на дивана, а от двете ми страни седнаха родителите ми на фотъойла срещу нас седна дядо.
- Момчета какво трябва да кажете на нашите гости? - дядо погледна към момчетата.
- Добре дошли!- леле казаха го така все едно, че са го репетирали с дни.
- Леле наистина си ги направил добри и възпитани момчета- каза с усмивка мама. - Е май стана време да тръгваме- каза татко.
- Вече!- изненадах се.
- Чао миличка звънни ми по всяко време! - разплака се мама.
- Разбира се ще ми липсвате и се пазете моля ви!
- Добре скъпа! - прегърна ме татко и една сълза падна от лицето му.
След малко колата потегли няма ги вече сега имах само дядо.- Хайде миличка да те заведа да видиш стаята си. - каза ми дядо.
- Добре само да си взема куфарите!
- Не не ти сигурно си изморена от пътуването неща някое от момчетата да вземе багажа ти! - Нека аз дядо! - предложи едно от момчетата беше доста сладък и имаше толкова чаровна усмивка.
- Добре хайде да тръгваме.- подкани ни дядо.Започнахме да се качваме по красивите мраморни стълби. Къщата беше на три етажа,имаше и две крила лявото беше на дядо а от дясно беше на момчетата. Стаята ми беше на третия етаж в лявото крило.
- Стигнахме!- извика дядо. - Харесва ли ти стаята.?
- Да много! Благодаря дядо!
- Няма защо ;). Е сега ви оставям защото имам работа!
- Добре дядо.След минута мълчание, момчето проговори.
- Ами ето ти куфарите между другото аз съм Лухан а ти си?- отново тази чаровна усмивка.
- Аз съм Кейти и благодаря за помощта.
- Приятно ми е Кейти и няма защо. Е сега те оставям до следващия път ;).- усмихна се и си тръгна.Леле стаята ми беше в лилаво, леглото ми беше огромно навсякаде имаше малки ратфчета по които започнах да подреждам нещата ми.
Гардеробът ми беше доста скъп и голям, подредих си цялата стая, сега оставана само да закача плакатите ми които не бяха малко. Пуснах си музика на слушалките, песента беше на любимата ми К-поп
група BTS- Boy in luv(обожавам я!). Започнах да закачам плакатите, първият беше на BTS после го последваха доста плакати на моите любими
К-поп групи, както и на актьори като MBLAQ (група) и Ли Мин Хо (актьор) също и на любимата ми рок група Black Veil Brides. Стаята ми е вече готова!След това излязох на терасата, от нея се виждаше цялото дясно крило на къщата. Изведнъж се загледах в една от стаите от среща и какво да видя едно от момчетата по боксерки изчервих се, леле имаше тяло на модел! Има кестенява коса и кафяви очи, сладък е! Ооо не погледът му се срещна с моя божее той ме видя!!!!
........................................................................................................................................................
Здравейте това е първата история която пиша надявам се да ви е харесала! Извинявам се за допуснатите грешки!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Момчетата и аз
RomantizmКейти отива да живее при дядо си който е собственик на момчешки пансион. След това тя започва да преживява различни приключения и любовните авантюри не остават по-назад.