JHOPE POV.
"Aishh..mana lah si jimin ni?? Dah satu jam dah aku tunggu. Baik aku ambil sendiri.." aku merugut lalu keluar dari bilik.
Aku melilau sekitar situ. Jimin masih tidak kelihatan. Aku mengambil keputusan untuk bertanya dengan jin hyung.
Tookk tookk
"Jin hyung!! "
Pintu pon dibuka.
"Kau nak ape?? " jin bertanya kepadaku sambil menggosok matanya.
"Hyung nampak jimin tak?? "
"Jimin? Dia bukan dengan kamu ke?? "
"Memanglah. Tapi tadi dia cari peti first aid. Sampai sekarang tak balik lagi.." jelas aku.
"Tadi aku ada nampak dia dekat depan bilik yang tengah tu.." kata suga yang sedang berbaring.
"Ishh..buat hal betul lah. Jom hyung teman aku pergi bilik yang tengah tu." Aku mengambil tangan jin.
Tanpa sempat jin berbalas, aku sudah menariknya pergi ke bilik tengah.
Tangan ku sudah mencapai tombol pintu. Baru sahaja aku hendak memulas, jin hyung menghalang.
"Wait..bukan ke ms.yoon dah warning jangan masuk mana-mana bilik selain bilik kita? "
"Yup. Tapi aku tetap nak buka juga.." aku terus memulas tombol pintu.
"JIMIN!! HUUAAA!!" Aku dan jin hyung menjerit.
Kelihatan badan jimin terbaring diatas katil. Dan kepalanya berada di lantai. Terdapat juga pisau yang tertusuk di perut jimin.
"What happened??!! " tanya member yang baru sahaja sampai iaitu suga, namjoon,taehyung dan jungkook.
"Omo! Jiminnie..." jin nangis teresak-esak.
"This is so disturbing. I'm going out. " kata Taehyung lalu keluar dari bilik.
JHOPE POV.
Pelik betul dengan perangai v ni tau. Aku mengejar taehyung.
"Yahh.. where are you going?? " tanya aku.
"Going to my room. Aku tak sanggup tengok keadaan jimin macam gitu." Balas v.
"Kau kenelah ambil berat. Kita kan kawan. Tak bagus lah kalau kau bla gitu je.." kata aku.
"Lantak ah! Aku dah malas nak cakap dengan kau. Ntah-ntah kau yang bunuh jimin."
"Aku?! "
"Yelah kau. Kau yang duduk sebilik dengan jimin! Mesti kau yang perangkap dia kan! " jerit v.
"Suit yourself!" Aku pon beredar dari situ.
TAEHYUNG POV.
Aku pergi ke tingkat bawah untuk minum air. Aku menuang air ke dalam cawan dan meneguknya.
Aku mengambil peluang ini untuk bersiar-siar di bawah. Aku nampak banyak barang-barang lama tetapi mataku tertumpu pada satu frame gambar.
"Woah...who is this??" Tanya aku pada diri sendiri.
Kelihatan ms.yoon bersama lima orang lelaki. Tetapi kelima-lima orang lelaki itu tidak mempunyai muka. Dan salah seorang lelaki disitu, mempunyai paras rupa jimin.
"Oh god! I know something is wrong with this house. I have to tell hyung!" Aku berlari ke atas.
Tetapi, langkah ku berhenti. Aku berfikir sejenak.
Kalau aku bagitahu hyung, mesti diorang nak cari jalan untuk keluar kan...tapi kalau aku tak bagitahu hyung, mesti aku akan hidup!
"I will make sure to be the one that escape this place. If i have to kill my hyung, i will do it."
~-~-~-
So, is taehyung the traitor??
Emmmm,,,,we'll see in the end of the story guys!~-~-~-
TO BE CONTINUE.
YOU ARE READING
[C] Count Of Death
FanficHorror book || ~-~-~- Something really odd keep happening to BTS-bangtan boys. Missing a member is a little problem,but killing the members is a serious case. Who would kill bts?? What were its reason?? It is one of the member that betrayed?? St...