#11 Zvládnu to vůbec?

36 6 0
                                    

Přestala jsem myslet na Denisu. Nevnímala jsem ostatní co deno denně pomlouvají. Všichni nenávidí? No a co. Stejně mám pořád Pana Dokonalého!

Probudila jsem se vedle Vojty. Když spí vypadá strašně roztomile. Takhle mu to možná sluší víc. Vždyť nemá ani triko! Má jen trenky a rozcuchané vlasy. Přitisknu se co nejvíc k němu. Vojta se probudil.
V-"Dobré ráno lásko. Jak pak si se u vyspinkala?"
Nechápu jak ti dělá ,že mě vždycky úplně rozhodí.
-"S tebou se spí dokonale. Abych ti tady nezůstala na pořád!"
Řeknu a začnu se smát. Vojta se dokonale usměje.
V-"Kéžby to šlo!"
-"Zachvilku bych omrzela jako asi každýho koho znám"
Přestala jsem se usmívat.
Vojta se na mě podíval. Má dokonalé hnědé oči, jsou úplně upřímné.
V-"Jsi ta nejdokonalejší, nejkrásnější a nejchytřejší holka co Jsem kdy viděl. Nikdo by nemohl překonat Lásko!"
Rozbrečela jsem se. Tohle mi nikdo nikdy neřekl. Je úžasnej.
-"Škoda ,že si to samí nemyslej moje bejvalí "nejky".Nenávidí kvůli lži, jak tu Denisu nesnášim"
V-"To se spraví uvidíš, navíc nepotřebuješ je, máš předsi !"
Přestala jsem brečet a začala se smát.
-"Můžu se jít vykoupat? Zachvilku začíná škola a bych nerada přišla pozdě"
Vojta kývl a já se šla vykoupat. Svlékla jsem se a nechala na sebe lít litry a litry žhavé vody. Když jsem se konečně dokopala k tomu vylézt z vany ,otřela jsem se do ručníku a vzala si kraťasy a triko. Vyšla jsem z koupelny a uviděla Vojtovi rodiče. Sakra! Včera tu nebyli.
Vojty mamka-"Dobrý den, co tady děláte slečno?"
-"Ehmmm n-n-noo,-víte Voj-jta a a "
Najednou přišel Vojta a stoupnul si vedle mě.
V- "Mami ,tati tohle je moje přítelkyně Adéla, říkal jsem vám o "
V. Mamka-"Ahaa Promiňte Adélo ,že jsem vás takhle přepadla, ale pochopte , když přijdu domů a uvidím holku vylézat z koupelny ,nejsem zrovna potěšena"
Řekla s úsměvem. Najednou si uvědomím ,kde jsem.
-" Moc se vám omlouvám ,ale včera jsem neměla kam jít a Vojta se mi nabídl ,že bych u vás mohla přespat"
Skvělí první dojem jsem asi nezvládla.
V. Mamka-" V pořádku, jsi u nás výtána"
Usmála jsem se . Vojta mě chytl za ruku a táhl mě spátky do svého pokoje.
V-"Promiň , měli přijet zítra jinak bych varoval"
-"Stydíš se snad za ?"
Řekla Jsem ublíženě.
V-"Samozřejmě ,že ne! Jen překvapili nic víc. Půjdeme se s nima nasnídat alespoň se seznámíš s mou mladší ségrou"
Šli jsme na snídani. S překvapením jsem si víc povídala s Vojty ségrou než s Vojtou. Je vážně super! Je jen o půl roku mladší než já.
Bára-" A když byl Vojta malej tak pořád chodil nahej!"
Začali jsme se smát. Už jsme museli jet do školy.
Mám ho vážně ráda.

🔜🔜🔜479🔙🔙🔙🔙

 Nejlepší Friendky-"Největší Fejky"Kde žijí příběhy. Začni objevovat