2016. 10. 10. - Hétfő
Az ébresztőórám irritáló hangjára ébredtem. Nyöszörögve kikapcsoltam és szidva az Iskola feltalálóját, kimásztam az ágyikómból és a fürdőbe vettem az irányt. Letusoltam és elvégeztem minden dolgom bent ezért kimentem egy szál törölközőben. Elkezdtem kutakodni a ruháim között. Elővettem egy fekete csipkés melltartót és egy olyan bugyit, egy pink félvállas pólót amire türkízkékkel rá van írva, hogy I ❤ NEW YORK, és egy szürke csőnadrágot. Elkezdtem felöltözni, mikor végeztem vissza mentem a fürdőbe fésülködni és sminkelni.. Hisz azt muszály ( najó csak viccelek.. ) khm.. Azaz muszáj. Szőke hajamat hagytam a vállamra omolni, tengerkék szemeim kiemeltem egy kis tussal, szemceruzával, szempillaspirállal, korrektorral és még sok mindennel.. Miután végeztem, elindultam le a konyhába de útközben a húgomba ütköztem.
- Nem tudnál jobban vigyázni? Majdnem elestem! - szinte kiáltom a szavakat majd össze szorítva a kirúzsozott ajkaimat letipegtem.. Még mindig felháborodottan ( van ilyen szó? Idk.. Szerk. ) leültem az asztalhoz. Ott megettem egy zsírszegény gofrit és felpattanva a helyemről, felkaptam az 5 cm magas, fekete magassarkúm és a vállamra kaptam a táskám.
- Anya! Elmentem! - a kezem már a kilincsen volt amikor meghallottam anya hangját... Nane...
- Zoe! Vidd el a húgodat is, köszi! - kiáltotta vissza.. Kurvajó...
- Rendben! Emma!! Gyere már! Még a végén miattad késünk el! - mentem a konyhába mert, ott láttam utoljára. Épp evett. - Emma drága.. Gyere már! - Istenem de feltudnak húzni már reggel...
- Megyek, Drágalátos nővérkém.. - azzal a kajáját otthagyva kapta fel a táskáját és a telóját, én is felvettem az egyém és kisétáltam a házból egyenesen a kocsimba. Emma pedig hátra ült, míg én a volánnál. Elindultam a húgom sulijához ott kitettem és mentem a Középiskola felé. A kapuban várt.....∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆∆
Sziasztoooook! Remélem tetszik az elsó rész! ^^ tudom nem a leghosszabb de most csak ennyi jutott eszembe D: Gomenasai minnasan :b