My life story

58 0 0
                                    

Ahoj jmenuju se Michaela ale lidi mi většinou říkají Míša a přátele Grejmi. Je mi 16 let a bydlím asi 17 km od Hradce Králové ( Česká republika). Bydlím na statku a moje hobby jsou celkově koně :). Do Třebechovic jsem se přistěhovala asi před 5 lety.

Když to vezmu od začátku a stručně... V HK jsem měla nejlepší kamarádku Janu. Každý den sme byly spolu venku, bylo nám fajn. Ale v 5. třídě přestoupila na gympl a já ve škole zůstala "sama". Začala psychická šikana, které jsem se neuměla bránit. S Janou jsem se viděla míň a míň. Na konci 6. třídy jsem přestoupila do Třebechovic a stěhovali jsme se. Hlavní důvod byl že moje máma chtěla mít svůj statek, tak ho máme :).

V Třebechovicích začala úpně nová část mého života. V nové třídě sem zapadla, poznala jsem super lidi. Měla jsem se fain. Až na jednu věc. Sice to bude chápat málo lidí ale už asi ve 12 letech jsem se zamilovala do jednoho kluka a vydrželo mi to až do teď :(. Je to nešťastná láska a bude asi i s nešťastným koncem. Všechno vám to povyprávím, ale jenom když to někoho bude zajímat. Když nebudu mít čtenáře tak je to zbytečný ;). 

Když to zatím vezmu tak rychle... Jmenuje se Tomáš a jsem do něj blázen :D. Spousta mých přátel si asi klepe na čelo jak se někdo může zabouchnout do takovýho idiota. No někdo může, zrovna já. Je to kluk s vlastním stylem a názorem. Občas něco přehání ale tak kdo ne. Mám u něj vlastní obrázek a všichni mi to vymlouvaj. Většina mých přátel mě odsuzuje za to co cejtím ale tak to mám i s tím že sem BELIEBERKA :). 

Prosím o komentáře a vote abych věděla jestli má cenu to psát :) a omlouvám se za pravopisný chyby jestli nějaké najdete :) Děkujuu :3

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Oct 14, 2013 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

My life storyKde žijí příběhy. Začni objevovat